Muziek

-040-

Trainer Coach
Ik heb een beetje door het verhaal van die mevrouw met haar kekke krulletjes en spierwitte facings heen gescrolld, maar ik kan niet anders dan denken 'wat een nepwijf en wat een ontzettend moeilijk te geloven, bijna kinderlijk, verhaal'. Ik geloof er werkelijk geen anus van.

That said; fuck dat gelul over black people en white people en fuck iedereen die er in meegaat.
Fuck me, wat een langdradig k-verhaal. Die heb ik er ook wel een setje. Zo vroeg ik in een winkel een keer om een eenvoudig shirt (als zijnde zonder versieringen e.d.) “Kijk maar in de aanbieding-bak” was de hulp. In plaats van te huilen en video’s van een kwartier op te nemen vertrek ik en koop nooit meer iets in zo‘n winkel.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Fuck me, wat een langdradig k-verhaal. Die heb ik er ook wel een setje. Zo vroeg ik in een winkel een keer om een eenvoudig shirt (als zijnde zonder versieringen e.d.) “Kijk maar in de aanbieding-bak” was de hulp. In plaats van te huilen en video’s van een kwartier op te nemen vertrek ik en koop nooit meer iets in zo‘n winkel.
En dát verhaal geloof ik dan weer wél!

ELPSV

Supporter
En toen was Ennio Morricone er niet meer, de man die toch wat indrukwekkende filmmuziek heeft gemaakt.

:sad:
Dan wordt ie 91, tot op het laatst muziek gemaakt en opgetreden en dan moet ie gaan door zoiets lulligs als een val :confused:

Prachtige muziek gemaakt. Enkele toppertjes:

Bovenaan Onderaan