Nederlands Elftal

Gakpo niet als spits laten spelen en hij fleurt weer op.
Er waren in ieder geval momenten, die ik inderdaad bij Liverpool niet vaak zie.
Probleem was denk ik vooral dat we in de eerste helft aansluiting van achter naar voren miste. Dat is de rol die Frenkie normaal invult en Veerman bracht in de tweede helft. Je zag ook bij PSV na de winterstop toen we die rol miste hoeveel minder het was
Ja, Wieffer was waardeloos en Wijnaldum rende alleen maar diep. Reijnders in zijn eentje wordt lastig.
 
.
Ik vind de spelers juist wel aansprekend sinds jaren, alleen bij die spelers komt het er nog niet uit.
Met: Gakpo, Malen, Xavi, Memphis, Veerman, F. de Jong, Reijnders, Van Dijk, Dumfries, Ake, De Ligt zou je echt een heel goed team kunnen maken, maar het moet er wel uitkomen.

Spelers als Geertruida, Wieffer, De Roon, Weghorst, Blind doen mij ook niet zoveel.
Wieffer en de Roon zijn inwisselbaar. Beiden toch statische middenvelders zonder al teveel creatief vermogen
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Het Veerman effect, zowel PSV als het Nederlands elftal lopen minder zonder Veerman, en beter met Veerman.

Dinsdag Veerman maar in de basis doen tegen Duitsland.
 
Het Veerman effect, zowel PSV als het Nederlands elftal lopen minder zonder Veerman, en beter met Veerman.

Dinsdag Veerman maar in de basis doen tegen Duitsland.
Dumfries-De Ligt-Van Dijk-Ake
Schouten-Veerman-Reijnders
Malen-Memphis-Gakpo

Lijkt me mooi om zo te starten.

Maar misschien wil hij vooral andere spelers zien en ander systeem..

Zal me niks verbazen dat hij dan zo begint:

Verbruggen
Dumfries-De Ligt-Van Dijk-Ake-Blind
Schouten-Veerman-Koopmeiners
Malen-Weghorst
 
Dumfries-De Ligt-Van Dijk-Ake
Schouten-Veerman-Reijnders
Malen-Memphis-Gakpo

Lijkt me mooi om zo te starten.

Maar misschien wil hij vooral andere spelers zien en ander systeem..

Zal me niks verbazen dat hij dan zo begint:

Verbruggen
Dumfries-De Ligt-Van Dijk-Ake-Blind
Schouten-Veerman-Koopmeiners
Malen-Weghorst
Ik denk wel Memphis voor Weghorst.
 
Heb eigenlijk best zin in Oranje vanavond. Vrouwlief is weg, en plan al lekker om mijn (inmiddels weer gerepareerde) PC te testen met Oranje op het 2e scherm aan. Hopelijk gaat het ergens op lijken richting het EK, want we hebben echt wel meer dan prima spelers. En natuurlijk hopen dat mijn grote idool Denzel weer aan de aftrap begint (hoewel ik ook best pro-Frimpong ben. Maar ik kan niet tegen Denzel zijn). Als Veerman en/of Schouten nog even de pannen van het dak spelen, is dat ook mooi meegenomen.

En daarna is het ook lekker dat we weer verder gaan met clubvoetbal. Ff zeiken dat Oranje tóch weer tegenviel, Koeman een laffe coach is en dat je beter [ ??? ] had kunnen oproepen. Dan mogen we weer naar ons PSV kijken, wat dit seizoen eigenlijk het allerleukste is.
 
Heb eigenlijk best zin in Oranje vanavond. Vrouwlief is weg, en plan al lekker om mijn (inmiddels weer gerepareerde) PC te testen met Oranje op het 2e scherm aan. Hopelijk gaat het ergens op lijken richting het EK, want we hebben echt wel meer dan prima spelers. En natuurlijk hopen dat mijn grote idool Denzel weer aan de aftrap begint (hoewel ik ook best pro-Frimpong ben. Maar ik kan niet tegen Denzel zijn). Als Veerman en/of Schouten nog even de pannen van het dak spelen, is dat ook mooi meegenomen.

En daarna is het ook lekker dat we weer verder gaan met clubvoetbal. Ff zeiken dat Oranje tóch weer tegenviel, Koeman een laffe coach is en dat je beter [ ??? ] had kunnen oproepen. Dan mogen we weer naar ons PSV kijken, wat dit seizoen eigenlijk het allerleukste is.

Inderdaad. Potje tegen de Duitsers, altijd mooi. Geen enorme belangen. En er staan spelers op het veld waar ik wel binding mee heb: Dumfries, Veerman, Malen, Gakpo, Reijnders (geen ex-PSV, maar vind dat echt een goede speler). Eens dat we prima materiaal hebben (zeker gezien de spelers die je nu nog mist). Ik heb niet heel veel vertrouwen dat Koeman er een machine van bouwt, maar vanavond gaan we er weer voor zitten. Kwa materiaal doen we echt niet onder voor een land als Portugal.
 
Inderdaad. Potje tegen de Duitsers, altijd mooi. Geen enorme belangen. En er staan spelers op het veld waar ik wel binding mee heb: Dumfries, Veerman, Malen, Gakpo, Reijnders (geen ex-PSV, maar vind dat echt een goede speler). Eens dat we prima materiaal hebben (zeker gezien de spelers die je nu nog mist). Ik heb niet heel veel vertrouwen dat Koeman er een machine van bouwt, maar vanavond gaan we er weer voor zitten. Kwa materiaal doen we echt niet onder voor een land als Portugal.
Ik ben ook niet de grootste Koeman fan, maar hij weet er vaak wel iets redelijks van de bakken. Nooit echt door de ondergrens, nooit echt boven zichzelf uit. Normaal gesproken vind ik wel dat hij te veel grijpt naar oude formules, maar toch heeft hij nu ook bijvoorbeeld VdVen, Hartman en Frimpong erbij gehaald (zij het veel geblesseerd) en van Reijnders en Xavi vaste waardes gemaakt. Zoveel alternatieven zijn er nou ook weer niet.

Duitsland vond ons top 5 in Europa. Qua spelersmateriaal is dat denk ik ook zeker wel zo.
 
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Koeman buiten schot blijft in de media. Spelers krijgen de schuld (Xavi, Frimpong, Wieffer) terwijl ‘t volgens mij de taak is van de trainer spelers te laten renderen.
 
Prima uitleg van Koeman. Memphis die in de bal komt, Malen en Reijnders met de diepte, passing verzorgd door Schouten en Veerman. Klinkt goed, kijken of het werkt.
 
Ik had het niet verwacht maar dit is een logische opstelling. Hopelijk doen de boys het goed op het midden. Zou leuk zijn als ze daar vast komen te staan.
 
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Koeman buiten schot blijft in de media. Spelers krijgen de schuld (Xavi, Frimpong, Wieffer) terwijl ‘t volgens mij de taak is van de trainer spelers te laten renderen.
En zij stonden ook allemaal meer of minder op een andere positie dan bij hun club. Frimpong en Xavi zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan