Michal Sadilek (M)

Best benieuwd hoe die zich heeft ontwikkeld, vroeger was het hem gewoon net niet. Maar kennelijk heeft hij een goed seizoen gedraaid en zich ontwikkeld. Ik zou hem nog wel is een paar wedstrijden in het shirt van PSV willen zien spelen.
 
Hopelijk speelt hij volgend jaar weer bij PSV. Kan eigenlijk alles wat Rosario ook kan en is bovendien ongeveer 3x zo fel en veel meer een aanjager
 
Ik vind hem zeker niet minder dan rosario. Dat ventje is sympathiek, fel, fair en kan een goal maken! Van die punten heeft rosario er 2. Qua Voetbal slimheid vind ik hem te druistig en daardoor slordig. Ik gun het hem een mooie club te vinden(Wolfsburg) maar ik had hem nog niet afgeschreven
Scoren? Dan bedoel je die zes goals in de Tjechische competitie denk ik?

Bij PSV was het hard werken en inderdaad soms lomp. Heeft het net zoals Thomas, Mauro, Fein en Guti niet makkelijk hier
Maar misschien heeft hij zich een beetje ontwikkeld. Je zou hem na dit goede seizoen eventueel nog aan een middenmoter in de Eredivisie kunnen verhuren om te kijken of er toch nog wat meer in zit want hij is ook nog altijd maar 21 (morgen 22). En anders misschien verkopen.
 
Voor mijn gevoel zo‘n Theo Lucius, prima om erbij te hebben, maar een dragende kracht zit er waarschijnlijk niet in.
Wel een dankbare speler voor de selectie , gaat er steeds 100% voor . Iemand die best kan renderen in de breedte op voorwaarde dat hij de juiste dragende speler(s) naast zich heeft.
 
Best benieuwd hoe die zich heeft ontwikkeld, vroeger was het hem gewoon net niet. Maar kennelijk heeft hij een goed seizoen gedraaid en zich ontwikkeld. Ik zou hem nog wel is een paar wedstrijden in het shirt van PSV willen zien spelen.
Wat mij betreft 'n prima 12e man. Kan op 'n aantal posities uit de voeten, prima mentaliteit, etc. Veel ga je er nu toch niet voor vangen.
 
Wat mij betreft 'n prima 12e man. Kan op 'n aantal posities uit de voeten, prima mentaliteit, etc. Veel ga je er nu toch niet voor vangen.
Zeker waar. Maar hij is wel opgeroepen voor het Tsjechische elftal, stel je voor dat hij toevallig een paar goede wedstrijden speelt. Dan kan het zomaar zijn dat je hem voor meerdere miljoenen kan verkopen.
 
Zeker waar. Maar hij is wel opgeroepen voor het Tsjechische elftal, stel je voor dat hij toevallig een paar goede wedstrijden speelt. Dan kan het zomaar zijn dat je hem voor meerdere miljoenen kan verkopen.
Precies een international zijn bracht Behich ook hier. Dus alles is mogelijk.
 
Scoren? Dan bedoel je die zes goals in de Tjechische competitie denk ik?

Bij PSV was het hard werken en inderdaad soms lomp. Heeft het net zoals Thomas, Mauro, Fein en Guti niet makkelijk hier
Maar misschien heeft hij zich een beetje ontwikkeld. Je zou hem na dit goede seizoen eventueel nog aan een middenmoter in de Eredivisie kunnen verhuren om te kijken of er toch nog wat meer in zit want hij is ook nog altijd maar 21 (morgen 22). En anders misschien verkopen.
Ik kan me nog een goal tegen az herinneren. Je weet wel toen we nog weleens een topper wonnen! Daarna vooral lb gespeeld kom je toch wat minder in scoringspositie. Hij scoort iig meer dan sangare en rosario bij elkaar
 
Ik kan me nog een goal tegen az herinneren. Je weet wel toen we nog weleens een topper wonnen! Daarna vooral lb gespeeld kom je toch wat minder in scoringspositie. Hij scoort iig meer dan sangare en rosario bij elkaar
En niet te vergeten de goal uit de corner, die geclaimd werd door Luc de Jong omdat zijn haartjes de bal nog raakte 😆
 

Houden of verkopen medeforummers?
Hoeft niet per se te blijven, hoeft niet per se weg. We hebben spelers wiens vertrek een grotere prioriteit zijn dan zijn vertrek.

Met Mauro en Thomas heb je twee dezelfde soort spelers. Vanwege de leeftijd zou ik eerder Thomas laten vertrekken.

Zou Sadilek dus alleen laten vertrekken bij een goed bod. Mogelijk hem betrekken in een deal met Hlozek, dat kan wel interessant zijn.
 
Ik heb van Sadilek niet één bijzondere actie in het geheugen. Dat zegt natuurlijk een hoop over mijn geheugen, maar wellicht ook wel iets over Sadilek.
 
Ik heb van Sadilek niet één bijzondere actie in het geheugen. Dat zegt natuurlijk een hoop over mijn geheugen, maar wellicht ook wel iets over Sadilek.
Zijn doelpuntje om Luuk de Jong topscoorder te maken (met de haartjes)?
 
Twente wil Sadilek huren, maar heeft concurrentie van Sparta Praag. Op reddit kwam ik ook als Sparta Praag fans tegen die vroegen of Sadilek nou al eens bijna kwam. Hij staat er erg goed op daar.

Ik vind het prima, laat maar zien. Als hij echter weg gaat, wil ik misschien toch wel een vervanger. Anders heb je achter Sangare net weinig.
 
Twente wil Sadilek huren, maar heeft concurrentie van Sparta Praag. Op reddit kwam ik ook als Sparta Praag fans tegen die vroegen of Sadilek nou al eens bijna kwam. Hij staat er erg goed op daar.

Ik vind het prima, laat maar zien. Als hij echter weg gaat, wil ik misschien toch wel een vervanger. Anders heb je achter Sangare net weinig.
Hij stond er in de jeugdopleiding heel goed op bij PSV. Van Bommel die ironisch genoeg liefhebber van hem is en zijn coach ook is geweest bij O19 heeft hem min of meer verpest door hem op linksback te zetten. In Tsjechië zijn ze ook heel gecharmeerd van hem getuige zijn uitverkiezing voor het nationale team en de interesse van Sparta Praag. Ik teken eigenlijk wel voor meerdere scenario's (ben niet de moeilijkste):
- bijtekenen bij PSV en voor zijn kans gaan als eerste stand in voor Sanga
- bijtekenen en verhuren, bij voorkeur aan Sparta Praag, omdat je er daarna vermoedelijk meer voor kan vangen. Maar voordeel van Twente is dat je hem beter kunt beoordelen in je eigen competitie.
- verkoop aan Sparta Praag voor minimaal 5 miljoen en dan op zoek naar een goede vervanger

Wat ik wel vreemd zou vinden is als je hem gaat verhuren omdat er geen plaats voor hem is in de selectie, om vervolgens wel een vervanger aan te trekken...
 
Laatst bewerkt:
Of kopen of niet zou ik zeggen, we blijven niet aan de gang! Hij heeft zich van zijn goede kant laten zien vorig seizoen. Als niemand komt voor hem, zie ik wel op de plaats van Sangare staan. Naast V.Ginkel of Propper kan hij vast ook beter worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan