Eens. Waren leuke shots van Fox.
Ik ben het er mee eens dat hij veel tekort komt voor het echte mannen voetbal, maar als hij de bal had en een meter ruimte gebeurde er altijd wel iets goeds mee! Hij heeft daarbij schitterende goals gemaakt en scoorde bijna altijd tegen als/fey, wie doet dat nu nog? Ja zahavi.
 
Veel te kort vind ik het niet want toch heeft hij nog vier seizoenen +10 Eredivisie goals gemaakt als middenvelder en vleugelspeler. Bij Cagliari is het tot nu toe nog geen match maar hij is nog altijd maar 25 jaar oud(bijna 26) dus het kan nog alle kanten op.
 
Ik lees net dat Borussia Dortmund wellicht niet verder gaat met Sergio Gomez. Als groot talent overgekomen uit Barcelona O19. Afgelopen twee jaar verhuurd geweest aan Huesca en door de grote concurrentie bij BVB niet in beeld voor het komende jaar. Volgens transfermarkt loopt hij 30 juni 2021 uit zijn contract. Potentieel een top aanwinst voor PSV! Zou een buitenkansje zijn...eens?
 
Ik lees net dat Borussia Dortmund wellicht niet verder gaat met Sergio Gomez. Als groot talent overgekomen uit Barcelona O19. Afgelopen twee jaar verhuurd geweest aan Huesca en door de grote concurrentie bij BVB niet in beeld voor het komende jaar. Volgens transfermarkt loopt hij 30 juni 2021 uit zijn contract. Potentieel een top aanwinst voor PSV! Zou een buitenkansje zijn...eens?
Nee.
 
Ik lees net dat Borussia Dortmund wellicht niet verder gaat met Sergio Gomez. Als groot talent overgekomen uit Barcelona O19. Afgelopen twee jaar verhuurd geweest aan Huesca en door de grote concurrentie bij BVB niet in beeld voor het komende jaar. Volgens transfermarkt loopt hij 30 juni 2021 uit zijn contract. Potentieel een top aanwinst voor PSV! Zou een buitenkansje zijn...eens?
Absoluut, alleen kreeg hij bij Dortmund volgens mij al een flink salaris. Was in Football Manager altijd een feest als ik hem kon halen, zeer technische speler
 
Ik lees net dat Borussia Dortmund wellicht niet verder gaat met Sergio Gomez. Als groot talent overgekomen uit Barcelona O19. Afgelopen twee jaar verhuurd geweest aan Huesca en door de grote concurrentie bij BVB niet in beeld voor het komende jaar. Volgens transfermarkt loopt hij 30 juni 2021 uit zijn contract. Potentieel een top aanwinst voor PSV! Zou een buitenkansje zijn...eens?
Op Transfermarkt staat dat hij tot 30 juni 2021 verhuurd is, met optie tot koop.
Zijn contract bij Dortmund loopt tot 2022.

Ken hem overigens niet.
 
Google anders even N'Golo Kante. Die wil je vast ook niet, met zijn babyface.
Ik heb mijn mening gegeven en dan ga ik niet heel google langs om die ene babyface die wel een killer is te vinden.
Verder moeten we PSV niet overschatten. Zo een geweldige uitstraling hebben we niet in het buitenland. Nu heel even met Schmidt maar uit diens koker komen ook alleen maar vriendjes die hij PSV laat gebruiken om weer in de picture te komen. Götze is dan een uitzondering die ook echt voor Schmidt komt. Wanneer hij bij Feyenoord trainer was dan had Götze daar gespeeld. Nee ik heb steeds minder gevoel bij het hedendaagse voetbal.
 
Ik heb mijn mening gegeven en dan ga ik niet heel google langs om die ene babyface die wel een killer is te vinden.
Verder moeten we PSV niet overschatten. Zo een geweldige uitstraling hebben we niet in het buitenland. Nu heel even met Schmidt maar uit diens koker komen ook alleen maar vriendjes die hij PSV laat gebruiken om weer in de picture te komen. Götze is dan een uitzondering die ook echt voor Schmidt komt. Wanneer hij bij Feyenoord trainer was dan had Götze daar gespeeld. Nee ik heb steeds minder gevoel bij het hedendaagse voetbal.
Dus we moeten spelers gaan scouten op gezicht ipv op type speler/talent..?
 
Die Damsgaard van Denemarken is toch ook niet zo'n verkeerd talent, speelt in ieder geval een uitstekend EK tot dusverre
 
Eens...maar inmiddels onhaalbaar voor PSV.
En waar zou di moeten spelen? Ons middenveld is overvol. We kunnen welicht nog een goede verdediger (buitenkansje) en aanvaller gebruiken. Keepers en middenvelders hebben we overvloed.
 
PSV wil dus een middenvelder erbij. Qua box-to-box middenvelders hebben we van Ginkel en Pröpper, die plek is goed bezet. Die aanwinst moet dan een type Sangaré zijn. Dus geen Veerman!!

Binnen Nederland lijkt Matusiwa mij de enige mogelijk interessante optie. Een speler halen via de "Fein-constructie" lijkt me prima, als het niks is dan ben je er volgend jaar van af, is het wel wat dan weet je van te voren al dat we hem voor een bepaald bedragen kunnen vastleggen. Maar dan moet je wel naar het buitenland gaan kijken, want Groningen gaat dat natuurlijk niet doen.

Dan denk ik aan een soort Pobega (AC Milan) of Sohm (Parma) of Doucouré (Lens).

Hier een report van de laatst genoemde: https://breakingthelines.com/scouting-report/scouting-report-cheick-doucoure/
 
PSV wil dus een middenvelder erbij. Qua box-to-box middenvelders hebben we van Ginkel en Pröpper, die plek is goed bezet. Die aanwinst moet dan een type Sangaré zijn. Dus geen Veerman!!

Binnen Nederland lijkt Matusiwa mij de enige mogelijk interessante optie. Een speler halen via de "Fein-constructie" lijkt me prima, als het niks is dan ben je er volgend jaar van af, is het wel wat dan weet je van te voren al dat we hem voor een bepaald bedragen kunnen vastleggen. Maar dan moet je wel naar het buitenland gaan kijken, want Groningen gaat dat natuurlijk niet doen.

Dan denk ik aan een soort Pobega (AC Milan) of Sohm (Parma) of Doucouré (Lens).

Hier een report van de laatst genoemde: https://breakingthelines.com/scouting-report/scouting-report-cheick-doucoure/
PSV heeft daarvoor Matuta toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan