Muziek

Wat vriendelijk!
Een stel nazi look-a-likes die met een doooie vogel staan te leuren.
Leuk!

Je hebt dit wel in het verkeerde topic gezet.
O gut, het heeft een uniform aan, zijn vast nazi look-a-likes.
Kadootje terug dan Der Jaufe .


Das pas rustgevend!

Vind ik trouwens wel oprecht een prachtig muziekstukje.
Sowieso filmmuziek, en tegenwoordig ook gamemuziek kan zeker mooi zijn!
 
Wat is de tekst van het psv-lied gebaseerd op “sjen aon de geng” van Frans Theunisz & de Nachroave?
 
Met een klasgenootje uit de brugklas spijbelen om naar de friettent te gaan, en dan dit nummer op de achtergrond horen. Wat een mooie tijd. Muziek kan soms als een tijdmachine werken.

En nu aan je kinderen maar blijven volhouden dat je altijd heel netjes was op school? :grin: .
 
Oefenen Oefenen en oefenen.
Zo heb ik een tijd een obsessie gehad met de moonlight sonate 3e deel. Het is altijd lekker je tanden stuk te bijten op een lastig stuk..
Ja, maar voor ik op dit niveau zit ben ik wel 10 jaar verder. :nocheer:
 

Wat blijft dit toch ongelooflijk mooi en indrukwekkend. Zelfs na ik denk wel meer dan 100 keer naar deze versie geluisterd te hebben, blijf ik tot tranen toe geraakt van de emoties die deze versie bij zich draagt.
 

Wat blijft dit toch ongelooflijk mooi en indrukwekkend. Zelfs na ik denk wel meer dan 100 keer naar deze versie geluisterd te hebben, blijf ik tot tranen toe geraakt van de emoties die deze versie bij zich draagt.
Ben ik een oude lul als ik zeg dat ik deze nog op cd single heb gekocht toen ik nog op school zat. Het een mooi nummer vond maar het eigenlijk fout was toen omdat hij van Take That af kwam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan