Mohamed Ihattaren (M)

Als PSV maar voet bij stuk houdt en niet weer “ meewerkt” en zich “schappelijk” opstelt tov Mo en die geldwolf Raiola! Dan maar geen 15 miljoen krijgen voor hem maar hem en Riola vernederen door hem naar Jong PSV te sturen. Zaken zijn zaken Mo!
 
Als PSV maar voet bij stuk houdt en niet weer “ meewerkt” en zich “schappelijk” opstelt tov Mo en die geldwolf Raiola! Dan maar geen 15 miljoen krijgen voor hem maar hem en Riola vernederen door hem naar Jong PSV te sturen. Zaken zijn zaken Mo!

Ik concludeer hieruit dat als Mo voor minder dan 15 miljoen vertrekt, het niet goed is?
 
Ik concludeer hieruit dat als Mo voor minder dan 15 miljoen vertrekt, het niet goed is?
Klopt! Zowel Monaco als Nice zijn clubs die goed verkopen. En dat hopen ze straks ook te kunnen doen met Mo. Maar PSV is er ook nog dacht ik zo…
 
Klopt! Zowel Monaco als Nice zijn clubs die goed verkopen. En dat hopen ze straks ook te kunnen doen met Mo. Maar PSV is er ook nog dacht ik zo…

In hoeverre is minimaal 15 miljoen realistisch voor een jongen die momenteel te boek staat als een "intern probleem" en nog 1 jaar contract heeft en het afgelopen jaar vrij weinig heeft laten zien?

Dat is geen valstrik, maar een oprechte vraag.
 
In hoeverre is minimaal 15 miljoen realistisch voor een jongen die momenteel te boek staat als een "intern probleem" en nog 1 jaar contract heeft en het afgelopen jaar vrij weinig heeft laten zien?

Dat is geen valstrik, maar een oprechte vraag.
Van 80 miljoen naar 15 miljoen is een koopje.
 
Komt goed uit dat Ziggo de rechten binnen heeft van Ligue1. Lijkt me wel leuk om Nice te volgens met Mo, Stengs, Kluivert en Rosario. En PSG met Gini en Hakimi
 
In hoeverre is minimaal 15 miljoen realistisch voor een jongen die momenteel te boek staat als een "intern probleem" en nog 1 jaar contract heeft en het afgelopen jaar vrij weinig heeft laten zien?

Dat is geen valstrik, maar een oprechte vraag.
Interne problemen kun je als speler en makelaar nog altijd weg praten als zijnde “ problemen met de trainer” enz. Dat speelt vaak geen rol bij de onderhandelingen. Weber was een verdediger die bij Ajax niet aan te pas kwam maar werd voor 12 miljoen verkocht aan Sevilla. Hij was geen groot talent oid. Mo staat nog altijd te boek als een groot talent, anders komen ze niet voor hem.
 

Ihattaren bijna weg bij PSV​

link

Mohammed Ihattaren (19) is dicht bij een vertrek bij PSV. De aanvallende middenvelder is druk bezig met zijn agent Mino Raiola om de laatste details af te ronden met geïnteresseerde clubs.
AS Monaco geldt als een mogelijke nieuwe werkgever, maar insiders in Frankrijk sluiten ook OGC Nice nog steeds niet uit, terwijl er vanuit Italië eveneens belangstelling is. Ihattaren besprak zijn toekomstplannen vorige week met zijn Raiola in Monaco.

:bye:

Bekijk bijlage 3636
Uitstekend! Hoe eerde hoe beter. Hopelijk goeie deal
 
Gewoon sluiten en wissen dit topic, ook geen plek in PSV historie gedeelte. Al word hij een Audi plofkraak crimineel of Messi 2 fu*k en forget the ratttt 🤢
 
Terug
Bovenaan Onderaan