Mohamed Ihattaren (M)

Mikasa

Internationale Legende
Klopt, maar dit is ook wel een bijzonder geval. Als Mauro jr zich gedroeg zoals Ihattaren was die allang verbannen naar jong PSV. Maar omdat Ihattaren een groot talent is blijf je nog ergens hopen dat die misschien nog bijdraait en waardevol wordt voor ons. Als je mij zonder naam had gezegd dat er een speler niet goed meetraint, weggestuurd is van trainingen, te zwaar was, hele nacht op social media (clubhouse) zit en bewust de tegenstander loopt te liken volgen en felicitateren op social media had ik direct gezegd terug naar Jong. Maar omdat het nu een groot talent is is dat natuurlijk anders.
Nee. Als Mauro ook 19 was, hoort ook bij hem nog opvoeding en begeleiding.
Ja, maar dat ligt aan de spelers zelf natuurlijk. Beter worden ondanks de trainer, slechter worden dankzij de trainer :rolleyes:.

Vraag mij af hoeveel Mo zich in zijn laatste jaren in de jeugd heeft ontwikkeld en hoeveel hij op talent heeft geteerd. Als je van nature een beetje boven de rest uitsteekt dan is t lastig om op je 18e ineens wel aan de bak te moeten.
Een scholier die fluitend het VWO haalt zonder zich bovenmatig in te spannen kan het lastiger krijgen op het WO dan een scholier die zich op t VWO ook al moest inspannen.
En daar is de juiste begeleiding voor nodig. Voor de vergelijking met school. Mijn junior heeft een IQ van 145, maar blijft misschien zitten in 2G, omdat hij studeren nog steeds niet onder de knie heeft, omdat ons schoolsysteem niet ingericht is op talenten. Oftewel. Je doet jezelf als PSV (of als samenleving) tekort als je deze talenten niet tot bloei laat komen.

-040-

Assistent Bondscoach

En daar is de juiste begeleiding voor nodig. Voor de vergelijking met school. Mijn junior heeft een IQ van 145, maar blijft misschien zitten in 2G, omdat hij studeren nog steeds niet onder de knie heeft, omdat ons schoolsysteem niet ingericht is op talenten. Oftewel. Je doet jezelf als PSV (of als samenleving) tekort als je deze talenten niet tot bloei laat komen.
Maar als jouw zoon na een half jaar van onvoldoendes met een voldoende thuiskomt en het uitschreeuwt: ”Niemand maakt mij kapot”, dan zul je toch ook wel zoiets hebben van “doe jij even normaal joh”
Wat mij betreft mag hij “debiel” doen na presteren. Maar daar hoeven we hem dan niet voor te loven.

Der Jaufe

Internationale Legende

Tja. Maar gaat je zoon dan ooit wel die zelfstandigheid leren? (Niks ten nadele van hem).
Vroeger had je op t WO compleet geen begeleiding, dat geeft een schifting, maar ik vraag mij af of dat erg is.

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ronduit bizar. Als het genoemde bedrag ook maar enigszins klopt zou Overmars redelijk gestoord zijn om geen poging te wagen. Hoe pijnlijk dat ook zou zijn voor PSV. Tot 15m lijkt Ihattaren me ongeacht zijn vorm en gedrag een absolute no-brainer.
Snap ik, alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Relix

Slimste Forummer 2020
Ronduit bizar. Als het genoemde bedrag ook maar enigszins klopt zou Overmars redelijk gestoord zijn om geen poging te wagen. Hoe pijnlijk dat ook zou zijn voor PSV. Tot 15m lijkt Ihattaren me ongeacht zijn vorm en gedrag een absolute no-brainer.
Welk bedrag zou, in jou ogen, qua salaris bespreekbaar zijn (nb Mino als zaakwaarnemer) om m voor vast te leggen? Want volgens mij is dat de hoek waar t probleem zit.

J.B.

Aanvoerder
Welk bedrag zou, in jou ogen, qua salaris bespreekbaar zijn (nb Mino als zaakwaarnemer) om m voor vast te leggen? Want volgens mij is dat de hoek waar t probleem zit.
Zn karakter, daar is waar het probleem zit.. Buiten dat ik niet geloof dat PSV m zomaar aan een directe concurrent gaat verkopen, los van het feit of dat voor m echt een stap vooruit is. Denk dat ie zich liever in een grotere competitie wil profileren..

Brainz

Als Mino een achterlijk salaris vraagt idd niet doen. Overmars moet alleen een poging wagen met de insteek om hem te overtuigen dat Ajax het beste is om zijn carrière nieuw leven in te blazen en ondanks een dip alsnog vooruit te kunnen in salaris, zij het binnen de perken. Erken zijn talent, bied hem een goed sportief perspectief, laat Ten Hag uitspreken dat hij fan van hem is en bied een marktconform salaris. Wat betreft dat laatste langs de meetlat leggen met Gravenberch, Timber en Rensch. Dus inschalen onder Gravenberch maar boven die laatste twee, lijkt me. Dan boert hij prima, krijgt hij de kans om zich te ontwikkelen en alsnog een droomtransfer te maken binnen 2-3 jaar.

Als dat verhaal hem niet aanstaat en hij liever elders tribuneklant wordt met een hoger salaris dan ook meteen de gesprekken staken, want dan moet je hem niet willen.

Ik zie het overigens allemaal niet gebeuren. Hoop wel dat hij op welke manier dan ook zijn draai vindt bij een willekeurige club, want het zou dood zonde zijn. Hoop toch nog steeds dat we over een paar jaar Frenkie-Gravenberch-Ihattaren op het middenveld gaan zien bij Oranje.

Luc de Jong

Routinier
Zal vast wel een club als Lyon of Leipzig een gokje willen wagen voor 10 miljoen. Mag van mij ook prima naar ajax maar dan wel met doorverkooppercentage van 40%.

Mikasa

Internationale Legende
Tja. Maar gaat je zoon dan ooit wel die zelfstandigheid leren? (Niks ten nadele van hem).
Vroeger had je op t WO compleet geen begeleiding, dat geeft een schifting, maar ik vraag mij af of dat erg is.
Geen idee. Ik hoop het.

Het zou zonde zijn als door het onderwijssysteem talenten ongebruikt blijven. Er is altijd volop aandacht voor kinderen die niet kunnen meekomen, maar weinig voor dit soort kinderen.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Laten we het ook even vanuit Mo zijn kant bekijken. Alle dingen die afgelopen tijd (vanaf overlijden van zijn vader) zijn gebeurd wegen natuurlijk héél zwaar voor zo'n jongen. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het is om door zo'n periode te gaan terwijl heel Nederland toekijkt en de media er vol bovenop zit.

Mo heeft zeer zeker fouten gemaakt met slecht trainen etc, maar ik krijg wel het idee dat hij zich probeert te herpakken. (Verschillende trainingsfilmpjes op social media)

Vedette

Arthur Shelby Jr.
We moeten achter Mo blijven staan in moeilijke tijden en ik vind dat men veel te hard is voor dat jochie.

Zelf verwacht ik dat hij bij ons PSV blijft, want ik zie hem gezien zijn prive situatie niet naar een andere competitie verhuizen.

Los van het andere wat je zei, denk ik niet dat hij bij PSV wil blijven. Ik denk dat het klaar is voor Mo, en ook voor PSV. Als ie nog een jaar blijft, vertrekt ie transfervrij.

Laatst bewerkt:

Teamspirit

International
ik vind dat men veel te hard is voor dat jochie.

Ja inderdaad hij is zo zielig met zijn 19 jaar en nog maar een kind. Denk ook even aan alle mbo studenten die vanaf hun 18de aan het werk zijn en met een beetje pech hun rug verneuken als stratenmaker.Kom op zeg, het is geen kleuterklas, het is het eerste elftal van PSV, wat onze trots moet zijn en het niet moet gaan over een snotneus met een grote bek die al 8 maanden lang negatief in het nieuws komt.

Brainz je mag hem hebben, zal net zo succes worden als Aissati. (Y).

Brainz

Ja inderdaad hij is zo zielig met zijn 19 jaar en nog maar een kind. Denk ook even aan alle mbo studenten die vanaf hun 18de aan het werk zijn en met een beetje pech hun rug verneuken als stratenmaker.Kom op zeg, het is geen kleuterklas, het is het eerste elftal van PSV, wat onze trots moet zijn en het niet moet gaan over een snotneus met een grote bek die al 8 maanden lang negatief in het nieuws komt.

Brainz je mag hem hebben, zal net zo succes worden als Aissati. (Y).
Ok thx, mijn taak zit erop hier op het forum. Hij is binnen.

Ciao.

Bovenaan Onderaan