Mohamed Ihattaren (M)

Wat ook jammer is van en voor Mo. Of wellicht pech. Je wint 5 1 van Galatasaray. Dus Schmidt gaat wijzigingen inbrengen. Ten slotte moeten we nog 1 heel seizoen voetballen en wil je niet teveel riskeren. Grote kans dus dat Mo uit een basisplaats had of wat minuten gemaakt.
 
Ik zou als Mo serieus overwegen het eerst maar eens een seizoen bij een middenmotor te proberen. Wetende dat ie wel alles zal spelen. Mauro heeft dat wel gedaan. Puur voor je ontwikkeling. Alleen zal dat dan niet meer via verhuur gaan. Ik snap ook niet dat we hem ook niet gewoon hebben verhuurd eerst.. Bij AZ zal ie ook niet alles spelen. Gezien het feit dat ie totaal wisselvallig is qua spel..
Eens hoor, maar Stengs was ook wisselvallig en speelde gewoon alles.
 
Wat ook jammer is van en voor Mo. Of wellicht pech. Je wint 5 1 van Galatasaray. Dus Schmidt gaat wijzigingen inbrengen. Ten slotte moeten we nog 1 heel seizoen voetballen en wil je niet teveel riskeren. Grote kans dus dat Mo uit een basisplaats had of wat minuten gemaakt.
Denk ik niet. Zelfde 11 met Cody voor Vertessen. Zolang je ‘maar’ 1 wedstrijd per week hoeft te spelen, hoef je niet te rouleren.
 
Wat zou Raiola zo’n jongen adviseren?
13 mei 2021: Zaakwaarnemer Mino Raiola zou de middenvelder hebben getipt bij FC Barcelona. Naar verluidt heeft hij kenbaar gemaakt dat Ihattaren naar een andere competitie wenst te verhuizen en dankzij Ronald Koeman zou Barcelona wat hem betreft een interessante optie zijn.

Ze zien hem aankomen daar. :ROFL: :lmao:
 
Ik zou als Mo serieus overwegen het eerst maar eens een seizoen bij een middenmotor te proberen. Wetende dat ie wel alles zal spelen. Mauro heeft dat wel gedaan. Puur voor je ontwikkeling. Alleen zal dat dan niet meer via verhuur gaan. Ik snap ook niet dat we hem ook niet gewoon hebben verhuurd eerst.. Bij AZ zal ie ook niet alles spelen. Gezien het feit dat ie totaal wisselvallig is qua spel..
Mauro is een bescheiden jongen. Mo voelt zich te goed voor een middenmotor en zelfs AZ vraag ik me hardop af of zij aan de salariseisen kunnen voldoen.

Aan alles is duidelijk dat Mo zich een basisplek eist/claimt bij psv. Ten slotte speelde hij genoeg als wisselspelers. Als jij vind dat jij goed genoeg bent voor de basis van psv dan ga je niet tekenen bij een Heracles oid.
 
Contract per direct verscheuren. Korte metten mee maken met dit gezeik. Meteen een mooi signaal voor toekomstige kwatsers die onze club willen misbruiken.
 

PSV-fans zijn het zat: Mohamed Ihattaren is opnieuw ziek​

link

Supporters van PSV hebben het gehad en zien Ihattaren graag vertrekken.

Mohamed Ihattaren is zondag afwezig bij de training van PSV, dat meldt Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. De aanvallende middenvelder heeft zich ziekgemeld en dat is niet voor de eerste keer in de afgelopen tijd. Supporters van PSV hebben het gehad en zien Ihattaren graag vertrekken.


Ihattaren meldde zich om dezelfde reden in de laatste drie competitiewedstrijden van het afgelopen seizoen ook af. In februari miste hij al het Europa League-duel met Olympiacos en de competitiewedstrijd tegen Vitesse vanwege ziekte. Eind november ontbrak hij ook al twee wedstrijden om die reden bij de selectie van PSV. 'Ja, dat hij wat vaker ziek is, is vreemd, maar ook onderdeel van voetbal', reageerde trainer Roger Schmidt destijds in aanloop naar het duel met Olympiacos.
Het Eindhovens Dagblad meldde in maart dat Ihattaren zijn contract niet wilde verlengen, en dat er intern bij PSV twijfels zijn over de ziekmeldingen van Ihattaren. Supporters van PSV reageren met de nodige frustratie onder het bericht van Elfrink.

:unsure: Het avontuur van Kortjakje Ihattaren bij PSV zit er bijna op. :cautious:
 
Wat oneindig zonde, typerend wel dat het veelal de Marokkaanse talenten zijn die steeds dit soort geouwehoer hebben.

Wat mij betreft is hij gratis af te halen met een mooi doorverkoop percentage erbij.
 
Wat ook jammer is van en voor Mo. Of wellicht pech. Je wint 5 1 van Galatasaray. Dus Schmidt gaat wijzigingen inbrengen. Ten slotte moeten we nog 1 heel seizoen voetballen en wil je niet teveel riskeren. Grote kans dus dat Mo uit een basisplaats had of wat minuten gemaakt.
Ik denk dat Schmidt amper gaat veranderen om een systeem erin te krijgen. Na een uur zal ie misschien wat spelers rust gunnen.
 
Wat oneindig zonde, typerend wel dat het veelal de Marokkaanse talenten zijn die steeds dit soort geouwehoer hebben.

Wat mij betreft is hij gratis af te halen met een mooi doorverkoop percentage erbij.
Dolberg, Fischer, Sulejmani, Hoogstrate. Het niet zetten van de stap van toptalent naar topspeler is van alledag. We dichten spelers wellicht te snel een grote toekomst toe. Ik geloof best dat jongens als Bakkali, Labyad en Mo zich te trots voelen om er keihard voor te moeten vechten, maar ik vond Aissati, Bakkal en Afellay ook weer voorbeelden van heel erg bescheiden jongens. Misschien zelfs te. Kortom, het is een gewaagde uitspraak. Ik denk overigens wel dat de wereld heel erg hoopt op Mo, juist ook omdat het zo fijn zou zijn als een jongen met Marokkaanse roots de wereldtop zou halen. Het doet natuurlijk wel wat met een natie en met het algehele beeld van de integratie als je beste voetballer (Zidane) van origine van Algerijnse komaf is. Zoals het voor Nederland ook goed was dat Gullit aanvoerder was. Blijft ook eeuwig zonde dat Ziyech niet gewoon voor Nederland speelt. Ik vind dat in alles wat hij doet een op en top Hollandse jongen. Een prachtvoorbeeld van hoe de integratie een succes kan zijn en in heel veel gevallen ook gewoon is.
 
Ach, ik misschien wel als de grootste Mo fan van hoe hij voetbalde in het begin begin hem ook wel een beetje zat te worden. Ja hij kan echt ziek zijn en we moeten niet op de feiten vooruit lopen maar komop. Misschien liggen Roger en hij wel helemaal niet dat kan maar als je dan zelf er met de pet naar gooit moet je niet in die slachtofferrol gaan zitten. En dit seizoen lijkt hij fit te zijn en als het dan maar een keer niet volgens de regels van Mo gaat gooit hij de kont in de krib.

Jammer maar als Mo niet bij tekent komt hij bij mij helaas gewoon in het rijtje met Labyad en Bakkali :braak:
En dat vind ik redelijk sonde want ik denk dat Mo een betere gast is als die 2.
 
Eens hoor, maar Stengs was ook wisselvallig en speelde gewoon alles.
Als je geen concurrentie hebt, speel je altijd. Zo speelde bij PSV het komisch duo Marcelo/Derijck centraal achterin, omdat er geen alternatief was. Bij PSV op het middenveld is die concurrentie er wel. Götze, Van Ginkel, Pröpper. Voorin Madueke en Gakpo. Spelers die hij vooralsnog niet voorbij komt.
 
Ik roep het al maanden, weg ermee! Lekker in de uitverkoop. Dit mannetje komt er gewoon niet. Zijn manieren druisten vol tegen mijn principes. Je bent aan het werk potver 3
 
Ik roep het al maanden, weg ermee! Lekker in de uitverkoop. Dit mannetje komt er gewoon niet. Zijn manieren druisten vol tegen mijn principes. Je bent aan het werk potver 3
Nee nee, dit is een gouden talentje en die mag alleen met zijden handschoentjes worden aangepakt. Lief vragen, en als we lief genoeg zijn, redt ie de club. Maar dan moeten we wel heel lief zijn!

Niet dus. Als ie bij een andere club zou spelen, zouden we ons wekelijks bescheuren dat de club zich zo liet piepelen. En andere clubs, op wat gelukzoekers na, hebben geen zin in een probleemkind. Gaat 'm niet worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan