Mohamed Ihattaren (M)

Iedereen met ook maar een beetje voetbalverstand begrijpt dat Ihattaren veel meer talent heeft dan een Ekkelenkamp. Des te treuriger is het dat Ekkelenkamps verkiezing boven Mo in dit geval terecht is.
Echt jammer dit. En wat mij betreft nog steeds raadselachtig.... Want wat is er nou precies aan de hand? Het blijft allemaal een beetje vaag.
 
Iedereen met ook maar een beetje voetbalverstand begrijpt dat Ihattaren veel meer talent heeft dan een Ekkelenkamp. Des te treuriger is het dat Ekkelenkamps verkiezing boven Mo in dit geval terecht is.
Echt jammer dit. En wat mij betreft nog steeds raadselachtig.... Want wat is er nou precies aan de hand? Het blijft allemaal een beetje vaag.
Gewoon werken voor je centen, en extra gas geven op het moment dat het even tegen zit, zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zou ook geen spelers meenemen naar het EK op het moment dat ze verzaken bij hun club, hoe goed ze ook zijn.
 
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat Jong Oranje het gemis van Gakpo en Koopmeiners niet kan compenseren en (mede) daardoor kansloos gaat zijn tegen Frankrijk. En of Gakpo en Koopmeiners bij Oranje veel gaan spelen? Ik had toch gekozen voor een dubbeltoernooi voor deze mannen.

Bijlow
Zeefuik - Teze - Botman - Bakker
Matusiwa - De Wit - Harroui
Kluivert - Boadu - Lang
 
Iedereen met ook maar een beetje voetbalverstand begrijpt dat Ihattaren veel meer talent heeft dan een Ekkelenkamp. Des te treuriger is het dat Ekkelenkamps verkiezing boven Mo in dit geval terecht is.
Echt jammer dit. En wat mij betreft nog steeds raadselachtig.... Want wat is er nou precies aan de hand? Het blijft allemaal een beetje vaag.

Allemaal de schuld van Van de Looi.

Ach, hij kan nu in ieder geval samen met Rosario extra lang op vakantie blijven. Hoeven toch nergens heen.
 
Iedereen met ook maar een beetje voetbalverstand begrijpt dat Ihattaren veel meer talent heeft dan een Ekkelenkamp. Des te treuriger is het dat Ekkelenkamps verkiezing boven Mo in dit geval terecht is.
Echt jammer dit. En wat mij betreft nog steeds raadselachtig.... Want wat is er nou precies aan de hand? Het blijft allemaal een beetje vaag.
Klopt maar Ihattaren heeft de laatste 12 wedstrijden ook maar 48 min gespeeld. En de helft van de tijd was die “ziek” maar in z’n Instagram story was die wel gewoon s’avonds op straat aan het chillen. Geen goeie reclame voor jezelf, keuze lijkt me dan snel gemaakt. Ook al moet je een mindere speler oproepen bijvoorbeeld Ekkelenkamp, zijn instelling is waarschijnlijk 100x beter en verdiend het daardoor alleen al meer.
 
Als ik Mo was zou ik deze zomer a la Teze eens even in de spiegel kijken en reflecteren op afgelopen seizoen. Waarom speelde ik niet veel, ligt het aan mij (ja), wat kan ik er aan doen om meer speelminuten te krijgen(niet alleen bij PSV maar ook bij andere clubs).

Ook Teze overwoog een stap te maken naar een andere club, omdat hij meer speelminuten wilde en was ook een tijdje vrij ongelukkig bij PSV. Zijn instelling veranderde toen Schmidt kwam, want nieuwe trainer betekent ook nieuwe kansen. Sindsdien heeft Teze keihard gewerkt om basisspeler te worden bij PSV, op een positie die voor hem nog niet al te bekend was.

Als Mo blijft of hij besluit naar bijvoorbeeld Wolfsburg te gaan, maakt mij geen reet uit. Maar voor Mo is het allerbelangrijkst dat hij weet waar de fout ligt en leert van afgelopen jaar.
 
Klopt maar Ihattaren heeft de laatste 12 wedstrijden ook maar 48 min gespeeld. En de helft van de tijd was die “ziek” maar in z’n Instagram story was die wel gewoon s’avonds op straat aan het chillen. Geen goeie reclame voor jezelf, keuze lijkt me dan snel gemaakt. Ook al moet je een mindere speler oproepen bijvoorbeeld Ekkelenkamp, zijn instelling is waarschijnlijk 100x beter en verdiend het daardoor alleen al meer.
Dit ja, keuze is gewoon logisch. Ondertussen half twitter (ja hyperbool) over de jank, want straks gaat ie alsnog voor Marokko spelen. Maar als ie zich manifesteert zoals ie nu lijkt te doen heeft hij ook daar weinig te zoeken denk ik.
 
Pfannkuchen Schmidt die niks doet, PSV die niks doen, wachten is tot Mo (IQ 47) of een van zijn overige palestina matties Zahavi opwacht op de pakeerplek, dan gaat Schmidt en PSV pas inzien dat er dingen spelen in de wereld en kleedkamer..

5bf77d9a4296193c1b668d413b35791d.png
 
Pfannkuchen Schmidt die niks doet, PSV die niks doen, wachten is tot Mo (IQ 47) of een van zijn overige palestina matties Zahavi opwacht op de pakeerplek, dan gaat Schmidt en PSV pas inzien dat er dingen spelen in de wereld en kleedkamer..

5bf77d9a4296193c1b668d413b35791d.png
Mo die geen flikker te maken heeft met dat conflict lijkt mij eerder fout te zitten
 
Mo die geen flikker te maken heeft met dat conflict lijkt mij eerder fout te zitten

Ja duh, soort steunt soort, stel de situatie was omgekeerd en de moslims flikte dit allemaal bij de joden, denk je dat er ook maar 1 land in het MO zou zeggen laat de joden met rust? Wie denkt van wel ... :lmao:

Dat Zahavi zijn thuisland steunt is volkomen normaal, doet iedereen, ongeacht of je land goed of slecht bezig is, dus dat valt prima te verklaren. Maar ja Mo'tje stond alweer te lang media-droog dus werd weer eens tijd om in het nieuws te komen.
 
Ja duh, soort steunt soort, stel de situatie was omgekeerd en de moslims flikte dit allemaal bij de joden, denk je dat er ook maar 1 land in het MO zou zeggen laat de joden met rust? Wie denkt van wel ... :lmao:

Dat Zahavi zijn thuisland steunt is volkomen normaal, doet iedereen, ongeacht of je land goed of slecht bezig is, dus dat valt prima te verklaren. Maar ja Mo'tje stond alweer te lang media-droog dus werd weer eens tijd om in het nieuws te komen.
Ik snap de relatie tussen Mo en jouw post niet. Ik zie alleen een post waarin iemand zo maar Mo noemt.
 
Ik snap de relatie tussen Mo en jouw post niet. Ik zie alleen een post waarin iemand zo maar Mo noemt.

Toen zahavi op insta de vlag verving voor de Israëlische, kwam onze Mo'tje dubbel zo hard terug met de zelfde originele foto van voor en achterkant met support palestina of freepalestina text
 
Terug
Bovenaan Onderaan