Mohamed Ihattaren (M)

Ach 't is maar net hoe je die opmerking van JdJ interpreteert.
Was gewoon onhandig en laat dus kennelijk te veel ruimte over voor verschillende interpretaties. Als je je bij de clichés houdt, dan speel je safe en zo hoort het ook als het om een TD gaat.
 
Is uit de 20 'Wonderkids' gelaten, waar o.a. Gravenberch, Bakker en Dest wél bij zitten. Ja we weten dat hij een slechte periode meemaakt, maar Bakker heeft nauwelijks minuten gemaakt en dus ook niet veel laten zien.

Beetje onbegrijpelijk, ik vind Mo toch wel een groter talent dan de drie. Het gaat toch om de potentie van de spelers, niet om hun huidige vorm?

Daarnaast is het wel mooi dat er zoveel Nederlanders (en eredivisiespelers) bij de grote talenten behoren.
 
Is uit de 20 'Wonderkids' gelaten, waar o.a. Gravenberch, Bakker en Dest wél bij zitten. Ja we weten dat hij een slechte periode meemaakt, maar Bakker heeft nauwelijks minuten gemaakt en dus ook niet veel laten zien.

Beetje onbegrijpelijk, ik vind Mo toch wel een groter talent dan de drie. Het gaat toch om de potentie van de spelers, niet om hun huidige vorm?

Daarnaast is het wel mooi dat er zoveel Nederlanders (en eredivisiespelers) bij de grote talenten behoren.
Ik denk dat er heel weinig mensen zijn die zullen zeggen dat Bakker meer talent heeft dan Mo, maar in de basis staan bij PSG zal hierbij vast helpen.
Uiteindelijk gaat die prijs natuurlijk toch wel naar Haaland, Sancho of Davies. Dat is nog wel een verschil met die Nederlandse talenten.
 
Is uit de 20 'Wonderkids' gelaten, waar o.a. Gravenberch, Bakker en Dest wél bij zitten. Ja we weten dat hij een slechte periode meemaakt, maar Bakker heeft nauwelijks minuten gemaakt en dus ook niet veel laten zien.

Beetje onbegrijpelijk, ik vind Mo toch wel een groter talent dan de drie. Het gaat toch om de potentie van de spelers, niet om hun huidige vorm?

Daarnaast is het wel mooi dat er zoveel Nederlanders (en eredivisiespelers) bij de grote talenten behoren.
Door Corona ook niet meer in beeld geweest. En dit seizoen dus ook niet. Zo gaat het: uit het oog, uit het hard.

Haaland moet het toch wel worden, of niet?
 
Is uit de 20 'Wonderkids' gelaten, waar o.a. Gravenberch, Bakker en Dest wél bij zitten. Ja we weten dat hij een slechte periode meemaakt, maar Bakker heeft nauwelijks minuten gemaakt en dus ook niet veel laten zien.

Beetje onbegrijpelijk, ik vind Mo toch wel een groter talent dan de drie. Het gaat toch om de potentie van de spelers, niet om hun huidige vorm?

Daarnaast is het wel mooi dat er zoveel Nederlanders (en eredivisiespelers) bij de grote talenten behoren.

Slaat idd nergens op. Puur qua talent staat Ihattaren ver boven die drie, hoewel ik stiekeme hoop heb dat Gravenberch nog enigszins in de buurt kan komen (moet hij zich wel beter en sneller gaan ontwikkelen dan momenteel het geval).

Enfin, bij die lijst hebben ze overduidelijk gekeken naar welke jonge spelers momenteel speeltijd krijgen of zijn getransfereerd naar grote club, anders zouden Dest en Bakker daar nooit tussen komen.
 
Ik denk dat er heel weinig mensen zijn die zullen zeggen dat Bakker meer talent heeft dan Mo, maar in de basis staan bij PSG zal hierbij vast helpen.
Uiteindelijk gaat die prijs natuurlijk toch wel naar Haaland, Sancho of Davies. Dat is nog wel een verschil met die Nederlandse talenten.
Is die Bakker niks voor Oranje?
 
Is die Bakker niks voor Oranje?

Ik heb hem voor de grap de afgelopen wedstrijden van PSG een beetje gevolgd om eens te zien wat ie kan. Steeds meer lijkt hij op zo'n speler waar niemand eigenlijk een hoge pet van op heeft, maar die gestaag uitgroeit tot een hele degelijke speler. In voetbal moet je geluk hebben en hij had het geluk dat Juan Bernat (normaliter eerste linksback) flink geblesseerd raakte. Het helpt verder dat je als PSG in de Ligue 1 bijna elke wedstrijd een enorm overwicht hebt. Echter, juist defensief vind ik Bakker solide ogen. Heeft een heerlijke sliding en tackle in huis, kiest vaak goed positie en zakt van wingback zo naar de CV positie bij omschakelingen van de tegenstander. Aanvallend oogt hij ook slim. Hij weet het simpel te houden waar nodig in plaats van altijd maar blind de voorzet te geven, staat eigenlijk altijd wel vrij (altijd in beweging zonder bal) en maakt goede loopacties. Had gisteren een assist moeten hebben (de paal werd geraakt uit zijn voorzet) en had de wedstrijd ervoor ook al een assist. Zijn voorzetten mogen nog iets vaker aankomen, maar over het algemeen creëert hij wel kansen. Kan uit de voeten als wingback, fullback en mits echt nodig CV, dus in 433 en 532. Ik ben heel benieuwd of ie weer lang naar de bank verdwijnt als Bernat terug komt, of dat de trainer daar ballen toont en hem laat staan. Ik zou hem wel eens in een grote wedstrijd willen zien, zoals tegen United in de CL. Dan wordt hij echt getest.


Maar nu weer terug naar Ihattaren.
 
Laatst bewerkt:
Schmidt over het feit dat Ihattaren niet in de basis stond: Hij heeft maar 2 maal getraind in de laatste 10 dagen. Hij heeft meer nodig om aanspraak te mogen maken op een basis plaats. Iets in die trend.. pin mij niet vast op de exacte tekst. Ik vertaal het ook maar even vanuit het Duits van de persconferentie.
 
Schmidt over het feit dat Ihattaren niet in de basis stond: Hij heeft maar 2 maal getraind in de laatste 10 dagen. Hij heeft meer nodig om aanspraak te mogen maken op een basis plaats. Iets in die trend.. pin mij niet vast op de exacte tekst. Ik vertaal het ook maar even vanuit het Duits van de persconferentie.
Hij heeft zeker zijn contributie nog niet volledig betaald.
Of mogelijk zijn kantinediensten nog niet gedaan.
:unsure: Hij zal toch niet 8 dagen in de gevangenis hebben gezeten? :cautious:
;)
 
Schmidt over het feit dat Ihattaren niet in de basis stond: Hij heeft maar 2 maal getraind in de laatste 10 dagen. Hij heeft meer nodig om aanspraak te mogen maken op een basis plaats. Iets in die trend.. pin mij niet vast op de exacte tekst. Ik vertaal het ook maar even vanuit het Duits van de persconferentie.

Je ziet het ook nog steeds helaas. Vorig seizoen ging hij zo makkelijk spelers voorbij en gaf hij zo argeloos een voorzetje. Nu komt ie een lantaarnpaal nog niet voorbij. Dieptepunt was toch wel toen ie zich vast speelde in de hoek en een matig hakje gaf in de hoop dat iemand achter hem dat op zou pikken. Ergens zie je wel de speler die hij kan zijn, maar het is allemaal ver teruggeschroefd.
 
Je ziet het ook nog steeds helaas. Vorig seizoen ging hij zo makkelijk spelers voorbij en gaf hij zo argeloos een voorzetje. Nu komt ie een lantaarnpaal nog niet voorbij. Dieptepunt was toch wel toen ie zich vast speelde in de hoek en een matig hakje gaf in de hoop dat iemand achter hem dat op zou pikken. Ergens zie je wel de speler die hij kan zijn, maar het is allemaal ver teruggeschroefd.
Hij moet gewoon vertrouwen en speelminuten krijgen. Vond Mauro jr. nou ook niet bepaald uitblinken vandaag.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan