Oh nee, Labyad kan natuurlijk niet...

Blijft Ibi over. Heeft een peesblessure. Slepende kwestie. Niet doen.
En gooit zijn kop naar beneden als het niet loopt (dat zou nu dus elke wedstrijd, de hele wedstrijd, zijn), om vervolgens aan het dribbelen te slaan..Eindigend in balverlies, schwalbes en fladderballen uit de tweede lijn.
 
En gooit zijn kop naar beneden als het niet loopt (dat zou nu dus elke wedstrijd, de hele wedstrijd, zijn), om vervolgens aan het dribbelen te slaan..Eindigend in balverlies, schwalbes en fladderballen uit de tweede lijn.

Die hebben we al. Het enige voordeel is dat we er iets van mogen zeggen, omdat hij niet meer zo jong is.
 
En gooit zijn kop naar beneden als het niet loopt (dat zou nu dus elke wedstrijd, de hele wedstrijd, zijn), om vervolgens aan het dribbelen te slaan..Eindigend in balverlies, schwalbes en fladderballen uit de tweede lijn.

Hm... een fitte Ibi, zoals in zijn laatste seizoen bij PSV en zijn beste tijd in Oranje, zou beslist de beste speler van de Eredivisie zijn. Met kop en schouders. Maar moeten we deze discussie wel aan willen gaan?
Feit is dat het lot Ibi daarna niet meer zo wel gezind is geweest, en hij wellicht het lot niet. Dus...
 
Hm... een fitte Ibi, zoals in zijn laatste seizoen bij PSV en zijn beste tijd in Oranje, zou beslist de beste speler van de Eredivisie zijn. Met kop en schouders. Maar moeten we deze discussie wel aan willen gaan?
Feit is dat het lot Ibi daarna niet meer zo wel gezind is geweest, en hij wellicht het lot niet. Dus...

Ben ik dan de enige die Ibi altijd matig heeft gevonden? Iemand die weinig effectiviteit in z'n spel heeft? Kop naar beneden en draven maar?
 
Ben ik dan de enige die Ibi altijd matig heeft gevonden? Iemand die weinig effectiviteit in z'n spel heeft? Kop naar beneden en draven maar?

Nee hoor, velen zullen het hier met je eens zijn. Maar ik zal jouw zienswijze bestrijden tot in het graf - het mijne danwel het jouwe.

En ik weet dat ik gelijk zou krijgen, in deze wereld of het hiernamaals, en dat jou het vagevuur wacht om je te reinigen van je zonden en verkeerde opvattingen. Dus kies maar.
 
Voor de twitterlozen onder ons, dit tweette Thijs vanochtend over een aankoop in de winterstop:

thijsslegers ‏@thijsslegers 7u
#Afellay is niet fit in de winterstop, dus ook die naam kan van de lijst

thijsslegers ‏@thijsslegers 7u
Door de namen De Zeeuw, Büttner, Heitinga en Labyad kan om allerlei verschillende redenen een streep. Komen NIET naar #psv

thijsslegers ‏@thijsslegers 7u
naam van Maduro heb ik ook nog niet horen vallen. Bovendien heeft hij een voorkeur voor Duitsland en Engeland
 
Nee hoor, velen zullen het hier met je eens zijn. Maar ik zal jouw zienswijze bestrijden tot in het graf - het mijne danwel het jouwe.

En ik weet dat ik gelijk zou krijgen, in deze wereld of het hiernamaals, en dat jou het vagevuur wacht om je te reinigen van je zonden en verkeerde opvattingen. Dus kies maar.

:D Kijk, als hij zo slecht was, dan was hij nooit bij Barcelona gekomen. Eigenlijk vond ik 'm vooral overschat.

*gooit schoen en roept woorden die moeders nooit zou tolereren*
 
Ben ik dan de enige die Ibi altijd matig heeft gevonden? Iemand die weinig effectiviteit in z'n spel heeft? Kop naar beneden en draven maar?



Ja ik zie in hem ook niet degene die alles op de rails gaat krijgen. Kan samen met Bakkali en Depay heel goed dribbelen.
 
Ben ik dan de enige die Ibi altijd matig heeft gevonden? Iemand die weinig effectiviteit in z'n spel heeft? Kop naar beneden en draven maar?
Ik ben het met je eens.

Ik denk trouwens ook dat dat de reden is dat Bondscoach en ik het ook niet eens worden over Gini.
Misschien verwacht ik meer effectiviteit en vindt hij het frivole spel belangrijker. Ik sluit het niet uit.
 
Het is een ongeschreven wet op dit forum, dat als jij en ik het eens zijn over iets, dat dan ook als waarheid geldt. Daar komt geen filosoof tussen.:D
 
Laatst bewerkt:
Nog een paar pogingen:

Als het moet gaan om een Nederlandse voetballer:

- Vurnon Anita
- Nathan Aké (kleine kans, is 18 jaar)
- Urby Emanuelson (kleine kans, speelt)
- Clarence Seedorf
 
:D Kijk, als hij zo slecht was, dan was hij nooit bij Barcelona gekomen. Eigenlijk vond ik 'm vooral overschat.

*gooit schoen en roept woorden die moeders nooit zou tolereren*
Maar als hij echt zo goed was, had hij bij Barcelona betere wedstrijden gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan