Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik denk dat er in Nederland niet veel rond loopt, waarmee PSV stappen kan maken.

Dat vrees ik ook. En sowieso, voor de 'betere' spelers worden al snel kapitalen gevraagd. Probleem bij deze constatering is dat we al veel langer constateren dat het scoutingsnetwerk van dit PSV in het buitenland bijzonder zwak is. Moeten we dus concluderen dat we doomed zijn?
 
Dat vrees ik ook. En sowieso, voor de 'betere' spelers worden al snel kapitalen gevraagd. Probleem bij deze constatering is dat we al veel langer constateren dat het scoutingsnetwerk van dit PSV in het buitenland bijzonder zwak is. Moeten we dus concluderen dat we doomed zijn?

ik ben een beetje bang van wel...
 
Anderlecht heeft interesse om Steven Defour op te pikken bij Porto. Speelt niet veel, wil graag naar het wk. Misschien iets voor PSV?
 
De Zeeuw is een ervaren net-niet voetballer. Maar misschien precies het type dat nu nodig is.

Wat is het hier trouwens stil op het forum.
Komt dat door die virus-/spyware-melding? Of is iedereen hard aan het werk?
 
Laatst bewerkt:
Georginio Wijnaldum, zeer bruikbare middenvelder, Stijn Schaars, Park, Hjillemark, Maher idem.
Niet paniekeren is belangrijkst
 
Wat me opvalt is dat dit topic meer reacties heeft dan bruikbare verdedigers en bruikbare aanvallers. Het lijkt me nou niet dat we hier bij een fitte selectie kwaliteit te kort komen. We kunnen een prima middenveld op de been brengen. Ik zie liever een echte spits komen die er weer eens 25+ inschiet in een seizoen en een verdediging dat echt staat.
 
Wat me opvalt is dat dit topic meer reacties heeft dan bruikbare verdedigers en bruikbare aanvallers. Het lijkt me nou niet dat we hier bij een fitte selectie kwaliteit te kort komen. We kunnen een prima middenveld op de been brengen. Ik zie liever een echte spits komen die er weer eens 25+ inschiet in een seizoen en een verdediging dat echt staat.

Blijkbaar komen we hier wel kwaliteit tekort anders hadden we het niet zo slecht gedaan tot nu toe.
 
Wijnaldum, Park en Schaars hebben erg veel wedstrijden gemist.
Maher moet nog in vorm komen.
Toivonen is niet de oude.
Dat zijn 5 (in potentie) erg goede middenvelders. Niks minder dan wat Ajax, Feyenoord, Vitesse en Twente hebben lopen.

Dan heb je nog Hiljemark die als enige die altijd klaar is, maar niet altijd mag spelen.
Als je Toivonen slijt en een vervanger regelt (geen Demi graag, maar een aanvallende middenvelder voor de 2 plekken van Maher/Wijnaldum/Park), dan heb je alleen iets meer geluk nodig bij de blessures. Wat dat betreft is de uitschakeling wel goed voor de competitie.
Met een goede tweede helft haal je de top-5, misschien wel de top-3, en ga je met een "zie je, we kunnen het wel" positief gevoel naar volgend seizoen toe. Dan kunnen we hopelijk een beetje lachen om de eerste seizoenshelft.
 
Wat me opvalt is dat dit topic meer reacties heeft dan bruikbare verdedigers en bruikbare aanvallers. Het lijkt me nou niet dat we hier bij een fitte selectie kwaliteit te kort komen. We kunnen een prima middenveld op de been brengen. Ik zie liever een echte spits komen die er weer eens 25+ inschiet in een seizoen en een verdediging dat echt staat.

Agreed. Zeker nu ze Park ook als optie voor het centrale middenveld zien begrijp ik dit niet. Schaars, Hiljemark, Wijnaldum, Maher, Park, Van Ooijen. Laten we eerst maar eens naar de spitspositie kijken, en daarna naar 'iets' achterin.
 
Valt me op dat Anderlecht op de een of andere wijze steeds bruikbare middenvelders weet te halen. Middenvelders uit een categorie die we hier niet snel zien.

Nu is er weer sprake van Steven Defour en Bryan Ruiz. Zouden wij niet eens proberen zo'n jong te halen? Anderlecht heeft een begroting die stukken lager als die van ons ligt. Moet toch te doen zijn zou je zeggen?
 
Agreed. Zeker nu ze Park ook als optie voor het centrale middenveld zien begrijp ik dit niet. Schaars, Hiljemark, Wijnaldum, Maher, Park, Van Ooijen. Laten we eerst maar eens naar de spitspositie kijken, en daarna naar 'iets' achterin.

Is enkel wel zo dat als Wijnaldum geblesseerd is je verder geen scorende spelers hebt op het middenveld. Dat is ook niet heel erg handig natuurlijk.
 
Hadden, schijnbaar was de interesse alleen van afgelopen zomer, en nu niet meer.
Als vervanger van Toivonen zou het een topper zijn, ook op veel plekken inzetbaar en kan het verschil maken. In ieder geval in de Eredivisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan