Mocht Gotze mee gaan met Schmidt dan zou ik Leonardo Fernandez wel willen zien komen van Toluca.
Topscoorder geweest van de Uruguayse competitie (als nummer 10) en ook al de champions league van Noord amerika gewonnen met tigres.


Hoop dat Psv goed rond kijkt in Mexico wat een spelers lopen daar zeg!
Enig idee waarom hij van Tigres naar Toluca is verkast?

Lijkt mij een beetje klein (1.66) om hem na PSV te slijten aan een grotere competitie. PSV zal dan zo ongeveer zijn eindstation zijn.
 
Enig idee waarom hij van Tigres naar Toluca is verkast?

Lijkt mij een beetje klein (1.66) om hem na PSV te slijten aan een grotere competitie. PSV zal dan zo ongeveer zijn eindstation zijn.

Er wordt hier aangegeven dat hij niet binnen de plannen van de coach paste en zich op huurbasis moest bewijzen in de mexicaanse competitie. De huurclub was overtuigd en heeft hem gekocht. Verder lees ik dat hij geen vertrouwen voelde binnen tigres en daarom weg wou.

En ik hoop nog steeds dat PSV vol gaat voor Guido Pizarro (Transfervrij )van Tigres als opvolger van Sangare. Hij speelt daar alles is ook aanvoerder en ook champions league ervaring. Enige nadeel dat hij geen restwaarde heeft.
 
Enig idee waarom hij van Tigres naar Toluca is verkast?

Lijkt mij een beetje klein (1.66) om hem na PSV te slijten aan een grotere competitie. PSV zal dan zo ongeveer zijn eindstation zijn.
Guardado is ook maar 1.69, moet kunnen met de juiste kwaliteiten om te compenseren
 
Paar leuke opties van de makelaarsbureau van Gakpo SEG:

Zeefuik vind ik goed passen bij PSV...voor een paar miljoen euro op te halen.
 
Wellicht dat otavio (Tranfservrij )van Bordeaux nog een goede optie is als vervanger van Sangare.
Bordeaux verkeerd in geld nood en lijkt zelfs te worden terug gezet naar de amateurs als ze de problemen niet oplossen. Contract verlengen gaan ze dus niet doen/kunnen.
 
Wellicht dat otavio (Tranfservrij )van Bordeaux nog een goede optie is als vervanger van Sangare.
Bordeaux verkeerd in geld nood en lijkt zelfs te worden terug gezet naar de amateurs als ze de problemen niet oplossen. Contract verlengen gaan ze dus niet doen/kunnen.
Marktwaarde 6 miljoen...ik denk dat PSV hem wel voor 5 miljoen kan inlijven...
 
Stel dat Guti weggaat, is Midtsjø niet iets? Ik ben altijd wel gecharmeerd van hem geweest. Niet ipv Sangare...daar vind ik hem net te licht voor.
En ja, ik weet het....AZ-speler...
 
Momenteel zonder club, acht de kans klein dat die komt maar je weet het nooit.
Die ik heb ik dit jaar in FM gehaald met PSV! Inderdaad zelfde scenario, zonder club in 22/23. Club legende geworden...

Lijkt me een heel goede voor PSV, maar verwacht dat hij te veel wil verdienen en geen zin heeft naar ons te komen. Zeker het proberen waard (alleen licht blessuregevoelig).

Edit: lees online dat hij 8 miljoen per jaar verdiende bij Bayern, en dat hij nu 12 miljoen eiste (waar Bayern niet mee akkoord ging)…
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan