Muziek

Och nee t is niet te hard ofzo maar t pakt mij gewoon niet. Andere subgenres in de metal kan ik beter hebben.
power metal/ prog metal is al enkele jaren in de metalscene razend populair.
Metal bevat dan ook een erg breed scala aan stylen. Insiders kennen deze... :metal:
Voor jou is er altijd wel iets bij hoor... :HB:
 
power metal/ prog metal is al enkele jaren in de metalscene razend populair.
Metal bevat dan ook een erg breed scala aan stylen. Insiders kennen deze... :metal:
Voor jou is er altijd wel iets bij hoor... :HB:
O, jazeker hoor

vandaag onder andere deze opbeurende deuntjes geluisterd


 
Ha, jij bent meer van de death metal. Ja hierbij vergeleken is power metal voor jou nogal soft...right?
Ik kan er ook goed naar luisteren. Veel lieden denken als jou geplaatste bands aanhoren, dat het satanisch is, maar juist in de death metal is dat voor zeker 90% juist niet. Van bovenstaande tracks weet ik het niet. Heb ook nooit van deze bands gehoord.
Ik heb muziek van honderden metal bands, ook death metal,maar er zijn er zeker meer dan 100.000 die ik niet ken, all over the globe...(a)
 
Ha, jij bent meer van de death metal. Ja hierbij vergeleken is power metal voor jou nogal soft...right?
Ik kan er ook goed naar luisteren. Veel lieden denken als jou geplaatste bands aanhoren, dat het satanisch is, maar juist in de death metal is dat voor zeker 90% juist niet. Van bovenstaande tracks weet ik het niet. Heb ook nooit van deze bands gehoord.
Ik heb muziek van honderden metal bands, ook death metal,maar er zijn er zeker meer dan 100.000 die ik niet ken, all over the globe...(a)
Van de bovenstaande tracks kan ik je vertellen dat t zeker niet satanisch is, zijn nl. beide bands met christenen erin, zoals t gros van de metalcd's die ik in de kast heb steen (ergens over de 400) van rock tot balckmetal van gothic tot metalcore.
Maar voordat er een misverstand ontstaat, powermetal is niet te soft, luister nl. ook hele andere dingen die een stuk softer zijn maar t genre is t gewoon niet voor mij.
 
illegaal downloaden van muziek



Nee dat was het kopieren van vrienden op het internet. :maniac: ;P



weinig beschermd en is vogelvrij verklaard



Stichting brein is anders behoorlijk lastig geweest voor de aanbieders van torrentsites ed. Hier in Frankrijk krijg je van de overheid netjes een brief met waarschuwing als je download met een laatste waarschuwing en dat je een boete van 1500 euro kan krijgen als je doorgaat.

Weltmeister hierbij een reactie erop
 
Artiesten als Taylor Swift en Metallica hebben daar al eens een stokje voor gestoken inderdaad. Heb er overigens geen moeite mee dat muziek zo laagdrempelig toegankelijk is voor (bijna) iedereen. Zolang er maar een alternatief podium is voor artiesten om toch de huur te kunnen betalen. De laatste tijd was dat toeren/optreden waar toeren/optreden eerder vooral een manier was om je nieuwe plaat te promoten.
 
Van de bovenstaande tracks kan ik je vertellen dat t zeker niet satanisch is, zijn nl. beide bands met christenen erin, zoals t gros van de metalcd's die ik in de kast heb steen (ergens over de 400) van rock tot balckmetal van gothic tot metalcore.
Maar voordat er een misverstand ontstaat, powermetal is niet te soft, luister nl. ook hele andere dingen die een stuk softer zijn maar t genre is t gewoon niet voor mij.
Tja, ik hou niet van Doom Metal en de bijbehorende vocals.
Death Metal hoor ik liever, zoals Gyze, Ensiferum, en Children of Bodom.
 
Tja, ik hou niet van Doom Metal en de bijbehorende vocals.
Death Metal hoor ik liever, zoals Gyze, Ensiferum, en Children of Bodom.
DoomMetal is mij echt te traag, haha. Vriend heeft wel eens Type-O-Negative willen verkopen aan me, das 'em niet gelukt.

Het de laatste tijd veel Insomnium op staan, een ouder album van ze "Shadows of a dying sun".
 
DoomMetal is mij echt te traag, haha. Vriend heeft wel eens Type-O-Negative willen verkopen aan me, das 'em niet gelukt.

Het de laatste tijd veel Insomnium op staan, een ouder album van ze "Shadows of a dying sun".
Niet als je goed naar de teksten luisterd.

Trouwens 20 jaar geleden dat Hybrid theory uitkwam (24 oktober 2000) van Linkin park. Een band die stiekem meer invloed heeft gehad op mijn jeugd dan ik toen vermoedde. Een hommage aan Linkin Park:



Metalium

Dit zijn bands waar ik heel vrolijk van word
 
De re-release van Hybrid Theory had ik al gepre-ordered. Vorige week de CD op de mat gekregen. Linkin Park is mijn jeugdliefde, introductie in de rock/metal en nog altijd mijn favoriete band.:horns:
 
Terug
Bovenaan Onderaan