NEC - PSV | Zondag 12 december | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
"Max gefeliciteerd vanuit heel PSV denk ik iedereen is trots op je, mooi weekend" hij is in de kleedkamer geweest he? "Ja hij mag nog een keer komen" wat een blijheid bij Van Ginkel. Heerlijk dit
 
Gelukkig dit scheelt heel veel chagrijn.

Wat. Een. Assist.

En wat een hel is dit soort wedstrijden tegen de lage ploegen die alleen maar verdedigen. Maar psv moet veel meer afwisselen er gaat zoveel door het midden.
 
Drommel. Van schlemiel naar held. Eerlijk is eerlijk. Pakt die 1 op 1 erg goed, anders had NEC hier gewonnen.

Typische PSV overwinning. Als Ajax of Feyenooit fan, moet je er gek van worden. Maar dat boeit me geen ene reet.

En die assist van Maxi Romero? Mijn fucking god. Voor hetzelfde geldt, scheurt die alles af. Wat een assist, holy shit.

Toch nog lekker de 3 punten. Maar de manier waarop, baart me wel zorgen. Teveel moeite om door muren heen te komen. Slechte opstelling ook van Schmidt. Altijd kiezen voor Doan tegen dit soort tegenstanders.

Fijne zondagavond heren. Koploper !
 
Ik wilde nog typen na al 1 een goede voorzet: Max ik was gewoon vergeten dat je zoveel assists gaf in de eerste seizoenshelft dat je hier was, konden we hier maar wat van terug zien. Maar ik dacht laat maar zitten.
Lol, wat een toeval
 
In
Drommel. Van schlemiel naar held. Eerlijk is eerlijk. Pakt die 1 op 1 erg goed, anders had NEC hier gewonnen.

Typische PSV overwinning. Als Ajax of Feyenooit fan, moet je er gek van worden. Maar dat boeit me geen ene reet.

En die assist van Maxi Romero? Mijn fucking god. Voor hetzelfde geldt, scheurt die alles af. Wat een assist, holy shit.

Toch nog lekker de 3 punten. Maar de manier waarop, baart me wel zorgen. Teveel moeite om door muren heen te komen. Slechte opstelling ook van Schmidt. Altijd kiezen voor Doan tegen dit soort tegenstanders.

Fijne zondagavond heren. Koploper !
Feyenoord heeft dit seizoen al wat wedstrijden gewonnen in de blessuretijd.
 
Wel teveel schoten op de goal tegen als je t mij vraagt.
Die waren vooral van de eerste 10-15 minuten. Daarna zijn ze volgens mij nog 2 keer gevaarlijk geweest?

Heeft ook met de speelstijl te maken. Heel veel mensen voor de bal, dan ben je in de omschakeling kwetsbaar.
 
Die waren vooral van de eerste 10-15 minuten. Daarna zijn ze volgens mij nog 2 keer gevaarlijk geweest?

Heeft ook met de speelstijl te maken. Heel veel mensen voor de bal, dan ben je in de omschakeling kwetsbaar.
Maar dan nog, alle schoten die je aflevert tussen de palen afleveren is gewoon netjes.
 
Ik ben in ene zo verschrikkelijk chagrijnig op dit zwaar ondermaatse flutvoetbal, dat ik wegzapp.
Er ging net bijna een iphone vanuit mijn hand met een zwaai richting de tv. Kon me net inhouden.
Zapp en dag!

Verstappen wereldkampioen.
Moet ik vaker doen. Dan bedoel ik op tijd wegzappen en niet het chagrijnig worden.
Een positieve jinx.
Graag gedaan.

Nu nog even de doelpunten terugkijken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan