Mag ik hier eigenlijk wel onbeschaamd reclame maken voor dit soort zaken? Mag vast niet, van Bacchus.
 
Kop naar beneden of niet, een fitte Afellay zou inderdaad met twee vingers in de neus de beste speler van de eredivisie zijn. Wat dat betreft schaar ik me 100% achter onze Bondscoach.

Wat betreft de middenveld-vacature weet ik het echt niet. Ik hoop alleen dat het niet iemand is die een pure aanvallende middenvelder is, want ik heb schoon genoeg van die kortzichtigheid qua verdeling tussen verdedigende- en aanvallende middenvelders. Vogel-Cocu-Van Bommel bestond uit geen één tien, dus laten we daar in godsnaam eens over ophouden.
 
Nog een paar pogingen:

Als het moet gaan om een Nederlandse voetballer:

- Vurnon Anita .....AUB niet!!!!!
- Nathan Aké (kleine kans, is 18 jaar).....Ken zijn naam, niet zijn kwaliteieten maar vooral ook weer erg jong, hebben we al genoeg.
- Urby Emanuelson (kleine kans, speelt).....3 jaar geleden zou ik zeggen kwaliteit tekort, nu het niveau zo laag is , prima speler maar ik denk onhaalbaar.
- Clarence Seedorf
.....gaat niet komen, te oud.
 
Wat me overigens vooral zorgen baart, is dat de middenvelder alléén een optie is als het herstel van Wijnaldum nóg langer duurt. Dat is dus blijkbaar een dermate serieuze mogelijkheid dat een extra middenvelder op zijn minst wordt overwogen.
Wat hééft die kerel dan eigenlijk voor een rugblessure, om zó lang buiten spel te staan...
 
Wat me overigens vooral zorgen baart, is dat de middenvelder alléén een optie is als het herstel van Wijnaldum nóg langer duurt. Dat is dus blijkbaar een dermate serieuze mogelijkheid dat een extra middenvelder op zijn minst wordt overwogen.
Wat hééft die kerel dan eigenlijk voor een rugblessure, om zó lang buiten spel te staan...

Ik denk dat hij bang is voor Toivonen. En zo hoeft hij de confrontatie niet aan te gaan.
 
Wat me overigens vooral zorgen baart, is dat de middenvelder alléén een optie is als het herstel van Wijnaldum nóg langer duurt. Dat is dus blijkbaar een dermate serieuze mogelijkheid dat een extra middenvelder op zijn minst wordt overwogen.
Wat hééft die kerel dan eigenlijk voor een rugblessure, om zó lang buiten spel te staan...

Volgens mij is het afhankelijk van het mogelijke vertrek van Toivonen én het herstel van Gini. Als Ola eindelijk verkocht wordt, komt er als ik het goed begreep ook sowieso iemand bij.
 
Volgens mij is het afhankelijk van het mogelijke vertrek van Toivonen én het herstel van Gini. Als Ola eindelijk verkocht wordt, komt er als ik het goed begreep ook sowieso iemand bij.

Ola wordt niet verkocht, die gaat in de zomer transfervrij!
 
Seedorf...die heeft toch ook al bedankt als International? Die zou ik overigens met open armen ontvangen, maar denk niet dat hij gaat komen, heeft het veel te goed naar zijn zin in Brazilië.
Vriend van me heeft op zich wel een punt: Het schijnt dat v Bommel nog vaak mee traint...Maar dat kan alleen gezichtsverlies voor MvB worden mijns inziens.

Dan heb ik nog een Nigel de Jong, maar ook die speelt weer veel in Milan.
Timmy Simons, ook een potentiele WK-ganger.

To zover mijn hersenspinsels over een mogelijke aankoop/schaf in de winterstop voortgeborduurd op de tweet van Slegers.
 
Seedorf...die heeft toch ook al bedankt als International? Die zou ik overigens met open armen ontvangen, maar denk niet dat hij gaat komen, heeft het veel te goed naar zijn zin in Brazilië.
Vriend van me heeft op zich wel een punt: Het schijnt dat v Bommel nog vaak mee traint...Maar dat kan alleen gezichtsverlies voor MvB worden mijns inziens.

Dan heb ik nog een Nigel de Jong, maar ook die speelt weer veel in Milan.
Timmy Simons, ook een potentiele WK-ganger.

To zover mijn hersenspinsels over een mogelijke aankoop/schaf in de winterstop voortgeborduurd op de tweet van Slegers.

Nigel de Jong verdiende bij ManCity ruim 8 miljoen per jaar nu bij Milan 3 miljoen per jaar.

Timmy Simons is 36 jaar!
 
Binnenkort is heel NAC voor een prikkie te koop.
De Telegraaf meldt dat de gemeenteraad van Breda het aanhoudende gebedel helemaal zat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan