Muziek

Voordat de geruchtenmachine op gang komt...

giphy.gif
Ohh, sorry. Was ook maar een aanname van mij :). Micchien was er dan een ander probleem.

Afblijven van muziek aub :mad:
Hele oeuvre van Acda en De Munnick mag wel herschreven worden, net zoals blof...

Omdat ik vanavond naar Blof ga in Dordrecht even in de stemming komen voor de nodige melancholie.

Was er nog iemand van t forum in Ahoy gister

Ik wist niet eens dat hij een solo act had. En het klinkt niet erg aanlokkelijk.

Twee Motten van Dorus staat voor het eerst sinds 2008 weer in de Top 2000 op nummer 676. Dit nummer uit 1957 werd dit jaar populair op TikTok, en daardoor werd het weer een hit.

Fantastisch hoe zo'n oud nummer opeens weer populair kan worden.

Nog een opvallende, I'll be there for you van The Rembrandts staat voor het eerst in de lijst. Dat heeft natuurlijk te maken met het overlijden van Matthew Perry.

Twee Motten van Dorus staat voor het eerst sinds 2008 weer in de Top 2000 op nummer 676. Dit nummer uit 1957 werd dit jaar populair op TikTok, en daardoor werd het weer een hit.

Fantastisch hoe zo'n oud nummer opeens weer populair kan worden.

Nog een opvallende, I'll be there for you van The Rembrandts staat voor het eerst in de lijst. Dat heeft natuurlijk te maken met het overlijden van Matthew Perry.
Ja, als iemand doodgaat, wordt de muziek veel beter.... :shrug:

Terug
Bovenaan Onderaan