Muziek

Ter info: Het nieuwe album van Blood Incantation, Absolute Elsewhere, is met behoorlijk wat gejuich ontvangen in de (extreme) metalwereld. Check zeker uit als je van wat old school technische death, progressieve rock/metal, pink floyd en een vleugje black houdt. Een heerlijke muzikale reis. En blijf vooral luisteren als het even wat tegenvalt. Of het beter wordt ligt aan jouw smaak, maar het wordt zeker anders!

Videoclipje bij een stukje van het album:

En wat jouw guilty pleasure? Ik wil ook even lachen :grin:
Ik heb bijna alleen maar guilty pleasures. :)
Ik luister echt zo ontzettend veel verschillende dingen en vind evenzoveel verschillende dingen leuk. Ook de One Directions en Taylor Swiften van deze wereld. Goeie popliedjes. Maar om je toch even het lolletje te gunnen: Kelly Clarkson. Haar stem raakt me.

Ter info: Het nieuwe album van Blood Incantation, Absolute Elsewhere, is met behoorlijk wat gejuich ontvangen in de (extreme) metalwereld. Check zeker uit als je van wat old school technische death, progressieve rock/metal, pink floyd en een vleugje black houdt. Een heerlijke muzikale reis. En blijf vooral luisteren als het even wat tegenvalt. Of het beter wordt ligt aan jouw smaak, maar het wordt zeker anders!

Videoclipje bij een stukje van het album:

Bedankt. Zeker de moeite waard, die ga ik nog wel een paar keer beluisteren. Dit soort tips mogen vaker komen!

• Leuk
Reactions: JCS
ZZ Top, die had ik ook nog wel willen zien. Wordt nu een beetje moeilijk. Net als One Direction, maar die hoefde ik dan weer niet te zien.
Ben in '96 voor het eerst naar ZZ Top geweest op aanraden van een toenmalig collega. Ik was gelijk verkocht. Sindsdien ben ik bij bijna elk concert wat ze in NL gaven geweest. Dit jaar zijn ze nog in de Afas geweest maar ik moet eerlijk zeggen dat het me niet meer trekt sinds Dusty is overleden.

Ben in '96 voor het eerst naar ZZ Top geweest op aanraden van een toenmalig collega. Ik was gelijk verkocht. Sindsdien ben ik bij bijna elk concert wat ze in NL gaven geweest. Dit jaar zijn ze nog in de Afas geweest maar ik moet eerlijk zeggen dat het me niet meer trekt sinds Dusty is overleden.
Jij geeft de voorkeur aan dat stoffige?

Terug
Bovenaan Onderaan