Dus zei doen het eigenlijk alleen wat minder opvallend is voor mij de conclusie. Zelfde alleen met de wat minder bekende spelers die daarna ook absurd veel kosten zonder echt wat gepresteerd te hebben. Roko Simic staat al op 5mln op transfermarkt en hij zal meer kosten. Dus die zullen wel dik betalen aan jonge spelers.
Ik weet het ook niet precies. Voor mij wekt het minder de indruk dat zij geld willen verdienen en meer de indruk dat ze spelers willen opleiden. Maar dat is misschien gewoon meer een gevoel en uitstraling. City heeft bij mij meer die poenerige sjeik uitstraling.
 



Deze is transfervrij kan Doan mooi onder zijn hoede nemen.
Speelt in de onder 20 van Japan en al wat minuten gemaakt op het hoogste niveau daaro zou ik het ook niet verkeerd vinden hem een contractje aan te bieden en dan lekker in Jong ontwikkelen. Maar ja, weet echt compleet niks van deze gast en zo zijn er misschien nog wel 100 meer transfervrije spelers voor wie me dat op het eerste gezicht een goed idee lijkt.
 



Deze is transfervrij kan Doan mooi onder zijn hoede nemen.
Voor dat geld kan je best een keer zo’n gokje wagen
 
Dat vraag ik mij ook af, is hij nu niveau Xavi of meer niveau Simons? (hoewel ik Simons een voorbeeld prof vond in zijn tijd bij ons)

In ieder geval bovengemiddeld eredivisie niveau.
Tsah en dat hij niet doorbreekt bij PSG kan ik me voorstellen. Als Gini niet speelt waarom hij wel???

Dus package deal met Gini ;)
 
In ieder geval bovengemiddeld eredivisie niveau.
Tsah en dat hij niet doorbreekt bij PSG kan ik me voorstellen. Als Gini niet speelt waarom hij wel???

Dus package deal met Gini ;)

In potentie hebben we het dan over neem ik aan want verder heeft die jongen nog nooit op het hoogste niveau gespeeld (voor langere periode).
Die package deal lijkt me dan wel wat, hoeven we meteen die Savinho niet meer op te leiden voor City
 
Guus Til kan ook weer onder z’n contract uit komend jaar.. schijnt naast fnoord meerdere opties te hebben. Vind t een irritant mannetje maar z’n stats van afgelopen seizoen zijn natuurlijk uitstekend bij fnoord. Optie?
 
Guus Til kan ook weer onder z’n contract uit komend jaar.. schijnt naast fnoord meerdere opties te hebben. Vind t een irritant mannetje maar z’n stats van afgelopen seizoen zijn natuurlijk uitstekend bij fnoord. Optie?
Neee joh hartstikke leuke gast juist, echt een sfeermaker. Scoort veel als CAM zou hem graag bij PSV zien zo wel basis als ideale 12e man.
 
Nu Xavi Simons binnen is willen we naast Sangare(want die blijft gewoon) een jonge fitte Van Ginkel/Gotze Deze Benjamin Bourigeaud had 11 goals en 12 Assist dit seizoen

we hebben geen Savinho of Wijnaldum nodig. als we nog een ideale elfde man nodig hebben dan moeten we Yusuf Demir halen en zelfs dan doen we hem te kort maar dat is prima want we gaan geen miskopen doen dit seizoen.,
 
Zerrouki van Twente is de nieuwe Ziyech. Feyenoord zit al achter hem aan, maar PSV zou zeker een poging moeten wagen in de winterstop. Samen met Sangare en Veerman zou Zerrouki het middenveld van PSV enorm kunnen versterken. Ik weet niet welk bedrag Feyenoord geboden heeft in de zomer en hoeveel Twente eist voor hem, maar toch zou PSV een gesprek moeten voeren met de zaakwaarnemer van Zerrouki. In volgend jaar zomer zou PSV ook vol voor Unnerstall moeten gaan. Terughalen naar Eindhoven.
 
Zerrouki van Twente is de nieuwe Ziyech. Feyenoord zit al achter hem aan, maar PSV zou zeker een poging moeten wagen in de winterstop. Samen met Sangare en Veerman zou Zerrouki het middenveld van PSV enorm kunnen versterken. Ik weet niet welk bedrag Feyenoord geboden heeft in de zomer en hoeveel Twente eist voor hem, maar toch zou PSV een gesprek moeten voeren met de zaakwaarnemer van Zerrouki. In volgend jaar zomer zou PSV ook vol voor Unnerstall moeten gaan. Terughalen naar Eindhoven.
Denk je dat Unnerstall nog terug wilt naar PSV na ingeruild te zijn (met bijbetaling) tegen Drommel? 🤔
 
Zerrouki van Twente is de nieuwe Ziyech. Feyenoord zit al achter hem aan, maar PSV zou zeker een poging moeten wagen in de winterstop. Samen met Sangare en Veerman zou Zerrouki het middenveld van PSV enorm kunnen versterken. Ik weet niet welk bedrag Feyenoord geboden heeft in de zomer en hoeveel Twente eist voor hem, maar toch zou PSV een gesprek moeten voeren met de zaakwaarnemer van Zerrouki. In volgend jaar zomer zou PSV ook vol voor Unnerstall moeten gaan. Terughalen naar Eindhoven.
Oftewel: PSV moet ZERROUKI en UNNERSTAHLL zo snel mogelijk halen… doe je werk BRANDS!!
 
Zerrouki van Twente is de nieuwe Ziyech. Feyenoord zit al achter hem aan, maar PSV zou zeker een poging moeten wagen in de winterstop. Samen met Sangare en Veerman zou Zerrouki het middenveld van PSV enorm kunnen versterken. Ik weet niet welk bedrag Feyenoord geboden heeft in de zomer en hoeveel Twente eist voor hem, maar toch zou PSV een gesprek moeten voeren met de zaakwaarnemer van Zerrouki. In volgend jaar zomer zou PSV ook vol voor Unnerstall moeten gaan. Terughalen naar Eindhoven.
Unnerstall? Alsjeblieft zeg, dat ga je niet menen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan