Muziek


Neil bloody Finn.
Ik ben al fan van deze man en Crowded House, maar deze cover die ie even thuis opneemt is echt lekker. Met z'n vrouw op bed die de Prince piepjes erbij doet. 😁
 

Dit is toch echt geweldig. Tegenwoordig spelen bands met oor monitoring, autotune, backing tracks etc.
Dit is zonder monitoring, twee mics, geen microfoons bij de versterkers en om de 8 minuten verschuiven ze zelf de drums en versterkers om al het publiek te bedienen. Heerlijk
 

Neil bloody Finn.
Ik ben al fan van deze man en Crowded House, maar deze cover die ie even thuis opneemt is echt lekker. Met z'n vrouw op bed die de Prince piepjes erbij doet. 😁
Zit ie nog steeds bij Fleetwood Mac? Heeft ie ook een poosje meegedaan toen Lindsey eruit was.
 

Hij is later in solo carrière nogal zoetsappig sky radio spul gaan maken maar dit is toch wel erg goed. Zn vocalen zijn hier echt boss.. lekker donker arrangement. En het moment dat de drums erin komen is eigenlijk lekkerder dan bij In the air tonight. Blijkbaar ging Phil Collins hier door een zware scheiding heen in die periode. Dat is wel te horen ook..
 
Maakt ook nog steeds platen.
Volgens mij kreeg z'n laatste ook uitstekende reviews. Nog niet beluisterd. Misschien vandaag eens doen.
Nee, want een van die vocalisten is toch overleden? Dus die band bestaat niet meer. Vond overigens hem totaal niet passen in Fleetwood Mac..
Was het niet zo dat ze om Lindsay Buckingham te vervangen Neil Finn voor de vocalen inhuurden en Mike Campbell (voorheen Tom Petty) voor de gitaar? Zegt toch wel iets over Buckingham dat hij dat allemaal alleen regelde. Sowieso een goede gitarist, en een prettige vocalist.
 
Volgens mij kreeg z'n laatste ook uitstekende reviews. Nog niet beluisterd. Misschien vandaag eens doen.

Was het niet zo dat ze om Lindsay Buckingham te vervangen Neil Finn voor de vocalen inhuurden en Mike Campbell (voorheen Tom Petty) voor de gitaar? Zegt toch wel iets over Buckingham dat hij dat allemaal alleen regelde. Sowieso een goede gitarist, en een prettige vocalist.
Finn deed daar ook wat Crowded House nummers. Als gitarist is Finn inderdaad totaal niet op het niveau van Buckingham. Finn heeft als fan de gig genomen maar ik vond m er totaal niet passen..
 

Hij is later in solo carrière nogal zoetsappig sky radio spul gaan maken maar dit is toch wel erg goed. Zn vocalen zijn hier echt boss.. lekker donker arrangement. En het moment dat de drums erin komen is eigenlijk lekkerder dan bij In the air tonight. Blijkbaar ging Phil Collins hier door een zware scheiding heen in die periode. Dat is wel te horen ook..
Ook wel een leuk feitje: het nummer gaat over een hoerenloper met een Oedipus complex
 
Terug
Bovenaan Onderaan