Mohamed Ihattaren (M)

Dat zou je zeggen. Maar je bent hier op het forum óf voor Mo, en dan dus voor eigen jeugd, tegen Schmidt en heel erg bezig met de toekomst van de club door middel van het verdienmodel, óf je bent tegen Mo, latent racist, half Duits, tegen eigen jeugd en totaal onwetend op het gebied van beleidsvoering van een uit de kluiten gewassen provincievoetbalclub.
Je weet discussies wel altijd lekker zwart-wit te zetten ;)

Ik zit in ieder geval ergens in het midden.
 
Soms. In het Corona-topic kun je ook maar moeilijk kritische vragen stellen, zonder gelijk of wappie of heel erg onmenselijk hard te zijn. Als je iets positiefs over Ajax zegt, ben je een neus en als je niet meteen in de polonaise loopt na 1 overwinning, ben je een azijnpisser. Ik heb dus wel de indruk dat dit forum niet geheel vrij van hokjesgeest is. Maar misschien heb ik het mis.
En bij welke “totale fixatie” zit jij? Ik heb het idee dat ik zelf niet bepaald fan ben van ene Herrrr Schmidt. :maniac:
 
En bij welke “totale fixatie” zit jij? Ik heb het idee dat ik zelf niet bepaald fan ben van ene Herrrr Schmidt. :maniac:
😂 Je bent vooral een sieraad voor dit forum, omdat je altijd - of je er nu alleen in staat of niet - je mening geeft. Geldt overigens ook voor Retro Willems

Ikzelf ben meer een PSV-fan met grootheidswaanzin. Ongeacht de trainer. Ik denk alleen in CL. Omdat CL in mijn ogen simpelweg het enige podium is dat telt in Europa. Wil je meedoen, moet je alles in het werk stellen daar te komen. Zowel op de langere termijn (gezond beleid, goede jeugdopleiding, duidelijke visie) als op de kortere termijn. (Goede scouting, duurdere spelers durven kopen) Ik geloof wel dat deze trainer een beetje doorheeft hoe en wat en dat de clubleiding achter hem staat. Die interne rust is in ieder geval alvast een goed begin.
 
En op de CL persconferentie gaat de eerste vraag aan Schmidt wéér over Ihattaren... Ik ben die jongen gaan haten, en niet eens door zijn gedrag. Continu die naam, vragen, zuigen. Hou er nou eens over op joh. In 3200 minuten 2 goals en 3 assists (of andersom). Een talent dat het niet heeft gehaald, klaar.

Vermoeiende onzin. Als ik Schmidt was geweest had ik m'n waterfles naar het hoofd van Joep Schreuder gegooid.
Stonden er geen flesjes Heineken of Coca-cola dan? ;)
 
[..] Joep Schreuder [..]

Begin hier volgende keer mee. Weet ik dat ik niet verder hoef te lezen.

Ik gun het niemand om een kopstoot te geven aan een tegemoet komende vrachtwagen. Maar als iemand me een pistool tegen mijn hoofd zet en ik móet kiezen.. Joep Schreuder.
 
Geeft ook het belabberde niveau van de Nederlandse pers aan. De vragen hoeven niet eens meer goed te zijn, als ze maar irriteren en reacties uitlokken. Hopelijk blijft Schmidt hoffelijk, dat is een mooi contrast bij deze riooljournalistiek.
 
De eerste vraag na het kampioenschap in 2022 is of Schmidt dit niet eerder hadden bewerkstelligt als Ihattaren was opgesteld.

Al die vragen rondom die jongen, laat het rusten.
 
De eerste vraag na het kampioenschap in 2022 is of Schmidt dit niet eerder hadden bewerkstelligt als Ihattaren was opgesteld.

Al die vragen rondom die jongen, laat het rusten.
Kan me best voorstellen dat de media wellicht ook gedeeltelijk schuldig is. Als het hele media circus altijd over jouw gaat dan is het lastig om met beide benen op de grond te blijven. Daarom zou het voor Mo beter te zijn naar een ander land te vertrekken. In de rust weer een carrière opbouwen. Eigenlijk omgekeerd van Götze. Alleen moet Mo het nog wel bewijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan