NEC - PSV | Zondag 12 december | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ha ha buitenspel...:clown:
Nou PSV geef alles om 20.00 uur in Nijmegen.
En geen achterlijke wissels svp Schmidt.
NEC-PSV 0-3
Afgelopen in de betonnen bak...:SC: verliest.
 
Laatst bewerkt:
Max Verstappen wereldkampioen.
Feyenooit speelt gelijk.
Ajax verliest.

Je kan gewoon godverdomme koploper zijn, en volgende week is de klassieker. Sorry, maar meer motivatie kan je niet vragen. Als je vandaag niet wint, dan neem ik de club niet meer serieus.
 
En nu die lamzakken van ons een keer winnen als de rest punten laat liggen. We kunnen ons in ieder geval focussen op de titel. De conf. league kun je niet serieus nemen.
 
Max Verstappen wereldkampioen.
Feyenooit speelt gelijk.
Ajax verliest.

Je kan gewoon godverdomme koploper zijn, en volgende week is de klassieker. Sorry, maar meer motivatie kan je niet vragen. Als je vandaag niet wint, dan neem ik de club niet meer serieus.

En zo is dat! 10, 10, 10
 
o7eu9TNa
 
Het zou toch te mooi om waard te zijn om nu 1e te worden. De pessimist in mij zegt dat dit sowieso puntenverlies voor ons gaat worden. Een beetje zoals vorige keer met Heerenveen.
 
Het zou toch te mooi om waard te zijn om nu 1e te worden. De pessimist in mij zegt dat dit sowieso puntenverlies voor ons gaat worden. Een beetje zoals vorige keer met Heerenveen.
Raar, maar ik heb er ook wel een zwaar hoofd in, ondanks mijn 0-3 voorspelling.
Die Schmidt bezorgd je, zo mee en dan, gewoon een zenuwinzinking met zijn absurde taktiek.
Ook weer Teze, terwijl Mwene het steeds beter doet.
 
Raar, maar ik heb er ook wel een zwaar hoofd in, ondanks mijn 0-3 voorspelling.
Die Schmidt bezorgd je, zo mee en dan, gewoon een zenuwinzinking met zijn absurde taktiek.
Ook weer Teze, terwijl Mwene het steeds beter doet.

Het is bij mij ook niet alleen maar pessimisme. Wij hebben ons ook (voor niets) leeg gelopen midweeks op de donderdag, dus ik verwacht sowieso dat het ongeacht uitslag een lastige pot wordt tegen een fitte tegenstander.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan