Mohamed Ihattaren (M)

Meest opvallende aan die post is dat hij ook een foto van een omhelzing met Schmidt erbij plaatst.
En wij moeten toch ervan overtuigd zijn dat Schmidt en Mo water en vuur zijn, volgens de media, zaakwaarnemer en topanalisten hier op t forum?
Waarom zou ie dan ooit zo'n foto erbij plaatsen?
Zeker opvallend. Wie weet? Misschien in genade genomen, misschien heel veel begrip vanuit Schmidts kant. Ik blijf hopen op een herboren Ihattaren die straks toch z'n contract verlengt. Ijdele hoop misschien, maar ja..
 
Kan PSV geen social media verbod geven aan Mo? Kan zich echt niet beheersen. De ene keer lijkt het allemaal anti PSV en ik wil iets provoceren mentaliteit (post van hem mbt Palestijnse vlag jegens Zahavi) en nu post ie weer zo'n "bedankje" / seizoensafsluiter.

Ik had Mo hoog zitten, maar hij heeft het in 1 jaar volledig verpest. Ben gvd blij dat je met zo'n intelligentie niveau je geld kan verdienen met voetballen. Zonder het voetbal was Motje lekker aan het hangen in Utrecht (chillende met bontkraag en Audi A3 uit 2002).
Oké, maar hij post nu iets positiefs hoezo zou die dan een “social media verbod” moeten krijgen. Ik bedoel hij doet nu juist iets wat goeds/positiefs is, daar ga je hem toch niet voor straffen.
 
Oké, maar hij post nu iets positiefs hoezo zou die dan een “social media verbod” moeten krijgen. Ik bedoel hij doet nu juist iets wat goeds/positiefs is, daar ga je hem toch niet voor straffen.

Nee sowieso niet maar probleem is dat die jongen tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Iets positiefs slaat bij Mo gauw weer om naar iets negatiefs. Die jongen moet eens proberen een jaar in de luwte te leven, volledige focus op zijn lichaam en mentaliteit. Maar denk dat hij mentaal gewoon te kort komt om een topspeler te worden.
 
Nee sowieso niet maar probleem is dat die jongen tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Iets positiefs slaat bij Mo gauw weer om naar iets negatiefs. Die jongen moet eens proberen een jaar in de luwte te leven, volledige focus op zijn lichaam en mentaliteit. Maar denk dat hij mentaal gewoon te kort komt om een topspeler te worden.
Is ook lastig om in de luwte te leven als je bestempeld bent als groot talent, maar t zou geen kwaad kunnen nee.
 
hij doet nu juist iets wat goeds/positiefs is, daar ga je hem toch niet voor straffen.

Door bullshit te lullen in een kansloos photoshop berichtje? Wat 0% reflecteert op feiten of waarheid, waar is het goed gedeelte ? Zie jij ergens excuses of spijt? Dan pas toon je karakter en zie je in dat je dingen verkeerd hebt gedaan, in zijn bericht is er niks aan de hand en we gaan vrolijk door. :braak:

Social media verbod + een Eindhoven verbod graag
 
Door bullshit te lullen in een kansloos photoshop berichtje? Wat 0% reflecteert op feiten of waarheid, waar is het goed gedeelte ? Zie jij ergens excuses of spijt? Dan pas toon je karakter en zie je in dat je dingen verkeerd hebt gedaan, in zijn bericht is er niks aan de hand en we gaan vrolijk door. :braak:

Social media verbod + een Eindhoven verbod graag
Sorry Q je hebt helemaal gelijk, laten we hem idd een Eindhoven verbod geven...
 
Door bullshit te lullen in een kansloos photoshop berichtje? Wat 0% reflecteert op feiten of waarheid, waar is het goed gedeelte ? Zie jij ergens excuses of spijt? Dan pas toon je karakter en zie je in dat je dingen verkeerd hebt gedaan, in zijn bericht is er niks aan de hand en we gaan vrolijk door. :braak:

Social media verbod + een Eindhoven verbod graag
Praat je over jezelf in derde persoon, of gaat dit nog over Mo? ;)
 
Nieuwe herhaalde berichten dat van Bommel als topkandidaat voor Wolfsburg Mo wil meenemen. Ben benieuwd wat voor bedrag er tegenover zou staan.
 
Nieuwe herhaalde berichten dat van Bommel als topkandidaat voor Wolfsburg Mo wil meenemen. Ben benieuwd wat voor bedrag er tegenover zou staan.
Ik zou niet op al te veel rekenen, zo'n 3-5m. En dat alleen als de mensen van Wolfsburg het Forum niet lezen, anders is 0.5m al veel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan