Mohamed Ihattaren (M)

Nou ja dat dacht ik ook van Teze maar die verdwijnt nu ook uit beeld… En Obispo moet ook toezien dat Nick F*** Viergever er in wordt gebracht bij een stand van 4-1… Nee, je moet als jeugdspeler wel heel erg in de pas lopen, wil je Schmidt zijn aandacht trekken… Mo is bovendien het jongste van het stel en heeft al veel achter de rug als jonge speler. Ik vind dat je als club en als trainer bij een topclub naar de individuele speler moet kijken. Standaard toepassingen zijn niet meer van deze tijd. Werken en behandelen op maat, dat is wat de moderne coach moet doen in het belang van de club. We kunnen het ons namelijk niet veroorloven dat we die tientallen miljoenen mislopen.
Jonkies die je niet in de basis zet, moet je altijd verhuren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou ja dat dacht ik ook van Teze maar die verdwijnt nu ook uit beeld… En Obispo moet ook toezien dat Nick F*** Viergever er in wordt gebracht bij een stand van 4-1… Nee, je moet als jeugdspeler wel heel erg in de pas lopen, wil je Schmidt zijn aandacht trekken… Mo is bovendien het jongste van het stel en heeft al veel achter de rug als jonge speler. Ik vind dat je als club en als trainer bij een topclub naar de individuele speler moet kijken. Standaard toepassingen zijn niet meer van deze tijd. Werken en behandelen op maat, dat is wat de moderne coach moet doen in het belang van de club. We kunnen het ons namelijk niet veroorloven dat we die tientallen miljoenen mislopen.
Van Obispo kan ik je gedachten goed begrijpen, maar bij Teze is het voor zover ik weet de speler zelf die aangegeven heeft dat hij zich wil richten op de plek van RB. Moet je dan als Schmidt zijnde op je strepen gaan staan en tegen zo'n jongen zeggen dat jij hem als RCB wil inzetten? En wat als Teze dat dan echt niet meer wil? Ik vind trouwens wel dat Teze binnenkort de kans mag krijgen om zich te bewijzen op zijn voorkeursplek, want die Mwene kan mij nog niet erg overtuigen.
 
En Obispo is inmiddels ookal 22. Als die nog niet beter is dan Viergever dan zegt dat genoeg...

Maar wie weet start hij tegen de Denen.
 
Is er ook niet echt, maar Teze brak ook vorig jaar pas door. En Obispo speelde dan wel weer verdienstelijk bij Vitesse.
Ah zo. Ja tuurlijk kan hij nog stappen maken. Zeker als die opgesteld word tegen de Denen. Alleen lijkt het net of Obispo op dit moment een groot talent is van 18. Maar op zijn 22ste mag hij best beter zijn dan Viergever. Is hij dat niet? Dan vrij logisch om hem niet in te brengen. Als het dan puur om talent gaat dan kan Schmidt beter een 18 jarige van jong psv debuteren.
 
Ik snap die ‘eigen-jeugd-fetisj’ nooit zo. Stel je beste team op. Is iemand van 17 de beste optie op een positie, dan speelt iemand van 17. Verder zijn we geen MBO, waar iedereen maar even stage moet lopen. Geen enkele ploeg in de CL (ik begreep dat dat het podium is dat we op de langere termijn structureel nastreven) neemt dergelijke risico’s. Leid zoveel mogelijk talent op. Zijn ze goed genoeg, krijgen ze een kans. Zo niet, gaan ze weg. Heb je zelf een goede speler voor de positie, hoef je niet te kopen. Heb je die niet, koop je. Het is geen rocket science.
 
Ik snap die ‘eigen-jeugd-fetisj’ nooit zo. Stel je beste team op. Is iemand van 17 de beste optie op een positie, dan speelt iemand van 17. Verder zijn we geen MBO, waar iedereen maar even stage moet lopen. Geen enkele ploeg in de CL (ik begreep dat dat het podium is dat we op de langere termijn structureel nastreven) neemt dergelijke risico’s. Leid zoveel mogelijk talent op. Zijn ze goed genoeg, krijgen ze een kans. Zo niet, gaan ze weg. Heb je zelf een goede speler voor de positie, hoef je niet te kopen. Heb je die niet, koop je. Het is geen rocket science.

Dit. Krampachtig opstellen in de hoop dat ze het goed doen en dan veel geld waard worden gaat ook niet werken. Spelers moeten het afdwingen. De talenten die het in zich hebben komen dan echt wel bovendrijven.
 
Ik heb er wel geld voor over om Mo individueel te zien trainen trouwens.
Ik zie een nieuw verdienmodel voor onze club.
 
Ik snap die ‘eigen-jeugd-fetisj’ nooit zo. Stel je beste team op. Is iemand van 17 de beste optie op een positie, dan speelt iemand van 17. Verder zijn we geen MBO, waar iedereen maar even stage moet lopen. Geen enkele ploeg in de CL (ik begreep dat dat het podium is dat we op de langere termijn structureel nastreven) neemt dergelijke risico’s. Leid zoveel mogelijk talent op. Zijn ze goed genoeg, krijgen ze een kans. Zo niet, gaan ze weg. Heb je zelf een goede speler voor de positie, hoef je niet te kopen. Heb je die niet, koop je. Het is geen rocket science.
Omdat eigen jeugd een verdienmodel is?
 
Omdat eigen jeugd een verdienmodel is?
Dat is in Weltmeisters geval nog steeds toch?

En zo een Rosario breng maar 5 miljoen op. Die was notabene nog aanvoerder. Dus eigen jeugd moet nog steeds erg goed zijn om flink op te verdienen (Malen, Gakpo). En die spelers komen er toch wel.

Ps, ik reken eigen jeugd ook spelers op die doorstromen naar jong psv en vanaf daar gaan spelen voor het grote psv.
 
Omdat eigen jeugd een verdienmodel is?
3 keer overwinteren in de CL levert je al bijna 100 miljoen op. Spelers die zich laten zien in de CL leveren het dubbele op tov spelers die alleen tegen Heracles en Fortuna scoren. Presteren is nog altijd je allergrootste verdienmodel. Kun je ieder jaar 1 speler uit de eigen jeugd op dat podium etaleren, dan doe je het al heel goed.
 
Dat is in Weltmeisters geval nog steeds toch?

En zo een Rosario breng maar 5 miljoen op. Die was notabene nog aanvoerder. Dus eigen jeugd moet nog steeds erg goed zijn om flink op te verdienen (Malen, Gakpo). En die spelers komen er toch wel.

Ps, ik reken eigen jeugd ook spelers op die doorstromen naar jong psv en vanaf daar gaan spelen voor het grote psv.
Precies. Het een sluit het ander niet uit. Maar eigen jeugd is een middel. Presteren je doel.
 
Ik stel vast dat de meeste supporters het ermee eens zijn dat ParacetaMO het best op zijn plek is op elke plek, behalve Eindhoven;

Tijd voor een inzameling onder supporters!

Omdat hij altijd ziek, zwak en misselijk is, en omdat PSV-supporters niet de beroerdste zijn immers.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan