Mohamed Ihattaren (M)

En redelijke statistieken ook :ROFL:
Maar dat men zich er zo druk over maakt, op twitter zag ik toen ook hele discussies er over. Is zijn geld, of die nou een Clio Audi of Ferrari koopt who cares. Koopt die iets normaals gaat men zeiken dat het een gierige kut marokkaan is. Ik zie hier in het gooi ook tig broekies in Porsches en dikke auto's rijden, soms is het van hun pappa, soms denk je dat ze het gejat hebben en soms zijn het van die carrieretijgertjes die van hun eerste dikke salaris meteen patserig worden op straat.
Misbruik van statistiek, zie eerdere posts deze week.
 
Ach, het is maar een Audi; super doorsnee auto met ditto design die je hier overal ziet rondrijden. Als hij er blij van wordt...
 
Goede voetballer die van alles nog te bewijzen heeft, dat wel. Maar volgens mij beschikt hij niet over een al te hoog IQ. Gisteren ( heb ik me laten vertellen) plaatste hij een foto van Gravenberch op Instagram met het nieuwe Ajax shirt in handen, ter ere van de contractverlenging van Gravenberch. Dan denk ik, een slim iemand doet dit gewoon niet. Ik denk niet dat er andersom veel Ajax spelers zullen zijn die wanneer Ihattaren zijn contract bij PSV verlengt, een foto van hem met het PSV shirt in de hand zullen plaatsen op hun Instagram pagina. Zo creëer je zelf onnodig allerlei randzaken om je heen.
 
Goede voetballer die van alles nog te bewijzen heeft, dat wel. Maar volgens mij beschikt hij niet over een al te hoog IQ. Gisteren ( heb ik me laten vertellen) plaatste hij een foto van Gravenberch op Instagram met het nieuwe Ajax shirt in handen, ter ere van de contractverlenging van Gravenberch. Dan denk ik, een slim iemand doet dit gewoon niet. Ik denk niet dat er andersom veel Ajax spelers zullen zijn die wanneer Ihattaren zijn contract bij PSV verlengt, een foto van hem met het PSV shirt in de hand zullen plaatsen op hun Instagram pagina. Zo creëer je zelf onnodig allerlei randzaken om je heen.

Ik vind het vooral erg dat men zich daar druk om moet maken.
 
Ach, weer een teken dat het allemaal van die passanten zijn joh. Clubliefde m'n reet. De tijd dat onze spelers die van Ajax onder de graszoden schoffelde is voorbij. Het zijn allemaal broers en niffo's van elkaar.

Ik snap vooral niet dat je dit in je verhaal moet posten. Stuur die jongen gewoon een bericht en ben blij voor hem. Zal wel weer een generatiekloof zijn.
 
Ach, weer een teken dat het allemaal van die passanten zijn joh. Clubliefde m'n reet. De tijd dat onze spelers die van Ajax onder de graszoden schoffelde is voorbij. Het zijn allemaal broers en niffo's van elkaar.

Ik snap vooral niet dat je dit in je verhaal moet posten. Stuur die jongen gewoon een bericht en ben blij voor hem. Zal wel weer een generatiekloof zijn.

Je kunt toch ook clubliefde voor PSV hebben én niks tegen Ajax hebben...? Nee...?

Jongens, wat gaan jullie doen met die hooivorken...
 
Ik vind het vooral erg dat men zich daar druk om moet maken.
Je kunt wel idealistisch lopen doen maar fans heten niet voor niets fans. En een concurrent heet dat ook niet voor niets zo. En bij de fans en topsport horen nu eenmaal andere emoties tov je concurrent dan tov de rest. Zeker als zo’n concurrent af en toe iets in de wereld gooit dat ze achter je grootste talenten aan zitten. Jou het gevoel geven dat ze je kunnen imponeren omdat ze geld hebben. Dat hoort ook bij topsport en dat doet Bayern ook altijd. Maar de keerzijde van deze houding is dat de fans van de concurrenten je niets gunnen en als hun held ( in dit geval Mo) zo’n contractverlenging gaat zitten posten, dan roept dat weer emoties op. Nee, ik vind het vrij normaal dat mensen daar een mening over hebben en het niet leuk vinden. Ik zie een vd Beek dan ook straks niet een foto van Mo plaatsen als die zijn contract hier verlengt. Sommige regels zijn ongeschreven....
 
Je kunt wel idealistisch lopen doen maar fans heten niet voor niets fans.

Ik vind dat verre van idealistisch, hoor... :geek: Laten we maar 'agree to disagree', want hier komen we toch niet uit. Ik neem het gewoon een stuk minder serieus dan andere fans, zonder dat ik daar een (al te groot :maniac:) waardeoordeel aan wil hangen.
 
Ik vind dat verre van idealistisch, hoor... :geek: Laten we maar 'agree to disagree', want hier komen we toch niet uit. Ik neem het gewoon een stuk minder serieus dan andere fans, zonder dat ik daar een (al te groot :maniac:) waardeoordeel aan wil hangen.
Je had wel een waardeoordeel namelijk dat jij het eerder triest vond dat mensen zich daar druk om maken;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan