Zerrouki van Twente is de nieuwe Ziyech. Feyenoord zit al achter hem aan, maar PSV zou zeker een poging moeten wagen in de winterstop. Samen met Sangare en Veerman zou Zerrouki het middenveld van PSV enorm kunnen versterken. Ik weet niet welk bedrag Feyenoord geboden heeft in de zomer en hoeveel Twente eist voor hem, maar toch zou PSV een gesprek moeten voeren met de zaakwaarnemer van Zerrouki. In volgend jaar zomer zou PSV ook vol voor Unnerstall moeten gaan. Terughalen naar Eindhoven.
Gedeelte over Zerrouki ben ik het wel met je eens, fijne voetballer is dat. Unnerstall lijkt mij overbodig. Met Benitez hebben we al een uitstekende keeper te pakken
 
Gedeelte over Zerrouki ben ik het wel met je eens, fijne voetballer is dat. Unnerstall lijkt mij overbodig. Met Benitez hebben we al een uitstekende keeper te pakken
Echt? Behalve dat beiden van Noord-Afrikaanse afkomst zijn, hebben ze als voetballer toch niks gemeen? Wel een goede voetballer die Zerrouki, maar hij is wel wat onbesuisd.

Unnerstall. Leuke lijnkeeper, maar ik was er ook bij PSV niet echt enthousiast over. Dus doe mij Benitez maar.
 
Echt? Behalve dat beiden van Noord-Afrikaanse afkomst zijn, hebben ze als voetballer toch niks gemeen? Wel een goede voetballer die Zerrouki, maar hij is wel wat onbesuisd.

Unnerstall. Leuke lijnkeeper, maar ik was er ook bij PSV niet echt enthousiast over. Dus doe mij Benitez maar.
Oké de vergelijking met Ziyech zie ik inderdaad ook niet helemaal. Wel een voetballer met enorm veel potentie die wel eens het niveau kan bereiken van een Ziyech
 
De beste voetballers spelen op het middenveld, dat zeldzaam slecht samenspeelt, communiceert en functioneert. Toch een vreemde paradox.

Misschien alle 4 een tijdje tegelijk opstellen?
 
Marshall Munetsi wat als vervanger voor Sangare? Doet het redelijk goed bij wat minder team in Ligue1 (toch redelijk zware competitie), heeft nog 1,5 jaar contract. 5 miljoen bieden en ophalen.
 
Aflopend contract komende zomer.
Als contract daadwerkelijk af zal lopen deze zomer, kan je proberen voor paar miljoen te halen misschien, met motivatie dat ze anders kans lopen dat hij voor niks de deur uit zal lopen.
 
Als contract daadwerkelijk af zal lopen deze zomer, kan je proberen voor paar miljoen te halen misschien, met motivatie dat ze anders kans lopen dat hij voor niks de deur uit zal lopen.

Met paar bedoel je 2 miljoen max toch? Marktwaarde van 7 miljoen + eigenlijk vooral mislukt in de eredivisie
 
Met paar bedoel je 2 miljoen max toch? Marktwaarde van 7 miljoen + eigenlijk vooral mislukt in de eredivisie
Precies zoiets, 2 - 3.
Ja aantal jaren terug, zal zich wel wat ontwikkeld hebben verder. En de Ligue 1 lijkt me iets zwaarder/beter dan de eredivisie, zal hier dan qua niveau wel mee moeten komen.
 
Precies zoiets, 2 - 3.
Ja aantal jaren terug, zal zich wel wat ontwikkeld hebben verder. En de Ligue 1 lijkt me iets zwaarder/beter dan de eredivisie, zal hier dan qua niveau wel mee moeten komen.
In Frankrijk waren ze helemaal lyrisch over hem toen hij in de Ligue 2 speelde vorig jaar. Dit jaar heeft hij al wel aardige stats voor een middenvelder. Denk dat het nog wel eens een goede toevoeging kan zijn aankomend seizoen als Van Ginkel ook vertrekt.
 
In Frankrijk waren ze helemaal lyrisch over hem toen hij in de Ligue 2 speelde vorig jaar. Dit jaar heeft hij al wel aardige stats voor een middenvelder. Denk dat het nog wel eens een goede toevoeging kan zijn aankomend seizoen als Van Ginkel ook vertrekt.
Ja zo'n 100 wedstrijden bij Toulouse en bijna bij 60 goals betrokken.
Ook kan hij defensief middenveld spelen, dus mocht Sangare toch nog vertrekken voor een dikke zak geld (EUR 50+ mln)...!
 
Is die vd Belt zo’n groot talent? Zo ja dan zou ik hem gewoon halen. PSV heeft vroeger van Bommel bij Fortuna weggehaald en Jaap Stam bij Willem II. We moeten dus goed zoeken naar de goede talenten en ons niet te groot voelen om een talent bij PEC op te halen. Ik hoor goede verhalen over hem.
 
Is die vd Belt zo’n groot talent? Zo ja dan zou ik hem gewoon halen. PSV heeft vroeger van Bommel bij Fortuna weggehaald en Jaap Stam bij Willem II. We moeten dus goed zoeken naar de goede talenten en ons niet te groot voelen om een talent bij PEC op te halen. Ik hoor goede verhalen over hem.
Vorig seizoen kleurloos, hoorde ik op ESPN. Dit seizoen als middenvelder al 10x gescoord. Hoe oud is hij?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan