Nederlands Elftal

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Koeman buiten schot blijft in de media. Spelers krijgen de schuld (Xavi, Frimpong, Wieffer) terwijl ‘t volgens mij de taak is van de trainer spelers te laten renderen.
Sowieso zijn er maar weinig Oranje spelers die de laatste jaren zo goed zijn als bij hun club (in het geval waar de oranje speler bij de club in vorm is). Reijnders is dan wel zo'n geval. Die is vanaf het moment dat hij dit seizoen er vaster bij kwam gewoon altijd ruim voldoende tot goed geweest.

Dat gebeurt sowieso niet als Frenkie de Jong weer terug is.

Frenkie - Reijnders - Veerman/Schouten/Koopmeiners. Frenkie en Reijnders zijn wel de twee beste middenvelders van Nederland, vind ik persoonlijk. Die zullen altijd spelen mits fit. Koopmeiners blijft, ondanks zijn tot nu toe niet geweldige prestaties in Oranje, op basis van zijn clubvorm en niveau wel een serieuze kanshebber. Wat mij betreft liggen twee plekken op het middenveld dus wel vast, maar de strijd om de derde ligt open.

Ben benieuwd. Opstelling klinkt logisch alhoewel ik Blind een dissonant blijf vinden.

Tja, Hartman er niet bij en Ake staat in het centrum. Al zou Maatsen niet misstaan als groot talent op de linkervleugel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan