Nederlands Elftal

Ik vind dat je heel aardig bent voor Jetro en Memphis. Jetro zakte gewoon voor dit examen (schuldig aan twee goals) en kreeg er ook terecht van langs van Hiddink en Robben. Memphis liet iig zien dat hij er verstandig aan heeft gedaan om nog een jaar in de eredivisie te blijven.

Memphis speelde in de competitie ook al zo wisselvallig. Hij heeft ook gisteren nog wel een paar geslaagde acties gehad, toch? Alleen was dit veel te weinig.

Bij Willems had ik inderdaad moeten melden dat zijn fouten ook nog tegendoelpunten opleverden. Het is jammer dat je teamgenoten ook niet corrigerend optreden.

Bij de 0-1 wordt Willems uitgespeeld, maar Sneijder en Blind vallen niet terug, waardoor Vela vrij komt te staan.

Bij de 1-2 geeft Willems een klote pass. Blind dekt vervolgens te snel door en is ook uitgespeeld. Willems weet het zelf niet te herstellen en Van Rhijn en De Vrij laten Vela compleet vrij.

Alle schuld aan Willems is mij wat overdreven.
 
Memphis speelde in de competitie ook al zo wisselvallig. Hij heeft ook gisteren nog wel een paar geslaagde acties gehad, toch? Alleen was dit veel te weinig.

Bij Willems had ik inderdaad moeten melden dat zijn fouten ook nog tegendoelpunten opleverden. Het is jammer dat je teamgenoten ook niet corrigerend optreden.

Bij de 0-1 wordt Willems uitgespeeld, maar Sneijder en Blind vallen niet terug, waardoor Vela vrij komt te staan.

Bij de 1-2 geeft Willems een klote pass. Blind dekt vervolgens te snel door en is ook uitgespeeld. Willems weet het zelf niet te herstellen en Van Rhijn en De Vrij laten Vela compleet vrij.

Alle schuld aan Willems is mij wat overdreven.

Ik vind Depay sinds zijn blessure sowieso nog niet top.

Willems was ook niet geweldig, maar ik vond Veltman sowieso de slechtste man op het veld. Daarnaast deden Van Rhijn, Blind, Huntelaar en Promes ook een gooi naar die titel.

Je kan ook zeggen dat je een De Jong (Nigel dan) mist op het middenveld.
 
Memphis speelde in de competitie ook al zo wisselvallig. Hij heeft ook gisteren nog wel een paar geslaagde acties gehad, toch? Alleen was dit veel te weinig.

Bij Willems had ik inderdaad moeten melden dat zijn fouten ook nog tegendoelpunten opleverden. Het is jammer dat je teamgenoten ook niet corrigerend optreden.

Bij de 0-1 wordt Willems uitgespeeld, maar Sneijder en Blind vallen niet terug, waardoor Vela vrij komt te staan.

Bij de 1-2 geeft Willems een klote pass. Blind dekt vervolgens te snel door en is ook uitgespeeld. Willems weet het zelf niet te herstellen en Van Rhijn en De Vrij laten Vela compleet vrij.

Alle schuld aan Willems is mij wat overdreven.
Dat klopt, absoluut. Met een over the hill speler als Sneijder die het niet meer kan belopen en een trage middenvelder als Blind die alleen zachtjes aangespeeld wil worden en geen enkele wendbaarheid vertoont, wordt het voor een jonge jongen als Willems ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel blij. Wat ik al zei: Jetro en Memphis weten nu waar zij internationaal staan en dat veel meer hun best moeten doen en veel meer moeten laten zien, bijv. straks in de EL tegen betere tegenstanders.
 
Wat ik niet snap is dat in een oefen wedstrijd spelers als Pieters, van Dijk en Buttner geen kans krijgen om te laten zien dat ze het nivo wel aan kunnen. Willems, van Rhijn en Veldman deden het echt dramatisch en de bondscoach praat over dat er weinig alternatieven zijn. Als hij andere verdedigers geen kans geeft om zich te bewijzen dan heb je toch ook geen vergelijkingsmateriaal? Buiten dat om ga je mij niet wijs maken dat van Dijk, Pieters en Buttner verdedigend slechter zijn dan wat er nu staat. Misschien dat Willems aanvallend beter is maar hij staat er toch in de eerste plaats om te verdedigen toch?

De bondscoach had gisteren gewoon moeten spelen met van der wiel, Vlaar, van Dijk en Pieters/Buttner. Dan had hij in ieder geval kunnen zeggen dat hij alles geprobeerd heeft.

En zo goed is Mexico nu ook weer niet. Met minder fouten win je zo'n wedstrijd gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Guus had hier nooit in moeten stappen, Oranje is altijd gezeik, die ervaring heeft hij eerste keer toch al opgedaan!

010 en 020 ruiken zijn bloed! De geschiedenis herhaald zich!
Bij Guus zijn eerste bondscoachschap speelden de clubproblemen van hoofdzakelijk Ajax met donker gekleurde spelers, wat escaleerde o.l.v. Ajacied "Pitbull" Davids met zijn ongepast gedrag en opmerkingen.
Daar had Guus ook part noch deel aan, wij bij PSV kenden dergelijke problemen helemaal niet.
Toen saboteerde hoofdzakelijk 010 de zaak nu idem.

"De Fout" van Guus het nogmaals te proberen, waarschijnlijk bij voorbaat tot mislukken gedoemd door de houding van 010 en 020 inclusief Ajax-gekleurde bond en media.
Guus die ruimschoots zijn sporen verdiend heeft in de gehele wereld, had zich hieraan niet moeten stoten, dat verdiend hij niet.

Het best trekt hij zich terug, eraan memorerend, dat als de spelers zelfs voor open doel de bal weigeren erin te trappen, er géén eer valt te behalen!

P.S. Ik heb de wedstrijd niet gezien (alleen samenvatting) omdat ik al een vervelend avondje verwachte, met meer ergernis dan plezier.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, absoluut. Met een over the hill speler als Sneijder die het niet meer kan belopen en een trage middenvelder als Blind die alleen zachtjes aangespeeld wil worden en geen enkele wendbaarheid vertoont, wordt het voor een jonge jongen als Willems ook lastig. Maar ik ben eigenlijk wel blij. Wat ik al zei: Jetro en Memphis weten nu waar zij internationaal staan en dat veel meer hun best moeten doen en veel meer moeten laten zien, bijv. straks in de EL tegen betere tegenstanders.

M.a.w.: Een uitstekende oefenpot voor PSV met ook nog een uitblinkende Guardado.
 
Nou, met het uitvallen van Vlaar heeft Hiddink nu ook Rekik opgeroepen.

FOUT! beter laat hij Ajacieden verzuipen en Feyenoorders afgaan!
Die doen het volgens de media nooit fout!
Als het goed gaat is het hun verdienste en als het fout gast iemand anders zijn schuld!
 
Laatst bewerkt:
Guus had hier nooit in moeten stappen, Oranje is altijd gezeik, die ervaring heeft hij eerste keer toch al opgedaan!

010 en 020 ruiken zijn bloed! De geschiedenis herhaald zich!
Bij Guus zijn eerste bondscoachschap speelden de clubproblemen van hoofdzakelijk Ajax met donker gekleurde spelers, wat escaleerde o.l.v. Ajacied "Pitbull" Davids met zijn ongepast gedrag en opmerkingen.
Daar had Guus ook part noch deel aan, wij bij PSV kenden dergelijke problemen helemaal niet.
Toen saboteerde hoofdzakelijk 010 de zaak nu idem.

"De Fout" van Guus het nogmaals te proberen, waarschijnlijk bij voorbaat tot mislukken gedoemd door de houding van 010 en 020 inclusief Ajax-gekleurde bond en media.
Guus die ruimschoots zijn sporen verdiend heeft in de gehele wereld, had zich hieraan niet moeten stoten, dat verdiend hij niet.

Het best trekt hij zich terug, eraan memorerend, dat als de spelers zelfs voor open doel de bal weigeren erin te trappen, er géén eer valt te behalen!

P.S. Ik heb de wedstrijd niet gezien (alleen samenvatting) omdat ik al een vervelend avondje verwachte, met meer ergernis dan plezier.

Onzin. Wat hebben Ajax, Feyenoord en de media nu voor invloed? Guus en de spelers moeten het laten zien!
 
Onzin. Wat hebben Ajax, Feyenoord en de media nu voor invloed? Guus en de spelers moeten het laten zien!

Vooral de spelers moeten het laten zien!

De bondscoach kan er weinig aan doen als kansen voor open doel,er niet in gaan.
Domme regel in het voetbal dat bij falende spelers de trainer geslachtofferd moet worden.

Als de tactiek faalt ligt het misschien aan de trainer, maar als gecreëerde kansen niet benut worden kan de trainer daar niets aan doen, behalve betere spelers oproepen misschien, maar die moeten er wel zijn!
 
Laatst bewerkt:
Zo Guus en zondag dan maar vol op de aanval met een hoog PSV gehalte
7 PSV -ers en 2 oud- PSV-ers aangevuld met de Feyenoord/Ajax keeper en een oud Ajacied.

Keeper: Kenneth Vermeer
Verdedigers: Jeffrey Bruma, Karim Rekik, Jetro Willems
Middenvelders: Georginio Wijnaldum, Wesley Sneijder, Ibrahim Affelay
Aanvallers: Luciano Narsingh, Luuk de Jong, Memphis Depay, Arjen Robben

:D
 
Laatst bewerkt:
Zo Guus en zondag dan maar vol op de aanval met een hoog PSV gehalte
7 PSV -ers en 2 oud- PSV-ers aangevuld met de Feyenoord/Ajax keeper en een oud Ajacied.

Keeper: Kenneth Vermeer
Verdedigers: Jeffrey Bruma, Karim Rekik, Jetro Willems
Middenvelders: Georginio Wijnaldum, Wesley Sneijder, Ibrahim Affelay
Aanvallers: Luciano Narsingh, Luuk de Jong, Memphis Depay, Arjen Robben

:D

Of we winnen met 5-0 en je hoort niemand of we verliezen met 2-0 waarna zowel Guus als PSV helemaal wordt afgebrand. Dan maar het eerste :)
 
Zo Guus en zondag dan maar vol op de aanval met een hoog PSV gehalte
7 PSV -ers en 2 oud- PSV-ers aangevuld met de Feyenoord/Ajax keeper en een oud Ajacied.

Keeper: Kenneth Vermeer
Verdedigers: Jeffrey Bruma, Karim Rekik, Jetro Willems
Middenvelders: Georginio Wijnaldum, Wesley Sneijder, Ibrahim Affelay
Aanvallers: Luciano Narsingh, Luuk de Jong, Memphis Depay, Arjen Robben. :D

Nadeel is wel competitie-vervalsing.
En ik ben bang dat onze jonge spelers, veel meer genadeloos onderuitgehaald worden, zelfs bij winst is er dan weer gezeur en gezeik over het vertoonde spel, iets om te zeiken vinden de Azijn Zeikerds altijd wel! Hollandse school of dergelijke onzin.
 
Zo Guus en zondag dan maar vol op de aanval met een hoog PSV gehalte
7 PSV -ers en 2 oud- PSV-ers aangevuld met de Feyenoord/Ajax keeper en een oud Ajacied.

Keeper: Kenneth Vermeer
Verdedigers: Jeffrey Bruma, Karim Rekik, Jetro Willems
Middenvelders: Georginio Wijnaldum, Wesley Sneijder, Ibrahim Affelay
Aanvallers: Luciano Narsingh, Luuk de Jong, Memphis Depay, Arjen Robben

:D

PSV-Letland.
 
Nadeel is wel competitie-vervalsing.
En ik ben bang dat onze jonge spelers, veel meer genadeloos onderuitgehaald worden, zelfs bij winst is er dan weer gezeur en gezeik over het vertoonde spel, iets om te zeiken vinden de Azijn Zeikerds altijd wel! Hollandse school of dergelijke onzin.

Dus daar staat AZ voor
 
Terug
Bovenaan Onderaan