Mohamed Ihattaren (M)

Als je me had verteld dat Mo vakkenvuller was bij de Lidl had ik het ook geloofd..

Wat is er met jou gebeurt, de meest optimistische persoon ever, gelooft eerder in sprookjes dan in Mo Momenteel :lmao:
Je hebt gelijk daar niet van, alleen om dit te lezen van jou allemaal is gewoon shocking.. Al mijn haatberichten over hem en Schmidt worden op FB en insta verwijderd door beheerders, want foeiiii mening hebben mag niet dus ik hou me beetje in.

Als het niks word met voetbal kan die altijd terug naar Utrecht, Audi bende heeft vast wel een vacature over nu er al een paar verongelukt of doodgeschoten zijn, want hij is wel thuglivveee. Moest wel lachen toen ik het bericht op FB las dat MvB hem misschien wel daar heen wilt hebben hahahha, Koning Mo naar Wolfsburg, hij is ManU of Real niveau in zijn hoofd, Wolfsburg is PEC niveau duhhhh
 
Ik ben blij als hij zijn contract verlengt en zich volgend jaar 100% inzet, blijven!

Anders mag hij weg.

Ik zou ook blij zijn als ik de lotto win straks, maar gaat ook niet gebeuren. Hem verlengen = garantie op gratis geld voor hem en amper rendement voor de club. Risico is te groot, na 34 kansen moet je iemand gewoon dumpen. #oprotten Iedereen maakt fouten in zijn leven, maar als je het keer op keer doet en min of meer zelfde steeds dan ben je een psv shirt niet waard
 
Wat is er met jou gebeurt, de meest optimistische persoon ever, gelooft eerder in sprookjes dan in Mo Momenteel :lmao:
Je hebt gelijk daar niet van, alleen om dit te lezen van jou allemaal is gewoon shocking.. Al mijn haatberichten over hem en Schmidt worden op FB en insta verwijderd door beheerders, want foeiiii mening hebben mag niet dus ik hou me beetje in.

Als het niks word met voetbal kan die altijd terug naar Utrecht, Audi bende heeft vast wel een vacature over nu er al een paar verongelukt of doodgeschoten zijn, want hij is wel thuglivveee. Moest wel lachen toen ik het bericht op FB las dat MvB hem misschien wel daar heen wilt hebben hahahha, Koning Mo naar Wolfsburg, hij is ManU of Real niveau in zijn hoofd, Wolfsburg is PEC niveau duhhhh
Lijkt me voor Mo prima. Trainer heeft vertrouwen in hem. Wolfsburg volgend jaar itt PEC CL dus….
Ik wilde ermee zeggen dat ik niet vind dat Mo er uit ziet als een topsporter.
Wat mis je dan?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lijkt me voor Mo prima. Trainer heeft vertrouwen in hem. Wolfsburg volgend jaar itt PEC CL dus….

Markie kan er niks van, die is voor kerst al thuis. Als Mo zich voor die tijd niet in de picture speelt zit die daar ook voor eeuwig op de bank, en we weten hoe goed hij kan omgaan met teleurstellingen :clown:
 
Je zou bijna denken dat Ihattaren sommige hier iets aangedaan heeft. Mijn god, wat zijn sommigen hier obsessed. Je mag blij zijn als hij weg is, teleurgesteld zijn in wat hij heeft gebracht, boos zijn om zijn gedrag op social media tijdens het seizoen. Helemaal begrijpelijk. Maar om nu tijdens de vakantie op zoek te gaan naar zijn posts en hem weer vanaf het begin zwart te maken. Besef even dat hij 19 jaar is en de meesten van jullie waarschijnlijk de 30 hebben bereikt. Nog even wachten, en je hebt waarschijnlijk geen last meer van deze seriemoordenaar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan