NEC - PSV | Zondag 12 december | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sterke reactie man, krijg steeds meer het gevoel dat dit een ajaxforum aan het worden is. Wie kan het meest grappigst of cynisch de club PSV in het diskrediet brengen. Echte supporters staan achter hun club hoe slecht??? het ook gaat.
Joh, beleef gewoon je eigen wedstrijd en negeer wat je niet bevalt. Ik moet zeggen dat ik er wel in kan komen, in wat jij negativiteit noemt. Ik kan mij niet herinneren dat het gat tussen verwachting en praktijk van een seizoen ooit zo groot was bij mij. Zelfs niet in PSV's slechtste dagen want toen lag tenminste de verwachting bij mij ook niet hoog.
Dit seizoen verwachtte ik serieus veel van PSV, gebaseerd op de eerste wedstrijden, het type voetbal waar Schmidt theoretisch voor staat, de nieuwe en de gebleven spelers. Maar als ik nu de eerste seizoenshelft terug beschouw dan kan ik alleen maar concluderen dat het voetbal van PSV meestal vreselijk slecht en naief is. En dan ben ik mild. Dat er niets terecht komt van het beloofde Vollgasfussball met sterke pressing. Dat een aantal spelers flink door de mand valt. Dat het Europees gezien janken is met de conference league. Dat het gat met Ajax niet alleen financieel maar ook voetbaltechnisch gigantisch is. Neemt niet weg dat ik PSV graag zie winnen. Mensen beleven hun club nou eenmaal verschillend. Dus staar je niet blind op iets wat jij ziet als negativiteit. Beleef je eigen PSV. Fijne wedstrijd!
 
Komt goed vanavond. Gewoon de laatste wedstrijden dit kalenderjaar winnen, staan we minimaal 2e.
Volgens mij staan we dan eerste omdat Ajax en Feijenoord tegen AZ en Groningen en daarna tegen elkaar steeds twee punten laten liggen.
In het geval dat jij beschrijft zijn we dan dus koploper zelfs na het weggooien van 5 punten tegen Willem II en Heerenveen.
We zijn dan winterkampioen en dus lonkt onze 25e titel.
We zijn dan ook nog een stap dichter bij de 10e KNVB beker.
En Europees overwinteren doen we al.
Knappe jongen die als dit alles dadelijk uitkomt met Kerstmis hier nog durft te komen klagen.
Hulde aan Roger Schmidt en alle anderen vanwege dit succesvolle einde van 2021.
Mocht het iets minder uitpakken, dan nog is er hoop.
Hoop doet leven. Zoals iedereen weet die ooit wanhopig was. :)
 
Volgens mij staan we dan eerste omdat Ajax en Feijenoord tegen AZ en Groningen en daarna tegen elkaar steeds twee punten laten liggen.
In het geval dat jij beschrijft zijn we dan dus koploper zelfs na het weggooien van 5 punten tegen Willem II en Heerenveen.
We zijn dan winterkampioen en dus lonkt onze 25e titel.
We zijn dan ook nog een stap dichter bij de 10e KNVB beker.
En Europees overwinteren doen we al.
Knappe jongen die als dit alles dadelijk uitkomt met Kerstmis hier nog durft te komen klagen.
Hulde aan Roger Schmidt en alle anderen vanwege dit succesvolle einde van 2021.
Mocht het iets minder uitpakken, dan nog is er hoop.
Hoop doet leven. Zoals iedereen weet die ooit wanhopig was. :)
Heb je uitleg nodig wat het woord 'minimaal' betekend?
 
En ach.. na zoveel klagen en tegenvallende resultanten denk ik elke avond voor een nieuwe wedstrijddag telkens opnieuw “wat lekker dat m’n cluppie morgen speelt en ik dat kan kijken”!
Dat zeker. Alleen met veel mindere verwachtingen... dat wel..
 
Dat zeker. Alleen met veel mindere verwachtingen... dat wel..
Het is in ieder geval voor iedereen duidelijk dat "pro-claimed" tacticus Schmidt, eigenlijk helemaal geen tactieken beheerst. Ik snap er nog steeds "ginne kont van" hoe hij met zo'n tactiek voor de dag is gekomen tegen Sociedad.

Hij had toch met 5 verdedigers kunnen spelen? Mwene - Ramalho - Boscagli - Obispo - Mauro. Voor de verdediging met Guti en Sangare. Daarvoor Götze gecompleteerd door Gakpo en Vinicius. Leunen en vervolgens op de counter iets proberen te doen. Maar nee, Schmidt ons mastermind gaat lekker "nog net geen Kamikaze" tactiek hanteren want ze kunnen niet op gelijkspel spelen? Wat een onzin zeg. Die wedstrijd zat eraan te komen en er was een voorbereidingstijd hiervoor. Had er dan op zijn minst op getraind. Ze trainen 2x op een dag als ik het goed heb. In een week kan er dus echt wel iets bereikt worden en een plan worden gemaakt. Nee, het valt me vies tegen allemaal.

Desondanks gewoon weer kijken en hopen op een goed resultaat. Zoals ik al eerder zei, gok een 1-1 of 1-2.
 
Dat was aan het begin van het seizoen zeker zo. Maar tegenwoordig verveel ik me alweer vrij snel met het oeverloze geploeter. De samba is toch allang weer verdwenen?

Precies. Het is nog saaier dan onder Cocu of Van Bommel. Eindeloze getik rond de zestien. Voorspelbaar, niks spannends.

Als die trouwens weer met Gakpo in de spits gaat opstellen. Dan mag die weer terug de bus in.
 
Precies. Het is nog saaier dan onder Cocu of Van Bommel. Eindeloze getik rond de zestien. Voorspelbaar, niks spannends.

Als die trouwens weer met Gakpo in de spits gaat opstellen. Dan mag die weer terug de bus in.
Ik ben ook wel klaar met die rare experimenten van 'm.
 
Ik ben ook wel klaar met die rare experimenten van 'm.
Voor een geniale vondst sta ik altijd op. Mauro op LB was misschien niet geniaal, maar wel een prima oplossing.
Gakpo echter komt veel meer tot z'n recht van de flank.
 
Voor een geniale vondst sta ik altijd op. Mauro op LB was misschien niet geniaal, maar wel een prima oplossing.
Gakpo echter komt veel meer tot z'n recht van de flank.
Inderdaad. Gakpo moet een actie naar binnen kunnen maken. Als je eens spits hebt, ga je niet een niet-spits in een belangrijke wedstrijd uitproberen.
 
AZ 1-2 voor.
Als het zo blijft kan PSV na puntverlies Feyenoord 1e worden.
Zou mooi zijn als Aboukhlal, als oud PSV - er matchwinnaar zou worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan