Mohamed Ihattaren (M)

- Ronaldo is een trainingsbeest. Die man is zo gruwelijk fit dat ie nog steeds mee kan in de top op 36-jarige leeftijd. Overigens een van de meest succesvolle voetballers aller tijden
- Neymar is extreem getalenteerd en heeft ook het een en ander laten zien in de wereldtop.
- Mbappe is wereldkampioen geworden.

Sorry, maar dit is allemaal toch van een andere orde. Die spelers hebben al bewezen dat ondanks hun ''randjes'' ze tot de best presterende spelers ter wereld kunnen horen. Wat heeft Mo nou uiteindelijk nog laten zien? In de Eredivisie wat goals en assists. Een half jaartje leuk gepresteerd (na de winterstop tot aan de corona break was het al niet veel meer).
Geen idee hoor, maar hoe waren zij in de jeugd?
Gaat er meer om dat je dan weer Schmidt erbij haalt. Alle signalen, van PSV zelf tot Rik tot andere bronnen wijzen erop da Schmidt zelf zijn stinkende best heeft gedaan om Mo aan het voetballen te krijgen. Mo heeft het vervolgens herhaaldelijk laten liggen met zijn ziekmeldingen en gemor als hij bijvoorbeeld even moest banken. Zoals Elfrink zei: je hebt aan Schmidt een hele slechte als je hem belazert. En terecht. Is jouw baas ook niet blij mee, of je nou 50 of 19 bent. Mo heeft met dit geintje honderde duizenden euro's verdient. Geen medelijden nodig. Ik sta met Schmidt in dezen. Mo kan zijn spullen gaan pakken, het is klaar.
Maar ik denk dat Schmidt ook niet heeft bijgedragen in het slagen van Mo. En dat is minimaal jammer. Ze passen niet bij elkaar in ieder geval.
 
Geen idee hoor, maar hoe waren zij in de jeugd?

Maar ik denk dat Schmidt ook niet heeft bijgedragen in het slagen van Mo. En dat is minimaal jammer. Ze passen niet bij elkaar in ieder geval.
Wie zal het zeggen , het is gissen en raden naar waarom en of hoe zolang alle details niet gekend zijn .
 
Clubloos nu. Kon ook de druk niet aan, maar volgens mij een prima ventje. Zo gaan we het over Mo ook lezen over 12 jaar, denk ik.


Ik zie dan onderaan staan dat Afellay wel de top heeft gehaald. Ja, hij heeft een contract bij Barcelona gehad. Daarna was het toch snel voorbij.
 
Clubloos nu. Kon ook de druk niet aan, maar volgens mij een prima ventje. Zo gaan we het over Mo ook lezen over 12 jaar, denk ik.

We hoeven niet zo lang te wachten.

Wat voor advies geeft Aissati hem? "Ik denk dat we hem vooral even met rust moeten laten", aldus de routinier, die Ihattaren niet persoonlijk kent.

"Het is een Marokkaanse jongen uit Utrecht. Iedereen is trots op hem, ik ook. Ik hoop dat hij gelukkig is en we aan het eind van zijn carrière kunnen zeggen dat het een topper was. Laten we hopen dat hij geen tweede Aissati wordt."

De trots is wel weg. Laten we hem de komende 20 jaren maar met rust laten. :sleep:
 
We hoeven niet zo lang te wachten.

Wat voor advies geeft Aissati hem? "Ik denk dat we hem vooral even met rust moeten laten", aldus de routinier, die Ihattaren niet persoonlijk kent.

"Het is een Marokkaanse jongen uit Utrecht. Iedereen is trots op hem, ik ook. Ik hoop dat hij gelukkig is en we aan het eind van zijn carrière kunnen zeggen dat het een topper was. Laten we hopen dat hij geen tweede Aissati wordt."

De trots is wel weg. Laten we hem de komende 20 jaren maar met rust laten. :sleep:
Dit bericht is al 3 maanden oud. Nu zal de trots inderdaad nog minder zijn.
 
Clubloos nu. Kon ook de druk niet aan, maar volgens mij een prima ventje. Zo gaan we het over Mo ook lezen over 12 jaar, denk ik.

Geeft niemand de schuld, heeft het “gewoon” niet gehaald en is voor de centen gaan spelen. Wel een eerlijk verhaal.
 
Geeft niemand de schuld, heeft het “gewoon” niet gehaald en is voor de centen gaan spelen. Wel een eerlijk verhaal.
Het is te begrijpen, alleen de keus voor de club van Satan niet. Gebruikt de NOS een profielfoto met dat maandverbandshirt… En met Terek Grozny wil je eigenlijk ook niets te maken hebben.
 
Zal wel een plannetje van Mino achter zitten. Geld harken, kan hij die vet pens weer aanvullen en een nieuwe bloemetjesbroek halen
Nah.
Mino heeft geen belang bij een beschadigde speler wiens marktwaarde flink daalt. En zal daarnaast niet een jarenlange relatie met PSV verknoeien voor wat voor hem absoluut kruimelwerk is.

On topic: er is geen keus meer, dit is een sfeerverziekende rotte appel geworden. Out.
 
Gewoon weg ermee, maar is het bij de Marokoaanse jongens niet de trots die ze in de weg zit? Schaamte voor de omgeving dat je maar een bankzitter bent. Dat ze hun status verliezen bij de kinderen uit de wijken die tegen ze op kijken? Er moet meer spelen dan een kut karakter.
 
Gewoon weg ermee, maar is het bij de Marokoaanse jongens niet de trots die ze in de weg zit? Schaamte voor de omgeving dat je maar een bankzitter bent. Dat ze hun status verliezen bij de kinderen uit de wijken die tegen ze op kijken? Er moet meer spelen dan een kut karakter.
Gebrek aan mentaliteit voor topsport. Een te groot ego.
Niet geschikt voor een teamsport.
 
Ik zie dan onderaan staan dat Afellay wel de top heeft gehaald. Ja, hij heeft een contract bij Barcelona gehad. Daarna was het toch snel voorbij.

Affelay wilde er in ieder geval wel voor werken (voor zover ik kan oordelen) met zoals iedereen in de media steeds de waardeloze vergelijking met Memphis maakt die ook een goed arbeidsethos heeft.

Nee mo is gewoon de volgende aisatti/bakkali
 
Bakkali/Labyrat.
Correct. Aisatti ging naar de verkeeerde club, maar ik kan me van hem geen wangedrag herinneren. Ihattaren heeft al het wangedrag van Bakkali en Labyad bij elkaar vertoond. Dat hij maar een kaartje voor speeltuin koopt, dan hoeft hij nergens aan te voldoen en kan hij lekker gaan spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan