NEC - PSV | Zondag 12 december | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is dat zo? Ik heb geen idee. Dat past misschien wel goed bij de cijfers inderdaad.
Ja zo lees ik ze meestal wel. Als een topclub gelijk speelt tegen een degradatiekandidaat, krijgt de topclub onvoldoendes en de degradatiekandidaat 8'en. Want het is ook veel knapper voor hun. Het zegt iets over hun prestatie, niet over hun talent.
 
Blijft absurd. Je hebt een club met een doelsaldo van 40 - 23 en een van 49 - 4. En dat die eerste dan bovenaanstaan. Dat is ook niet te geloven.
De club die bovenaan staat heeft ook nog van de nr 2 met 5-0 verloren en van de nr 3 met 0-4 verloren.
Maar heeft wel 1 wedstrijd meer gewonnen dan die 2 clubs. (Y) En 1 punt meer dan de nr 2 en 2 punten meer dan de nr 3. Dus gewoon terecht de koploper. :geek: Je hoeft niet goed te spelen om bovenaan te staan. :sneaky:

Het is allemaal niet te geloven maar wel waar. :lmao:
 
Ik zie net de goals van PSV tegen Twente. Heb toen niet zo goed beseft hoe belangrijk Teze was in die wedstrijd.
Ik snap de hetze die sommigen hebben tegen hem als rechtsback ook niet zo goed. Ik zie regelmatig slechtere PSV-ers, precies dan wanneer ik een negatieve post over hem lees.

Ik las gisteren hier ook dat Rosario wel een betere speler zou zijn in dit team. Dat was het moment dat ik superchagrijnig werd. Met braaknijgingen. Degene die dat schreef: dank daarvoor….maar niet heus.
 
De club die bovenaan staat heeft ook nog van de nr 2 met 5-0 verloren en van de nr 3 met 0-4 verloren.
Maar heeft wel 1 wedstrijd meer gewonnen dan die 2 clubs. (Y) En 1 punt meer dan de nr 2 en 2 punten meer dan de nr 3. Dus gewoon terecht de koploper. :geek: Je hoeft niet goed te spelen om bovenaan te staan. :sneaky:

Het is allemaal niet te geloven maar wel waar. :lmao:
En dan te bedenken dat Drommel 3 punten in de prullenbak heeft gekieperd tegen Heerenveen en Willem 2.
4 punten los, was reëel geweest.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan