"Veerman laat het nooit zien tegen topclubs"

Ik weet het, momentopname. Ik geloof oprecht dat deze jongen iets speciaals heeft. Voetbalt zo makkelijk en heeft een van de beste steekpasses van de competitie. Positie kiezen, dribbel, man voorbij, 1 keer raken. Klasse druipt er vanaf. Staat ook al weer op een goal en 4 assists als centrale middenvelder. Ik blijf fan.

Heeft, zoals bijna altijd, met de prijs van binnenlandse transfers te maken. Veerman voor 2m graag, voor 8m, lekker laten gaan, veel te groot risico. En deals met doorverkooppercentages, laat ook maar
 
Die Til had bij ons ook niet verkeerd gestaan. 13 wedstrijden 11 goals dit seizoen. Misschien volgend jaar maar is onderhandelen met Spartak wat die moet kosten.
 
Als dit soort spelers als Til, Koopmeijners, Van Dijk en nu Joey Veerman beschikbaar zijn in de eredivisie en ook nog betaalbaar zijn, dan vinden we ze niet goed genoeg voor PSV...en vervolgens halen we mislukkingen uit het buitenland zoal Baumgartl, Mitroglu en nog meer van dat soort Topclub onwaardige spelers...tja...
 
Als dit soort spelers als Til, Koopmeijners, Van Dijk en nu Joey Veerman beschikbaar zijn in de eredivisie en ook nog betaalbaar zijn, dan vinden we ze niet goed genoeg voor PSV...en vervolgens halen we mislukkingen uit het buitenland zoal Baumgartl, Mitroglu en nog meer van dat soort Topclub onwaardige spelers...tja...
Ligt puur aan de bedragen. Zo een Koopmeijners moet je rond de 12 miljoen neertellen (en waarschijnlijk als psv zijnde nog wat meer). Kost je ook nog een dik salaris. En is soms net zo onzeker als een Baumgartl kopen (zie de az spelers die hier gefaald hebben).

Nee de prijzen die de clubs voor deze spelers vragen vind ik gewoon erg overdreven..

Dus wat mij betreft geen Buamgartls maar laten we ook wegblijven van de overpriced eredivisie spelers. Laat die clubs maar normale bedragen vragen.
 
Ligt puur aan de bedragen. Zo een Koopmeijners moet je rond de 12 miljoen neertellen (en waarschijnlijk als psv zijnde nog wat meer). Kost je ook nog een dik salaris. En is soms net zo onzeker als een Baumgartl kopen (zie de az spelers die hier gefaald hebben).

Nee de prijzen die de clubs voor deze spelers vragen vind ik gewoon erg overdreven..

Dus wat mij betreft geen Buamgartls maar laten we ook wegblijven van de overpriced eredivisie spelers. Laat die clubs maar normale bedragen vragen.
Bedragen? Baumgartl kostte 10 miljoen, 10 miljoen voor een cv van een gedegradeerde club!!
Bruma kostte 15 miljoen: voor een speler die overal mislukte maar bij PSV dachten ze, ach dat gokje kunnen we wel wagen..
Max kostte 9-10 miljoen: een speler van Ausburg en het enige wat hij niet kan is verdedigen.
En ik heb heel wat andere verdrongen... Nee, PSV moet niet gaan klagen over “geen geld hebben” of “zo’n speler is het niet waard” etc.
En Joey Veerman speelt binnen 2 weken het hele middenveld van PSV uit de basis. Zegt ook veel over het middenveld van PSV. Nee, niet alles wat van ver komt is ook altijd beter. Ja vroeger was dat wel het geval, toen we echt scouts in Zuid Amerika hadden. Nu moet VoH voor ons de spelers gaan beoordelen. Ons kent ons doet PSV de das om!
 
Als dit soort spelers als Til, Koopmeijners, Van Dijk en nu Joey Veerman beschikbaar zijn in de eredivisie en ook nog betaalbaar zijn, dan vinden we ze niet goed genoeg voor PSV...en vervolgens halen we mislukkingen uit het buitenland zoal Baumgartl, Mitroglu en nog meer van dat soort Topclub onwaardige spelers...tja...
Je kunt de mislukkelingen aanhalen maar dat is natuurlijk niet de lat die we willen voor PSV.

Het probleem zit hem niet in de kwaliteit van onze spelers. Het zit hem in de vorm, het positiespel en het gif van de spelers.
 
Bij Spartak mislukt, bij zn huurperiode in de bundesliga dacht ik ook. Als we hem halen, halen we hem voor een hoog bedrag vanwege dit seizoen dus vind ik het een te groot risico.
Kijken of je hem kan huren volgend jaar, 11 goals nu al is erg veel. Waar bijvoorbeeld onze top spits al 6 goals heeft in 15 wedstrijden.
 
Bedragen? Baumgartl kostte 10 miljoen, 10 miljoen voor een cv van een gedegradeerde club!!
Bruma kostte 15 miljoen: voor een speler die overal mislukte maar bij PSV dachten ze, ach dat gokje kunnen we wel wagen..
Max kostte 9-10 miljoen: een speler van Ausburg en het enige wat hij niet kan is verdedigen.
En ik heb heel wat andere verdrongen... Nee, PSV moet niet gaan klagen over “geen geld hebben” of “zo’n speler is het niet waard” etc.
En Joey Veerman speelt binnen 2 weken het hele middenveld van PSV uit de basis. Zegt ook veel over het middenveld van PSV. Nee, niet alles wat van ver komt is ook altijd beter. Ja vroeger was dat wel het geval, toen we echt scouts in Zuid Amerika hadden. Nu moet VoH voor ons de spelers gaan beoordelen. Ons kent ons doet PSV de das om!
Ik zeg toch ook dat we niet die bedragen voor een Bruma en een Baumgartl moeten betalen?

Ik vind 10+ miljoen gewoon teveel voor veerman. Vind hem een goed talent en voor 5 zou ik hem aanjuichen. Maar genoeg eredivisie talenten die we aantrokken konden een stap hoger ook niet aan.

Dat laatste wat je zegt lijkt me een betere oplossing.
 
Je kunt de mislukkelingen aanhalen maar dat is natuurlijk niet de lat die we willen voor PSV.

Het probleem zit hem niet in de kwaliteit van onze spelers. Het zit hem in de vorm, het positiespel en het gif van de spelers.
Nou, ik denk eigenlijk wel dat het in de kwaliteit van de spelers zit. En gif van de spelers, dat is ook een kwaliteit, en daar moet je als scouting ook naar kijken. Karakter is 75% van het spelletje; kijk maar naar d'n Dumf.
 
Ik krijg bij Veerman ontzettende Maher vibes. Goede voetballer, maar een net niet speler voor de top
Heeft in ieder geval nog te weinig laten zien. Dus simpelweg te duur om de gok te nemen.
Zoals 5 miljoen voor Berghuis gewoon een hele goede deal is en 2 miljoen als gokje voor Van de Ven ook prima had gekund.
Ramalho is voor dit seizoen eigenlijk de enige echt waardevolle aankoop. Ginkel en Pröpper leken dat ook, maar zijn (nog) niet de spelers die ze ooit waren.
Ik had vooral een echte concurrent voor Sangaré willen zien. Zeker nu hij ineens heel erg gemist werd, was dat zeer welkom geweest, maar in de as van je elftal moet je eigenlijk alle posities tenminste dubbel bezet hebben met A-kwaliteit.
 
Veerman is wel een mooi weer voetballer lijkt me. Ik ben niet tegen een redelijk gokje, maar we hoeven geen wonderen te verwachten van hem en ik hoop dat de directie dat ook niet doet en het bij veerman eventueel zou laten qua versterkingen. Ook nu bij Heereveen, waar ze bepaald geen goede vorm hebben de laatste 5 wedstrijden, laat hij misschien een goaltje hier of een assistje daar zien, maar het team dragen doet hij niet. Laat staan als hij op een hoger niveau moet acteren zoals bij ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan