Nederlands Elftal

PSV met 7 spelers hofleverancier van het kutste oranje van de laatste jaren. Wees er maar trots op, NOT!

Hoeveel PSV'ers hebben de laatste vijf wedstrijden gespeeld?

Tegen Italië: 0 (als je die 9 minuten van Narsingh meetelt 1)
Tegen Tsjechië: 2
Tegen Kazachstan: 0
Tegen Ijsland: 0
Tegen Mexico: 3

Je kunt niet zeggen: 'PSV is hofleverancier en nu gaat het ineens slecht', zolang geen een van die gasten speelt kunnen ze er weinig aan doen lijkt me. :)
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel PSV'ers hebben de laatste vijf wedstrijden gespeeld?

Tegen Italië: 0 (als je die 9 minuten van Narsingh meetelt 1)
Tegen Tsjechië: 2
Tegen Kazachstan: 0
Tegen Ijsland: 0
Tegen Mexico: 3

Je kunt niet zeggen: 'PSV is hofleverancier en nu gaat het ineens slecht', zolang geen een van die gasten speelt kunnen ze er weinig aan doen lijkt me. :)

Maar tegen mexico stond er ook een aan de andere kant, de heft elkaar op, dus eigenlijk maar 2.
 
10418352_863660363667518_6980741901075419298_n.jpg
 
Hoeveel PSV'ers hebben de laatste vijf wedstrijden gespeeld?

Tegen Italië: 0 (als je die 9 minuten van Narsingh meetelt 1)
Tegen Tsjechië: 2
Tegen Kazachstan: 0
Tegen Ijsland: 0
Tegen Mexico: 3

Je kunt niet zeggen: 'PSV is hofleverancier en nu gaat het ineens slecht', zolang geen een van die gasten speelt kunnen ze er weinig aan doen lijkt me. :)

Neen, maar wil je erbij horen (op het veld, de bank of de tribune), is de kwestie als dit oranje de boeken ingaat met deze resultaten.
 
Neen, maar wil je erbij horen (op het veld, de bank of de tribune), is de kwestie als dit oranje de boeken ingaat met deze resultaten.
Ligt toch alleen aan Hiddink ?
Zoals het bij PSV alleen aan Cocu ligt als we verliezen, maar aan Depay als we winnen......
 
PSV met 7 spelers hofleverancier van het kutste oranje van de laatste jaren. Wees er maar trots op, NOT!

Beter dan die ene rotclub uit amsterdam, die zich ook niet voor een toernooi wist te plaatsen terwijl er een man of 10 in de basis!! stonden.
 
Moet hij ze niet zo vaak in zijn stukjes vermelden. Eigen schuld is zilver en zoals het klokje thuis tik, valt de appel niet ver van de eigen bult.

Inderdaad heel flauw om mijn favoriete club zo te bekladden, Hoetierick. ;)

Maar hoe dan ook, je probeert de discussie een andere kant op te duwen maar dat doet niets af aan mijn stelling:
"Leuk om van deze erbarmelijke selectie de hofleverancier te zijn. Tel uit je winst, kerel." :braak:
 
Inderdaad heel flauw om mijn favoriete club zo te bekladden, Hoetierick. ;)

Maar hoe dan ook, je probeert de discussie een andere kant op te duwen maar dat doet niets af aan mijn stelling:
"Leuk om van deze erbarmelijke selectie de hofleverancier te zijn. Tel uit je winst, kerel." :braak:

Selecties zijn vaker erbarmelijk geweest. Zo tussen 1980 en 1986 bijvoorbeeld. Het is nu even niet anders, en PSV schijnt nog de beste spelers in de eredivisie te hebben. Dat is altijd een compliment.

Overigens zie je dat internationale ervaring een pré is. Zie je Veltman al stevig fouten maken in de CL, hij neemt die ervaring maar mooi mee tegen de Mexicanen door, naar eigen zeggen, op 2 meter afstand te dekken. Toppert!
 
Inderdaad heel flauw om mijn favoriete club zo te bekladden, Hoetierick. ;)

Maar hoe dan ook, je probeert de discussie een andere kant op te duwen maar dat doet niets af aan mijn stelling:
"Leuk om van deze erbarmelijke selectie de hofleverancier te zijn. Tel uit je winst, kerel." :braak:
De winst is dat dus de rest van Nederland nog slechter is........ En daarom staan we ook triomfantelijk bovenaan in de eredivisie....
 
Selecties zijn vaker erbarmelijk geweest. Zo tussen 1980 en 1986 bijvoorbeeld. Het is nu even niet anders, en PSV schijnt nog de beste spelers in de eredivisie te hebben. Dat is altijd een compliment.

Overigens zie je dat internationale ervaring een pré is. Zie je Veltman al stevig fouten maken in de CL, hij neemt die ervaring maar mooi mee tegen de Mexicanen door, naar eigen zeggen, op 2 meter afstand te dekken. Toppert!


Veltman heeft niks faut gedaan.. Alles komt door Willems en Depay !!!
 
Ligt toch alleen aan Hiddink ?
Zoals het bij PSV alleen aan Cocu ligt als we verliezen, maar aan Depay als we winnen......

En vorig seizoen begon PSV aan een goede reeks dankzij Hiddink.. :rolleyes:

Wat dat betreft een mooie opmerking van Elfrink:
Rik Elfrink @RikElfrink Na de adviesklus bij PSV kan Guus Hiddink ook Phillip Cocu nog wat meer betrekken bij Oranje. Gekke wereld toch, dat voetbal ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan