Probleem is dat we die steeds moeilijker aan ons kunnen binden.we moeten door met spelers van hogere kwaliteit
Ik ben het overigens wel volledig eens met je woorden over Sadilek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Probleem is dat we die steeds moeilijker aan ons kunnen binden.we moeten door met spelers van hogere kwaliteit
Veerman en Sangaré zijn prima tot goede middenvelders. Als ze in de zomer weer zulke kwaliteit kunnen halen zit ‘t wel goed denk ik.Probleem is dat we die steeds moeilijker aan ons kunnen binden.
Tja, ook daarom is zo lang mogelijk meedraaien in Europa van belang, dat is toch een soort van bindmiddel.Probleem is dat we die steeds moeilijker aan ons kunnen binden.
Goede spirit maar zijn kwaliteiten zijn niet goed genoeg om bij dit PSV te kunnen voetballen. Opvulling hebben we ook al genoeg.
Wanneer je dit meent is het niet meer nodig je filmpjes met aanraders te bekijken.Als wij minimaal CLv halen verwacht ik dat hij gewoon terugkomt deze zomer en bijtekent. Wat ik eigenlijk ook hoop en Guti verkocht word.
In deze vorm mag Guti van mij zeker blijven.Als wij minimaal CLv halen verwacht ik dat hij gewoon terugkomt deze zomer en bijtekent. Wat ik eigenlijk ook hoop en Guti verkocht word.
Janssen: Is écht een speler waarover in een ander topic gepost mag worden
Precies. In het Janssen-topic.Janssen: Is écht een speler waarover in een ander topic gepost mag worden![]()
Met Janssen heb je wel snel een zwaar bezet middenveld.Janssen: Is écht een speler waarover in een ander topic gepost mag worden![]()
Vind hem beter dan Hendrix en op zijn minst een hele nuttige speler voor de breedte.Sadilek is een kleine held en mag altijd terug komen! Voelt zich nog altijd een echte PSV’er.
Eigenlijk moet je wel van KKD-niveau zijn om niet beter te zijn dan Hendrix, eerlijk gezegd.Vind hem beter dan Hendrix en op zijn minst een hele nuttige speler voor de breedte.
Als stand-in voor Guti niet zo slecht, denk ik?Eigenlijk moet je wel van KKD-niveau zijn om niet beter te zijn dan Hendrix, eerlijk gezegd.
Hele aardige jongen, die ook echt zijn best doet enzo, maar voor PSV echt wel te licht.
Ik heb hem bij Twente totaal niet gevolgd dus misschien heeft hij zich ontwikkeld maar bij PSV vond ik hem in iedere positie te kort komen, zelfs als invaller en dat is best jammer want hij heeft wat mij betreft de gun factor.Als stand-in voor Guti niet zo slecht, denk ik?
Guti moet de stand in zijn voor een Guardado.Als stand-in voor Guti niet zo slecht, denk ik?
Opgeruimd staat netjes. Genoeg kansen hier gehad. Dat het vrijblijvend rond rennen bij Twente goed gaat betekent niet dat hij meerwaarde voor ons zou hebben.Twente is gek als ze die optie voor 1.5 miljoen niet lichtten. Steevast een van de betere spelers daar. Dus verwacht Sadilek niet te zien terugkeren.
Gakpo is al opgewaardeerd en zal ongetwijfeld grootverdiener zijn. Hem nog meer geven is geldverspilling, want Gakpo zal uit clubliefde niet nog meer vragen en tevens toch wel komende zomer of uiterlijk de zomer erop vertrekken.Twente kan dan misschien wel 1,5 mln op tafel leggen. Maar als ze zoals Jans al zei niet aan zijn financielle eisen kunnen voldoen hebben ze alsnog pech. Stel hij wil een 1mln salaris en hij verlengt bij ons, speelt regelmatig en word vaste international. Gaat naar het WK. Is hij echt wel tussen de 5-10mln waard.
Ze gaan naar mijn idee eigen jeugd spelers die presteren beter belonen. Zo blijven ze ook wat langer en/of leveren ze bij verkoop op meer op.
PSV moest Gakpo na zijn prestaties wel zijn contract opwaarderen/verlengen als je ziet wat Zahavi, Bruma en Vinicius krijgen voor wat ze brengen.
Daarom gaan bij Ajax nu ook de jeugdspelers klagen (Mazroui, Brobbey en Gravenbergh).
Volgens mij hebben de meeste van jullie niet op Sadileks spel bij Twente gelet. En ja vrijblijvend bij Twente so what. Dat was met Veerman ook zo. Die bakt er nu bij ons ook niks van zeker?