Muziek

Het is toch ook fijn om te zien dat er nog steeds muziek is die gewoon puur is. Gemaakt door mensen die tijd en moeite steken in hun kunstvorm zonder A.I. autotune en backing tracks.
Ik wordt echt een ouwe lul. Ik weet het 😖
Ik zit nog wel eens in de studio met jonge zangers en zangeressen. Ze willen zelf ook graag zo klinken. Het eerste waar ze om vragen is Autotune en Melodyne. En beats. Drummen is iets uit de prehistorie.

Heb nog even de rest van zijn nieuwe album gecheckt. Ik ben positief verrast. De heren van One Direction zijn allemaal eigenlijk heel erg goed terechtgekomen.
Logisch. Ze houden ook hun one direction aan. Dan kom je vanzelf ergens goed aan..
🤔😁

Heb nog even de rest van zijn nieuwe album gecheckt. Ik ben positief verrast. De heren van One Direction zijn allemaal eigenlijk heel erg goed terechtgekomen.
Dit nummer klinkt rustgevend, best aardig. Maar misschien had hij het begin aan iemand anders over moeten laten het is te hoog voor hem?

op het moment dat je tienerzoon Linkin' Park goed weet te raden na het horen van een muziekfragment bij 2 voor 12, is de opvoeding dan geslaagd of juist niet. Ik neig naar het laatste.
Waarom niet?

Wij hebben ook zitten kijken. Ik had het eerste woord zonder letters al geraden;)

Laatst bewerkt:
Het zal niet ieders cup of tea zijn, maar mijn grote held Slash heeft een blues cover album uitgebracht. Op een van de nummers speelt ie samen met mijn andere gitaarheld Billy Gibbons.
Maar helemaal briljant vind ik de versie van Oh Well die hij samen met Chris Stapelton doet.

Ik ga zo lekker op deze versie. :metal:

Cultband sum 41 gaat ermee stoppen. Toch wel heel erg jammer, geweldige punkrock muziek. Vele van hun abulms staan nog regelmatig aan bij mij.

Cultband sum 41 gaat ermee stoppen. Toch wel heel erg jammer, geweldige punkrock muziek. Vele van hun abulms staan nog regelmatig aan bij mij.
Ze hebben zo te zien nog een leuke afscheidstour gepland. En stoppen betekend eigenlijk 4 afscheidstours dus dat komt wel goed. The Rolling Stones zijn ook al 25 jaar aan het stoppen 😁

Alweer tien jaar geleden dat ik hoorde van het nieuwe album van Moby. Ik luisterde deze toevallig weer:
weet niet waar het over gaat maar ik vind het brilliant, dat is het hele album eigenlijk.

Alweer tien jaar geleden dat ik hoorde van het nieuwe album van Moby. Ik luisterde deze toevallig weer:
weet niet waar het over gaat maar ik vind het brilliant, dat is het hele album eigenlijk.
Bij Moby is het wel vaker vaag waar het over gaat. Kan het album More Fast Songs About the Apocalypse ook wel waarderen terwijl dat ver buiten mijn normale genres valt.

Moby is trouwens ooit begonnen als componist op de Commodore Amiga computer waar ie crack intros maakte voor gekraakte games. En heeft ook nog game muziek gemaakt waaronder deze voordat ie wereldberoemd werd.

Moby is trouwens ooit begonnen als componist op de Commodore Amiga computer waar ie crack intros maakte voor gekraakte games. En heeft ook nog game muziek gemaakt waaronder deze voordat ie wereldberoemd werd.
Cool, nooit geweten. Er zat al Ai bij maar misschien is alles inclusief stem, zang en alle beelden AI. Hoe weten we dan dat het Moby zelf is, een keurmerk?🤔

Cool, nooit geweten. Er zat al Ai bij maar misschien is alles inclusief stem, zang en alle beelden AI. Hoe weten we dan dat het Moby zelf is, een keurmerk?🤔
Bij deze productie? Volgens mij is dit begin jaren 90 ergens. Toen was AI nog de naam van een karakter uit Married with Children. Al Bundy 😁

Terug
Bovenaan Onderaan