NEC - PSV | Zondag 12 december | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
CxaabMs.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:

NEC-trainer Meijer moet nog meer puzzelen tegen PSV

link

NEC kan komende zondag tegen PSV mogelijk ook geen beroep doen op Ali Akman. De spits is ziek en trainde vrijdag niet mee met de selectie. Mocht hij niet kunnen meedoen, worden de aanvallende opties die trainer Rogier Meijer heeft wel heel beperkt.

Meijer kan namelijk al geen beroep doen op Pedro Ruiz. De Spanjaard is in de spits het alternatief voor het Turkse talent. Ook topscorer Jonathan Okita en aanvoerder Edgar Barreto zijn er niet bij tegen PSV. Verdediger Iván Márquez is geschorst na zijn vijfde gele kaart. Joep van der Sluijs, Rens van Eijden en Mathias de Wolf zijn langdurig geblesseerd.
 

NEC-trainer Meijer moet nog meer puzzelen tegen PSV

link

NEC kan komende zondag tegen PSV mogelijk ook geen beroep doen op Ali Akman. De spits is ziek en trainde vrijdag niet mee met de selectie. Mocht hij niet kunnen meedoen, worden de aanvallende opties die trainer Rogier Meijer heeft wel heel beperkt.

Meijer kan namelijk al geen beroep doen op Pedro Ruiz. De Spanjaard is in de spits het alternatief voor het Turkse talent. Ook topscorer Jonathan Okita en aanvoerder Edgar Barreto zijn er niet bij tegen PSV. Verdediger Iván Márquez is geschorst na zijn vijfde gele kaart. Joep van der Sluijs, Rens van Eijden en Mathias de Wolf zijn langdurig geblesseerd.
Komt goed. Sociedad miste ook een handjevol spelers en dat kwam ook goed. Of wacht..
 
Hoop doet leven. Misschien zien we morgen een fanatiek strijdend PSV dat kansen benut in de lege Goffert
en ons op de bank voor de tv een geweldig leuke zondagavond bezorgt.
Als we ons daarop al niet meer zouden kunnen verheugen - vol hoop op iets goeds - zou het er somber gaan uitzien, nietwaar?
Ik wil dat lied van Penalty wel weer eens kunnen zingen in mei.
Verrijst Phoenix morgen weer uit zijn as? :)
 
Hoop doet leven. Misschien zien we morgen een fanatiek strijdend PSV dat kansen benut
Dat hebben we al gezien, in wedstrijden die er nauwelijks iets toe doen..
en ons op de bank voor de tv een geweldig leuke zondagavond bezorgt.
Al winnen ze 10-0, wordt het voor mij geen geweldige zondagavond. Ik ben wel een beetje klaar met dat heen en weer, van winst naar verlies, van dat euforisch gedoe na een paar winsten tegen de doven en blinden naar lege handen bij wat meer tegenstand. Een geweldige zondag wordt het voor mij als voor/na de wedstrijd Schmidt de zak krijgt.
 
Gewoon 3x winnen voor de winterstop en minimaal als 2e het nieuwe jaar in. In de winterstop misschien wat gerichte aankopen/huren doen en onze leukspelende B-spelers proberen te slijten. Het kan allemaal nog.
 
Kater van donderdag weg spelen wellicht wat talent uit jong zien spelen en gewoon met een goaltje of 4 winnen.
 
Hoop negaviteit hier rond Schmidt maar ik verheug me altijd nog meer op een wedstrijd onder Schmidt dan al die wedstrijden onder Cocu en van Bommel. Als we komende 2 wedstrijden winnen tegen staan we er gewoon uitstekend voor in de eredivisie.

2e seizoenshelft focus op eredivisie en alles op het kampioenschap zetten. Zeker niet onmogelijk gezien de uitglijders van Ajax en verwachting dat ze ver komen in CL. Moeten wij wel een fittere selectie krijgen; dat is de belangrijkste uitdaging met onze medische staf. Daar zou ik eerder een transfer doen dan qua spelers haha.
 
NEC is er altijd heel sterk in om ploegen die het slecht doen of een domper te verwerken hebben gekregen. Vakkundig in het zadel te helpen. Dus het PSV gedeelte van mijn hart hoopt daar ook wel op.

los daarvan, PSV heeft gewoon meer kwaliteit, moeten gewoon simpel winnen. Ik vrees voor een 1-5
 
Verwacht een lastige pot. NEC past wel in het rijtje van Go Ahead Eagles en andere promovendi die het leuk doen. Voetballen prima en na een Europese wedstrijd heeft PSV het vrij lastig tegen dat soort ploegen. Ik gok op een 1-1 of een nipte 1-2.
 
Komt goed vanavond. Gewoon de laatste wedstrijden dit kalenderjaar winnen, staan we minimaal 2e.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan