Muziek

Mijn laatste ontdekking is LOVEBITES uit Japan. De lyrics zijn in het Engels...:), en dat komt in het land van de rijzende zon niet vaak voor.
Het zijn 5 meiden die geweldige heavy metal spelen. Ze zijn zo getalenteerd.
Asami is de zangeres, Miyako guitar, Midori Guitar, Mio Bass, en de geweldige drummer Haruna.
Miyako speelt ook piano in Swan Song. Dat zie je op de 4e video. Zo mooi.
Ze hebben ook al op Wacken Germany gespeeld.
Ik heb hun Live DVD in Japan besteld en inmiddels heb ik deze in huis.
Wat vinden jullie van deze band, die gitaarsolo's zijn zo supervet!
Wat een techniek. Die meiden weten te shredden!

En nu nog een compilatie van de solo's van beide gitaristen...Vaak spelen ze zelfs synchroon. WTF.
 
Laatst bewerkt:
Lekker nummer, Nuclear Blast heeft natuurlijk veel goede metalbands onder contract.
Dit is één van mijn favorieten met Timo Tolkki ex-Stratovarius gitarist.
Sounds wel als Sonata Arctica en Stratovarius. Afijn, heerlijke power metal.
Helaas veels te vroeg van ons heengegaan, net als Randy Rhoads.

 
Laatst bewerkt:
Lekker nummer, Nuclear Blast heeft natuurlijk veel goede metalbands onder contract.
Dit is één van mijn favorieten met Timo Tolkki ex-Stratovarius gitarist.
Sounds wel als Sonata Arctica en Stratovarius. Afijn, heerlijke power metal.
Tja, powermetal, geen idee maar mijn ding is t gewoon 99/100 keer niet. Kan t nummer zeker wel ff aanhoren maar t pakt mij gewoon niet. Ik flikker t raam hier nog ff open voor wat kou en zet wat anders stevigs op de oren....
 
No problem. der Jaufe. Het pakt je of het pakt je niet. Zolang er melodie in zit vindt ik het ok. Verder vind ik de gitaarsolo ('s) een belangrijk element in de metalmuziek.
Heb er nog 2 hierboven geplaatst, overigens geen PM.
Wat voor stevigs ga je opzetten dan?
 
Tja, powermetal, geen idee maar mijn ding is t gewoon 99/100 keer niet. Kan t nummer zeker wel ff aanhoren maar t pakt mij gewoon niet. Ik flikker t raam hier nog ff open voor wat kou en zet wat anders stevigs op de oren....

No problem. der Jaufe. Het pakt je of het pakt je niet. Zolang er melodie in zit vindt ik het ok. Verder vind ik de gitaarsolo ('s) een belangrijk element in de metalmuziek.
Heb er nog 2 hierboven geplaatst, overigens geen PM.
Wat voor stevigs ga je opzetten dan?
DV_8_4635421_03_4c_DE_20190523194656.jpg
Die denk ik? ;) Der Jaufe : je kunt ook op pauze of stop drukken als je het einde niet haalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan