RAZINHO
Assistent Coach
Wel eentje om in de gaten te houden...niet deze zomer, maar wellicht volgende zomer.Lijkt me zo'n gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wel eentje om in de gaten te houden...niet deze zomer, maar wellicht volgende zomer.Lijkt me zo'n gevalletje te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
??? lijkt me niet echt geen verbetering laat staan versterking ......Als PSV er niet met Isaac Babadi is, is Isaac en Guus Til verkopen.
En Sem Steijn halen en vastleggen.
Malik Leon Tillman heeft mij nog niet kunnen bekoren wat ik tot nu toe van hem zag.
En hij scoort de 0-2Die Grønbæk van Bode Glimt is wel een erg leuke speler. Als vervanger van Veerman als die gaat..
Dat vond ik al toen PSV tegen Bodo moest, weet niet meer hoe lang geleden. Erg behendige speler. MW van 10 miljoen en net contract verlengd dus zal een flink bedrag moeten worden wil je die daar losweken.Die Grønbæk van Bode Glimt is wel een erg leuke speler. Als vervanger van Veerman als die gaat..
Dat is toch een aanvaller en geen spelverdeler?Die Grønbæk van Bode Glimt is wel een erg leuke speler. Als vervanger van Veerman als die gaat..
De naam staat mij niet zo aan, slechte vibes.Die Berg is ook goed van Bodo, duidelijk de 2 beste spelers.
Ja dat dacht ik ook. Toen hij tegen ons speelde stond hij linksbuiten.Dat is toch een aanvaller en geen spelverdeler?
Ja dat dacht ik ook. Toen hij tegen ons speelde stond hij linksbuiten.
Albert Grønbæk - Wikipedia
en.wikipedia.org
Die Berg is ook goed van Bodo, duidelijk de 2 beste spelers.
Robin Gosens, linker middenvelder/vleugelverdediger speelt nu bij Union Berlin ergens in de staart van de Bundesliga. Huidige marktwaarde 12 miljoen terwijl hij ooit eens 35 miljoen waard was. Dit lijkt me een speler die bij PSV kan passen en eentje die weer zou kunnen groeien onder Bosz.
Als Veerman vertrekt zou dat wel een goeie vervanger zijn jaModric maar even een jaartje overhalen
Hij mag hier zijn carrière wel afbouwen. Geen probleem mee.Modric maar even een jaartje overhalen
Zou fantastisch zijn: minimaal halve finale Champions League halen met PSV , de KNVB beker winnen en landskampioen worden met PSV, dat zou toch nog een ultieme droom moeten zijn voor Modric...??Modric maar even een jaartje overhalen