Michal Sadilek (M)

Andere positie, Mauro en Thomas zijn AM, Sadilek VM. Verder wel eens, lekker verkopen, niet goed genoeg
Thomas zijn beste tijd was op 6, bij PEC. Dat zie ik hem nog steeds wel doen.

Los daarvan, Turbantia meldt dat Sadilek naar Twente al rond is, alleen nog in afwachting van een medische keuring. Twente haalt overigens ook Vlap op via een huurdeal met Anderlecht.
 
Thomas zijn beste tijd was op 6, bij PEC. Dat zie ik hem nog steeds wel doen.

Los daarvan, Turbantia meldt dat Sadilek naar Twente al rond is, alleen nog in afwachting van een medische keuring. Twente haalt overigens ook Vlap op via een huurdeal met Anderlecht.

Van Wolfswinkel er ook nog bij. Veel risico allemaal, maar kan wel leuk uitpakken voor ze
 
Van Wolfswinkel er ook nog bij. Veel risico allemaal, maar kan wel leuk uitpakken voor ze
Met Unnerstall, Propper, Sadilek, Vlap en van Wolfwinkel hebben ze prima spelers gehaald hoor. Veel van die lui zouden bij een Feyenoord, Vitesse of Utrecht niet onder doen.
 
Thomas zijn beste tijd was op 6, bij PEC. Dat zie ik hem nog steeds wel doen.

Los daarvan, Turbantia meldt dat Sadilek naar Twente al rond is, alleen nog in afwachting van een medische keuring. Twente haalt overigens ook Vlap op via een huurdeal met Anderlecht.
Kan me herinneren dat sommige forummers destijds hebben gepleit voor de komst van Vlap. Zou me niet verbazen als dezelfde als het dezelfde forummers zijn die Veerman graag zien komen..
 
Of kopen of niet zou ik zeggen, we blijven niet aan de gang! Hij heeft zich van zijn goede kant laten zien vorig seizoen. Als niemand komt voor hem, zie ik wel op de plaats van Sangare staan. Naast V.Ginkel of Propper kan hij vast ook beter worden.
Juist dat laatste had moeten gebeuren , met 19 jaar debuteren heb je een sterke voetballer naast je nodig om beter te worden. Dan ga je van Rosario niet meekrijgen
 
Optie tot koop van 1,5 miljoen met doorverkooppercentage.

Zonder te weten wat dat percentage is, vind ik het toch wel een beetje aan de magere kant.
Opzich 5 miljoen voor Rosario. Die was toch aanvoerder. Daardoor kan ik dit bedrag wel begrijpen, indien het doorverkoop percentage hoog is.
 
Ze hadden hem gewoon zonder koopoptie moeten verhuren. Breekt ie door heb je een goede optie voor volgend seizoen. Slaagt ie niet dan is dat die gok van 1,5 miljoen wel waard of zelfs dan brengt ie dat bedrag wel op in Tsjechië
 
Terug
Bovenaan Onderaan