Mooiste Vrouw

Ja maar. Dan ga ik me weer schuldig voelen…

Zet dan die mensen die je niet aanspreken op ignore

Je bent een van de grappigste hier. Zou zonde zijn als je je zo laat kennen.
Ik laat me niet kennen, ik kies er voor om mijn tijd nuttiger te besteden. Ik heb vrienden, werk, hobbys (PSV, film, literatuur). Veel leuker dan constant op deze tokkies in te moeten gaan, want ik kan nooit m’n mond houden. M’n dm staat open want dat krijg ik in m’n mail.

Om er met een knal uit te gaan: het ga jullie goed, op de domrechtse, bange, kwaadaardigen na! (You know who u are)
 
Ok. Dat is een eerlijk antwoord.

Wees je er wel van bewust dat jouw wereldbeeld steeds minder strookt met de meerderheid.
Zoals aangegeven: mijn middelste is onderdeel van een generatie die trans, non-binair steeds normaler vindt.
Zoals het ook hoort, in mijn optiek.

En heel eerlijk: als ouder van een kind dat zoekende is in een dergelijke kwestie hecht ik ook meer waarde aan de meerderheid, dan een conservatieve minderheid die gelukkig steeds verder afneemt in grootte.
Ik laat mijn mening of denkwijze over iets dan ook niet afhangen van een meerderheid. Dat zou mijn inziens niemand moeten doen.

Verder vraag ik ook van niemand om mijn mening over te nemen en ik snap dat het jouw persoonlijk kan raken als het om je kinderen gaat. Dat is natuurlijk wel iets anders dan iemand moedwillig beledigen, iets waar het mij niet om te doen is. Jouw kinderen mogen zich voelen hoe ze zelf willen en zullen persoonlijk nooit ongevraagd met mijn mening geconfronteerd worden.

Wel erg sterk van jou hoe je omgaat met die transitie. Want zoals anderen ons hier willen doen geloven hoef je niet perse extreem rechts te zijn om daar enige moeite mee te hebben. Een verschil van mening zal hopelijk blijven mogen en ik waardeer je reacties naar mij ondanks mijn gestrekte been.
 
Ik laat mijn mening of denkwijze over iets dan ook niet afhangen van een meerderheid. Dat zou mijn inziens niemand moeten doen.

Verder vraag ik ook van niemand om mijn mening over te nemen en ik snap dat het jouw persoonlijk kan raken als het om je kinderen gaat. Dat is natuurlijk wel iets anders dan iemand moedwillig beledigen, iets waar het mij niet om te doen is. Jouw kinderen mogen zich voelen hoe ze zelf willen en zullen persoonlijk nooit ongevraagd met mijn mening geconfronteerd worden.

Wel erg sterk van jou hoe je omgaat met die transitie. Want zoals anderen ons hier willen doen geloven hoef je niet perse extreem rechts te zijn om daar enige moeite mee te hebben. Een verschil van mening zal hopelijk blijven mogen en ik waardeer je reacties naar mij ondanks mijn gestrekte been.
Sportief.
 
Ik laat me niet kennen, ik kies er voor om mijn tijd nuttiger te besteden. Ik heb vrienden, werk, hobbys (PSV, film, literatuur). Veel leuker dan constant op deze tokkies in te moeten gaan, want ik kan nooit m’n mond houden. M’n dm staat open want dat krijg ik in m’n mail.

Om er met een knal uit te gaan: het ga jullie goed, op de domrechtse, bange, kwaadaardigen na! (You know who u are)
Vriend, slaap er nog 'n nachtje over ;) Het is net als de maatschappij, je kunt jezelf niet alleen omringen met je eigen bubbel. Je hoeft er niet constant op in te gaan, daar is namelijk de negeerknop voor. Ik hou van 'n goede discussie tussen standpunten op z'n tijd, maar sommige moet je niet aan beginnen. Ik stel voor dat je deze op de negeer zet ;)
 
.
Ik laat me niet kennen, ik kies er voor om mijn tijd nuttiger te besteden. Ik heb vrienden, werk, hobbys (PSV, film, literatuur). Veel leuker dan constant op deze tokkies in te moeten gaan, want ik kan nooit m’n mond houden. M’n dm staat open want dat krijg ik in m’n mail.

Om er met een knal uit te gaan: het ga jullie goed, op de domrechtse, bange, kwaadaardigen na! (You know who u are)
Aansteller man.

In Leiden ook je mond niet kunnen houden zeker want je wordt niet zomaar op je bek geslagen.
 
Laatst bewerkt:
En ondertussen niemand die op mijn mooiste vrouw reageert. Stelletje freaks.

barbara-sloesen-banaan-geel-boodschap.jpg.webp


“Wees lief voor elkaar, verplaats je in een ander. Maar vergeet ook jezelf niet!”
 
Hoe is het joh. Ga anders effe ergens anders dat gejank doorzetten. Als je elkaars meninkjes allemaal niet kunt luchten moet je lekker een plekje zoeken waar je samen met je dom links of dom rechts of dom achteruit door de midden circle jerk clubje over hetzelfde kunt praten zonder dat iemand afwijkt van jouw geweldige denkbeeld over de wereld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan