Muziek

Ik heb inmiddels kaartjes kunnen bemachtigen voor Graspop. Kunnen mijn vrienden niet meer :cry:.
Mocht er vandaag of morgen iemand hier melden die ze over wil nemen voor de prijs die ik heb betaald (259 per kaart geloof ik)... anders zet ik ze op tickerswap.
 
Ik heb inmiddels kaartjes kunnen bemachtigen voor Graspop. Kunnen mijn vrienden niet meer :cry:.
Mocht er vandaag of morgen iemand hier melden die ze over wil nemen voor de prijs die ik heb betaald (259 per kaart geloof ik)... anders zet ik ze op tickerswap.
Is dat een combiticket of dagticket en zo welke dag?
 
Ik heb inmiddels kaartjes kunnen bemachtigen voor Graspop. Kunnen mijn vrienden niet meer :cry:.
Mocht er vandaag of morgen iemand hier melden die ze over wil nemen voor de prijs die ik heb betaald (259 per kaart geloof ik)... anders zet ik ze op tickerswap.
Sjesus. Is dat inclusief vijf sterren hotel met minibar?
 
graspop is 4 dagen. en is erg groot met veel podiums en veel bekende namen dus ja kan duur zijn
Pinkpop is niet klein. Maar vermoed dat de gemiddelde festivalcamping qua voorzieningen er op vooruit is gegaan de laatste 20 jaar (gezien er over guldens bij PP werd gesproken) dat kost ook gewoon meer geld.
 
DJ Delete, toch? Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van de beste man had gehoord, maar ik zit ook absoluut niet in die scene inderdaad. Zoals jij het nu beschrijft krijg ik gelijk een flashback naar Chester Bennington, de zanger van Linkin Park. Een paar weken voor zijn dood zag ik hem nog op Rock Werchter en dat bleek later dus zijn voorlaatste optreden te zijn geweest. Heftig nieuws, of je nu wel wat had met de muziek of niet.
Oh was jij daar ook? Dat was voor mij enorm zwaar, als groot fan van LP.
Depressie is echt een enorm taboe en moeten we het veel vaker over hebben, al is het extreem moeilijk om deze mensen te helpen. Het zijn binnenvetters, voor hen enorm moeilijk om het hier uberhaupt over te hebben. Ook als het geen taboe is.
 
Dat zijn toch geen prijzen meer. Ik kan me herinneren dat Pinkpop 180 gulden koste. Drie dagen inclusief camping..

Maar goed... de gulden was ook een andere tijd. Tegenwoordig kun je dat zo'n beetje tegen elkaar wegstrepen qua waarde. Wat op zich weer niet heel vreemd is met geldontwaarding. Toen jij trots 180 gulden voor dat feestje neerlegde, kwam er een oude man foeteren dat je daarvoor in zijn tijd maar 50 gulden voor kwijt was. :maniac:
 
Maar goed... de gulden was ook een andere tijd. Tegenwoordig kun je dat zo'n beetje tegen elkaar wegstrepen qua waarde. Wat op zich weer niet heel vreemd is met geldontwaarding. Toen jij trots 180 gulden voor dat feestje neerlegde, kwam er een oude man foeteren dat je daarvoor in zijn tijd maar 50 gulden voor kwijt was. :maniac:
50 gulden. Man op woodstock was alles gratis een grote blije commune
 
Maar goed... de gulden was ook een andere tijd. Tegenwoordig kun je dat zo'n beetje tegen elkaar wegstrepen qua waarde. Wat op zich weer niet heel vreemd is met geldontwaarding. Toen jij trots 180 gulden voor dat feestje neerlegde, kwam er een oude man foeteren dat je daarvoor in zijn tijd maar 50 gulden voor kwijt was. :maniac:
Dat was m'n pa 🤣
 
Is dat een combiticket of dagticket en zo welke dag?
Ik heb drie combi-tickets.

J.B. Het is duur, eens. Maar kijk naar de normale concerten van grote namen. Daar betaal je ook al zo'n 80,- voor als het niet meer is. Dat betaal ik voor de meeste artiesten echt niet. Pinkpop is tegenwoordig ook die prijs. Waar je ook van schikt is de prijzen als je er bent. Drankjes, eten, ed.
 
Oh was jij daar ook? Dat was voor mij enorm zwaar, als groot fan van LP.
Depressie is echt een enorm taboe en moeten we het veel vaker over hebben, al is het extreem moeilijk om deze mensen te helpen. Het zijn binnenvetters, voor hen enorm moeilijk om het hier uberhaupt over te hebben. Ook als het geen taboe is.
Die rapper er van heeft nog wel een leuk bandje met een erg sterk nummer over de interneringskampen (Japanse kampen) in Amerika tijdens WW2. Kom ff niet op de naam.

aalstroodwit Als je Burning witches goed vindt is Black elephant misschien ook wel leuk voor je.
 
Ik heb drie combi-tickets.

J.B. Het is duur, eens. Maar kijk naar de normale concerten van grote namen. Daar betaal je ook al zo'n 80,- voor als het niet meer is. Dat betaal ik voor de meeste artiesten echt niet. Pinkpop is tegenwoordig ook die prijs. Waar je ook van schikt is de prijzen als je er bent. Drankjes, eten, ed.
Ik hen nog de kaartjes voor Metallica van 35 gulden (16 euro) Ik ben gelukkig vergeten hoe duur de (Zwitserse) kaarten voor Metallica nu zijn. Is beter voor de gemoedsrust.
 
Ik heb drie combi-tickets.

J.B. Het is duur, eens. Maar kijk naar de normale concerten van grote namen. Daar betaal je ook al zo'n 80,- voor als het niet meer is. Dat betaal ik voor de meeste artiesten echt niet. Pinkpop is tegenwoordig ook die prijs. Waar je ook van schikt is de prijzen als je er bent. Drankjes, eten, ed.
is dat normale combi of combi plus?
Indien ik interesse heb hoe gaan we dat dan regelen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan