Nederlands Elftal

Nederland voetbalt te traag. Die Duitsers zetten er gelijk druk op. Behalve lange ballen en gokken op de snelheid van Malen komt er weinig gevaar van Oranje.
 
Tja, Deutschland heeft veel meer moderne, beweeglijke spelers. Oranje nogal statisch en door Blind speel je gewoon met 10 man.
Veerman, hoe zeer ik hem zijn goal ook gun, eruit en Reijnders naar het middenveld. Gakpo voorin. Opa Blind eruit en desnoods Frimpong maar op zijn 'verkeerde' kant laten spelen. Dat zal al helpen. En hopelijk hebben we op het EK Frenkie er weer bij.
 
Ik vond dat Schouten te bescheiden begon. Leek zich wat te verstoppen. Gaandeweg steeds wat beter en zichtbaarder.
Joey ook goed.
Maar ze zijn met 2en tegen soms 4 daar op t middenveld. De Ligt stapt te weinig door (zeker in t begin) en Reijnders heeft een off day.

Gakpo of Frimpong voor Blind.
Xavi voor Reijnders.
 
Reijnders met een mindere pot, en ik vind dat we soms te veel outnumbered worden op het middenveld. Dus of Reijnders terug op het middenveld en met 2 voorop gaan spelen, of een andere middenvelder in zijn plaats brengen.
 
Ik denk dat als een coach als Bozs Oranje onder z’n hoede had we zouden spelen met een soort

Verbruggen
Dumfries - Schouten - van Dijk - Aké
Veerman
Reijnders - de Jong
Xavi
Malen - Memphis

En I’m all there for it
 
Terug
Bovenaan Onderaan