Zou net als bij Malen destijds een hengeltje uitgooien naar Xavi Simons. Staat nog maar een jaar onder contract bij PSG. Zal met al die sterren daar nooit aan spelen toekomen, ook al heeft hij minuten gemaakt in de voorbereiding. Zou een leuke opvolger zijn voor Götze
 
Zou net als bij Malen destijds een hengeltje uitgooien naar Xavi Simons. Staat nog maar een jaar onder contract bij PSG. Zal met al die sterren daar nooit aan spelen toekomen, ook al heeft hij minuten gemaakt in de voorbereiding. Zou een leuke opvolger zijn voor Götze
Die lijkt meer kans op speeltijd te hebben dan Malen toentertijd.
 
Die lijkt meer kans op speeltijd te hebben dan Malen toentertijd.
Ben bang voor hem dat hij uiteindelijk buiten de selectie valt als het seizoen begint. Maar een heel grote handicap is zijn zaakwaarnemer: Mino. Ik denk dat hij PSV niet meer zo lief vindt.
 
Ben bang voor hem dat hij uiteindelijk buiten de selectie valt als het seizoen begint. Maar een heel grote handicap is zijn zaakwaarnemer: Mino. Ik denk dat hij PSV niet meer zo lief vindt.
Mino loopt de euro's toch gewoon achterna? Ook als die uit Eindhoven komen.

Malen (en Madueke) wilden een traject via JPSV lopen. Dat zie ik Simons niet doen.
 
Hoe komt het dat PSV nooit concreet geweest is voor Guus Til? Als middenvelder veel beter dan Thomas, Doan, Mauro en Guti. Jammer, want hij zou zeker wel nuttig geweest zijn voor PSV. Iemand enig idee hoeveel Feyenoord voor hem betaald heeft?
 
Ben bang voor hem dat hij uiteindelijk buiten de selectie valt als het seizoen begint. Maar een heel grote handicap is zijn zaakwaarnemer: Mino. Ik denk dat hij PSV niet meer zo lief vindt.

Is al gebeurd. Hij schijnt een hele goede voorbereiding te hebben gehad en traint ook vast met het 1e, maar tijdens de twee ligue 1 duels zat hij gewoon op de tribune. Maar goed, PSG heeft ook een overvol middenveld.

Goede speler, dat wel. Werd ooit zwaar overhyped als de volgende Messi door zijn social media status, waardoor het nu populair lijkt om te claimen dat hij er niks van kan. Van wat ik ervan gezien heb is het een technisch sterke middenvelder met een goede (steek)pass, dribbel en overzicht. Kan ook een goal maken. Zal wel een redelijk salaris eisen echter.
 
Hoe komt het dat PSV nooit concreet geweest is voor Guus Til? Als middenvelder veel beter dan Thomas, Doan, Mauro en Guti. Jammer, want hij zou zeker wel nuttig geweest zijn voor PSV. Iemand enig idee hoeveel Feyenoord voor hem betaald heeft?
Til is verhuurd aan Feyenoord.
 
Hoe komt het dat PSV nooit concreet geweest is voor Guus Til? Als middenvelder veel beter dan Thomas, Doan, Mauro en Guti. Jammer, want hij zou zeker wel nuttig geweest zijn voor PSV. Iemand enig idee hoeveel Feyenoord voor hem betaald heeft?

Volgens mij een miljoen om hem een jaar te huren. Lijkt dat vooralsnog wel waard te zijn. Ik vind het echter geen bijzondere speler. Hij heeft scorend vermogen, dat dan weer wel. Daar heeft PSV echter geen gebrek aan momenteel.
 
Ik hoop dat we geen spelers halen voor de breedte. Ik hoop op basis spelers. Spelers die de huidige bassis op de bank zet. We hebben al genoeg breedte.
Ik hoop ook dat ze kwaliteit halen voor een bredere selectie, maar dat vind ik van Midtsjo wel.
 
Ik kijk nu naar Noorwegen- Nederland. Mocht PSV die Elyounoussi kunnen betalen, dan zou ik die zeker doen. Prima middenvelder voor PSV ipv middelmatige middenvelders als Thomas, Guti, Mauro en Doan.
 
Ik kijk nu naar Noorwegen- Nederland. Mocht PSV die Elyounoussi kunnen betalen, dan zou ik die zeker doen. Prima middenvelder voor PSV ipv middelmatige middenvelders als Thomas, Guti, Mauro en Doan.
Heeft nog een contract bij Southampton tot 30 juni 2023 en een jaarsalaris van £3,120,000.
Die komt echt niet naar PSV.
 
"Veerman laat het nooit zien tegen topclubs"

Ik weet het, momentopname. Ik geloof oprecht dat deze jongen iets speciaals heeft. Voetbalt zo makkelijk en heeft een van de beste steekpasses van de competitie. Positie kiezen, dribbel, man voorbij, 1 keer raken. Klasse druipt er vanaf. Staat ook al weer op een goal en 4 assists als centrale middenvelder. Ik blijf fan.

 
Laatst bewerkt:
"Veerman laat het nooit zien tegen topclubs"

Ik weet het, momentopname. Ik geloof oprecht dat deze jongen iets speciaals heeft. Voetbalt zo makkelijk en heeft een van de beste steekpasses van de competitie. Positie kiezen, dribbel, man voorbij, 1 keer raken. Klasse druipt er vanaf. Staat ook al weer op een goal en 4 assists als centrale middenvelder. Ik blijf fan.

Het kan een gokje waard zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan