Muziek

Ik bedoel meer wie verliest er geen 2 mensen in 30 jaar. Zo bijzonder is dat niet.
Haha ligt een beetje in welke context denk ik.

"die 2" zijn letterlijk van de een op andere dag verdwenen uit zijn leven. Geen afscheid, niks.

Als je 2 familieleden bent verloren aan bijvoorbeeld kanker, heb je er nog een proces aan vooraf. Desalniettemin is iemand verliezen altijd spijtig en hoort het bij het leven maar de manier waarop kan wel van belang zijn in het verwerkingsproces.
 
Toffe band. Vond ze aanvankelijk een beetje te gelikt. Ze werden niet voor niets de Toto van de rock genoemd. Ben ze door die plaat die ze thuis in de garage opnamen toch wel gaan waarderen. En 50, poeh.. dat is veel te jong..
Toch ook wel tof dat Dave Grohl het eerste album helemaal zelf inspeelde.
 
Heftig nieuws idd. En als we hier dan toch onze favoriete FF-plaat opnoemen, voor mij is dat Walk. Vond de clip al geweldig met die parodie op Falling Down, maar daarna bezorgde de muziek me steeds meer een glimlach. Iedere keer dat ik nu het nummer hoor, voel ik mijn mondhoeken omhoog krullen 🙂.
 
Toevallig nog een Pink Floyd/ Roger Waters fan? Ik heb The pros and cons of Hitchhiking dubbel.


Gratis op te halen in Nijmegen/ of voor kosten opsturen. Andere plekken kom ik soms dus misschien kan ik het een keer afgeven.
 
Toevallig nog een Pink Floyd/ Roger Waters fan? Ik heb The pros and cons of Hitchhiking dubbel.


Gratis op te halen in Nijmegen/ of voor kosten opsturen. Andere plekken kom ik soms dus misschien kan ik het een keer afgeven.
Op zich wel fan, om die vraag te beantwoorden. Maar ik draai amper meer iets buiten Spotify om...
 
Tussen alle (hard)rock en metal-herrie van jullie heen, even iets metroseksueels. Ik vond z’n tweede album al goed, maar deze nieuwe single overtreft ‘t voof mij. Don’t judge me, ik ben een beetje verliefd op ‘m. Lyrics zijn goed en ik hou van de jaren ‘80 sound. Vergelijkbaar met wat The Weeknd deed met Blinding Lights. Love it!

 
Tussen alle (hard)rock en metal-herrie van jullie heen, even iets metroseksueels. Ik vond z’n tweede album al goed, maar deze nieuwe single overtreft ‘t voof mij. Don’t judge me, ik ben een beetje verliefd op ‘m. Lyrics zijn goed en ik hou van de jaren ‘80 sound. Vergelijkbaar met wat The Weeknd deed met Blinding Lights. Love it!


Ja, de jaren 80 zijn duidelijk weer terug. Grappig dat je deze post. Ik las net dat ie de popicoon van een generatie is op nu.nl. Toen besefte ik me al dat ik dan echt oud aan het worden ben, voor mij is ie niet veel bijzonders en had er weinig van meegekregen.

Vind deze wel catchy op zich.
 
Tussen alle (hard)rock en metal-herrie van jullie heen, even iets metroseksueels. Ik vond z’n tweede album al goed, maar deze nieuwe single overtreft ‘t voof mij. Don’t judge me, ik ben een beetje verliefd op ‘m. Lyrics zijn goed en ik hou van de jaren ‘80 sound. Vergelijkbaar met wat The Weeknd deed met Blinding Lights. Love it!

Ik vind mannen die met een hoge stem zingen maar niks. Los daarvan vind ik het liedje een beetje eentonig.:S:
Maar ik denk dat ik het liedje op zich wel zou kunnen verdragen, als hij niet zingt en de muziek niet speelt.:drumroll::geek:

Niet zo mijn ding, maar ik hoor bijna dagelijks 'geluid' (het mag geen muziek heten) dat vele malen erger is. Dus echt heel erg is het allemaal niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan