Mikasa
Internationale Legende
Wat een vreselijk nummer. En is dat irritante stemgeluid de autotune? En dan ook nog het taalgebruik, al kan dat nog erger. Verschrikkelijk.Niemand die de nieuwe track van Noano post? Dan doe ik het:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wat een vreselijk nummer. En is dat irritante stemgeluid de autotune? En dan ook nog het taalgebruik, al kan dat nog erger. Verschrikkelijk.Niemand die de nieuwe track van Noano post? Dan doe ik het:
Ja, dat is autotune. Maar dan helemaal opengedraaid zodat het een 'elektronische stem' effect is.Wat een vreselijk nummer. En is dat irritante stemgeluid de autotune? En dan ook nog het taalgebruik, al kan dat nog erger. Verschrikkelijk.
Ik snap sowieso niet dat zoveel mensen naar dit soort troep luisteren. Het is volledig verdronken in autotune (je weet automatisch dus al dat als dit ooit live opgevoerd wordt het vreselijk klinkt), de helft van die ''bars'' is een soort rare mix van verkrachte Nederlanse zinnen met Engelse woorden erin gepropt. Daarnaast is het altijd extreem inhoudloos en gaat het alleen maar over geld/rijkdom, status, vrouwen en meer van dat soort oppervlakkige onderwerpen. En al die voetballers vinden het geweldig en willen allemaal dit soort muziek maken, en een hoop jongeren vinden dat op hun beurt weer fantastisch, want dit is blijkbaar cool en een teken van succesvol zijn. Ik snap het niet.Niemand die de nieuwe track van Noano post? Dan doe ik het:
Ik denk dat ik deze maar laat passeren. Voor monotone geluiden heb ik het gesnurk van m'n kat al..Niemand die de nieuwe track van Noano post? Dan doe ik het:
OK BoomerTja, Noano met zn nieuwe hit, niet mijn muziek maar t gros van de reacties hierboven heeft wel een hoog OK Boomer gehalte zeg.
Tja, Noano met zn nieuwe hit, niet mijn muziek maar t gros van de reacties hierboven heeft wel een hoog OK Boomer gehalte zeg.
Bloodywood is echt een pareltje van de metalscene die sinds een paar jaar hard aan de weg timmert.
Vooraf een waarschuwing dus? Pas op, schokkende beelden ofzo?Lekkere muziek, maar die clip hadden ze ook de camera meer dan 1 seconde stil kunnen houden? Lijkt wel opgenomen door iemand met een zware vorm van parkinson.
Klinkt wel tof!Als je dan toch iets met rap erin wilt gaat dit veel harder:Bloodywood is echt een pareltje van de metalscene die sinds een paar jaar hard aan de weg timmert. Metalbands uit India zijn zeldzaam. Ik heb ze vorig jaar op Graspop live gezien en dat was een heerlijk feestje. En belangrijker: dit zijn muzikanten die daadwerkelijk wat kunnen.
Yep, viel bij mij ook wel aardig!
Opeth heeft een nieuw album uit. Eerste luister beurt is positief!
Ik ga ze op rock Werchter zien. Ben een stuk minder enthousiast over de band. Maar het wordt een meer dan prima avondEr is nog nooit een band geweest die mij meer heeft geraakt dan Linkin Park. De eerste keer dat ik zwaar emotioneel was over het overlijden van een muzikant, in 2017, toen Chester ons verliet.
Meteen de conclusie getrokken: er komt nooit meer nieuwe Linkin Park muziek.
En dan ineens in 2024. Een single: The Emptyness Machine, met een nieuwe zangeres. Emily Armstrong. En een nieuw album, dat vandaag is uitgekomen.
Het feit dat de band een album heeft kunnen uit brengen die mij op exact dezelfde manier heeft kunnen raken, nadat het absoluut unieke stemgeluid van Chester is verdwenen, zorgt er voor dat deze band en vooral dit album alleen nog maar meer doet.
"This is what you asked for, heavy is the crown!"
Mike, Brad, Joe, Dave, Connor en Emily, uit de grond van mijn hart: bedankt!
EDIT:
Kaartje gescoord ook voor 't concert op 26 juni Gelredome!! Let's gooo
Het nieuwe album vond ik oke. The Emptiness Machine en een paar andere nummers top, de rest inwisselbaar. Maar het is prima, ik vind het tof dat ze weer muziek maken. Het oude LP heb ik nooit live kunnen zien. In 2017 overwoog ik daar toevalligerwijs verandering in te brengen. Echter waren de tickets duur en maakte ik andere keuzes. ''Komt nog wel een keer''. De rest is geschiedenis.Er is nog nooit een band geweest die mij meer heeft geraakt dan Linkin Park. De eerste keer dat ik zwaar emotioneel was over het overlijden van een muzikant, in 2017, toen Chester ons verliet.
Meteen de conclusie getrokken: er komt nooit meer nieuwe Linkin Park muziek.
En dan ineens in 2024. Een single: The Emptyness Machine, met een nieuwe zangeres. Emily Armstrong. En een nieuw album, dat vandaag is uitgekomen.
Het feit dat de band een album heeft kunnen uit brengen die mij op exact dezelfde manier heeft kunnen raken, nadat het absoluut unieke stemgeluid van Chester is verdwenen, zorgt er voor dat deze band en vooral dit album alleen nog maar meer doet.
"This is what you asked for, heavy is the crown!"
Mike, Brad, Joe, Dave, Connor en Emily, uit de grond van mijn hart: bedankt!
EDIT:
Kaartje gescoord ook voor 't concert op 26 juni Gelredome!! Let's gooo