Muziek

Nu Neil Finn, toch? En volgens mij hebben ze Buckingham moeten vervangen door 2 mensen, 1 voor de zang en 1 voor het gitaarspel. Omdat ze niemand konden vinden die beide kon :lol:

Maar nog even genieten van toen ie er nog wel was dan:
Neil Finn en de gitarist van Tom Petty. Finn is overigens ivm Buckingham een beperkt gitarist..

Wat Neil Finn bezielde is me een raadsel behalve dat ie een liefhebber is maar ik vond m totaal niet op z'n plek. Die live optredens op YouTube waren mwah... underwelming. Hij moet het gewoon bij zn band en andere projecten houden waarin zijn materiaal wordt gespeeld. Begenadigd songwriter. Split Enz en daarna Crowded House.. zijn soloplaat Try Whistling This is ook hoogstaand vakmanschap. Als Paul Mc Cartney zegt dat Finn de beste songwriter is die hij kent..
 
Laatst bewerkt:
Neil Finn en de gitarist van Tom Petty. Finn is overigens ivm Buckingham een beperkt gitarist..

Wat Neil Finn bezielde is me een raadsel behalve dat ie een liefhebber is maar ik vond m totaal niet op z'n plek. Die live optredens op YouTube waren mwah... underwelming. Hij moet het gewoon bij zn band en andere projecten houden waarin zijn materiaal wordt gespeeld. Begenadigd songwriter. Split Enz en daarna Crowded House.. zijn soloplaat Try Whistling This is ook hoogstaand vakmanschap. Als Paul Mc Cartney zegt dat Finn de beste songwriter is die hij kent..
Eensch. Crowded House was wel de toptijd (en echt veel goede nummers, terwijl de meeste mensen waarschijnlijk alleen "Weather with you" kennen...). "Everyone is here" van Finn Brothers was ook nog goed:


Vrij ver verwijderd van de metal die hier vaak geplaatst wordt, maar goed.
 
Eensch. Crowded House was wel de toptijd (en echt veel goede nummers, terwijl de meeste mensen waarschijnlijk alleen "Weather with you" kennen...). "Everyone is here" van Finn Brothers was ook nog goed:


Vrij ver verwijderd van de metal die hier vaak geplaatst wordt, maar goed.

(sorry... kon het niet laten. Het is ook echt een heeeeeeellllleee slechte cover)
 
Eensch. Crowded House was wel de toptijd (en echt veel goede nummers, terwijl de meeste mensen waarschijnlijk alleen "Weather with you" kennen...). "Everyone is here" van Finn Brothers was ook nog goed:


Vrij ver verwijderd van de metal die hier vaak geplaatst wordt, maar goed.
Hier nog een paar pareltjes van die man.

 
Nog even en dan mag het weer over metal gaan:

Als een coverband het beter doet dan het origineel op dit moment:

 
Okee.
Nog een die ik wil delen met jullie:



Ik kan ervan genieten.

Ik hoop jullie ook.
Oeh! Alle albums heb ik, en heb ze 10 tallen keren live gezien! Altijd een verassing wat ze doen! Een keer een toegift gehad dat de zaal 3 kwart leeg is de lichten aan de crew de zaak aan het opruimen is en E komt in zijn pyama het podium op en speelt 3 nummers op de piano
 
Nou..

het lijkt er op dat niet alle PSV fans in dit forum het oneens zijn met mijn voorkeuren wat betreft muziek

Ik durf dus nu voorzichtig deze te delen, een Frans nummer, een ode aan Bob Marley ( en ja sorry ik weet het! Onze vrinden uit Amsterdam! Brainz ) :

Christophe Mae

 
Er waren hier nog meer mensen met kaartjes voor Rammstein in De Goffert, toch? Ik heb bericht gekregen dat dit concert op 4-7 is. Ik had de mail gemist, waarschijnlijk in de spam. Maar reactie ontvangen op mijn eigen mail.
 
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger

"Stoppen de ondernemers de verkoop niet, dan volgt een dwangsom. Ook wil Yoko Ono inzicht in alle tot nu toe verkochte producten, voorraad en winst, en eist ze compensatie van de juridische kosten."

Yoko Ono bezit 700 miljoen Dollar.

 
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger

"Stoppen de ondernemers de verkoop niet, dan volgt een dwangsom. Ook wil Yoko Ono inzicht in alle tot nu toe verkochte producten, voorraad en winst, en eist ze compensatie van de juridische kosten."

Yoko Ono bezit 700 miljoen Dollar.

Inzameling voor Oekraïne natuurlijk.
 
Oude lullenmuziek voor oude lullen.
54 nieuwe minuten muziek van Marillion, waarvan er zo ongeveer 17 minuten verdeeld over de plaat weer echt fantastisch zijn.

Lijkt me machtig mooi om in een groep van niets, iets te maken. Kan zelf alle instrumenten bespelen, tot spinet en fagot aan toe, maar er komt bij allen 0,0 geluid uit.
 
Oude lullenmuziek voor oude lullen.
54 nieuwe minuten muziek van Marillion, waarvan er zo ongeveer 17 minuten verdeeld over de plaat weer echt fantastisch zijn.

Lijkt me machtig mooi om in een groep van niets, iets te maken. Kan zelf alle instrumenten bespelen, tot spinet en fagot aan toe, maar er komt bij allen 0,0 geluid uit.
Jarenlang in een band gezeten. Vol met ambitie en overal spelen waar ze ons wilden hebben. We hebben het zelfs nog tot een voorprogramma van Kane geschopt. Het neemt alleen zoveel tijd in beslag en op een gegeven moment kwam de klad er wel in. Maar het sleutelen aan songs, studioopnames maken, tourtjes doen. Geweldige tijd gehad maar zou het nu niet meer willen. Oude lul aan het worden 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan