Muziek

En op 1 staat Rendez-vous, hoe Nederlands Frans wil je het hebben. :clap2: :clap2: .


De lijst staat wel in mijn spotify en ga eens luisteren of er nog pareltjes voor mij tussen zitten.
Nee, op 1 staat Watskeburt! De Spotifylijst moet je van beneden naar boven lezen, zie artikel
 
GH5rTVQWMAAGev0


En ja, je kan zeggen dat we in NL gemiddeld meer Spotify-luisteraars hebben, maar dan nog, we zijn een klein land. Dus best knap om zo 2e te staan in de lijst van gespeelde nieuwe nummers.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Zojuist met mevrouw Mikasa de NPO Radio 2 muziekquiz teruggekeken. Leuk. En met 66 punten vind ik dat we het niet slecht gegaan hadden. Moeite met de top 2000.

Voor de liefhebbers kun je het terug kijken op NPO1 Extra.
 
Mijn grote held (en reden om zelf te gaan spelen) Slash die een nummer van Howlin' Wolf covert met Brian Johnson (AC/DC) op zang en Steven Tyler (Aerosmith) op harmonica. Leden van drie van mijn favoriete bands die samen een nummer coveren. Wat een weelde :cool:
Vind hem zeer geslaagd. Beloofd wat voor het album dat volgende maand uitkomt.
 
Mijn grote held (en reden om zelf te gaan spelen) Slash die een nummer van Howlin' Wolf covert met Brian Johnson (AC/DC) op zang en Steven Tyler (Aerosmith) op harmonica. Leden van drie van mijn favoriete bands die samen een nummer coveren. Wat een weelde :cool:
Vind hem zeer geslaagd. Beloofd wat voor het album dat volgende maand uitkomt.
Klinkt zeker leuk. Ga het album zeker in de gaten houden
 
Mijn grote held (en reden om zelf te gaan spelen) Slash die een nummer van Howlin' Wolf covert met Brian Johnson (AC/DC) op zang en Steven Tyler (Aerosmith) op harmonica. Leden van drie van mijn favoriete bands die samen een nummer coveren. Wat een weelde :cool:
Vind hem zeer geslaagd. Beloofd wat voor het album dat volgende maand uitkomt.
Niet mijn ding - heeft in mijn oor n hoog boer‘nrock feesttent gehalte (wat ik kut vind).
 
Op basis van dit filmpje, want ik weet niet meer van hem hoop ik zo ontzettend dat deze man uit de shit geholpen wordt. Ontroerend, echt mooi gezongen.


Jammer dat het interview gecut is ik ben benieuwd wat hij zou zeggen
 
Op basis van dit filmpje, want ik weet niet meer van hem hoop ik zo ontzettend dat deze man uit de shit geholpen wordt. Ontroerend, echt mooi gezongen.


Jammer dat het interview gecut is ik ben benieuwd wat hij zou zeggen

Ook degenen met een minder begaafde stem mogen uit de shit worden geholpen, natuurlijk, maar deze man heeft zeker talent.
Ik vind het typerend hoeveel mensen er achter voorbij lopen, alsof het alledaags en doodnormaal is wat ze daar horen en zien.
 
Ook degenen met een minder begaafde stem mogen uit de shit worden geholpen, natuurlijk, maar deze man heeft zeker talent.
Ik vind het typerend hoeveel mensen er achter voorbij lopen, alsof het alledaags en doodnormaal is wat ze daar horen en zien.
Ja ik zou er toch ook bij stilstaan.

Dat leek me al logisch dat mensen met minder talent ook geholpen worden. Maar als je dan iemand voor muziek nodig hebt, neem dan deze man of zorg dat hij bekend word. Ik denk trouwens dat het niet alleen talent is maar ook hard werken om zulke dingen te kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan