Michal Sadilek (M)

Ha ha ha enzo...
Maar hij was nog steeds de 27ste optie die met een gelukje 26ste werd en mee mag, anders keek die als wij met chips voor de tv het EK..
Dus niet iedereen is zo overtuigd van hem als sommige hier
 
Ha ha ha enzo...
Maar hij was nog steeds de 27ste optie die met een gelukje 26ste werd en mee mag, anders keek die als wij met chips voor de tv het EK..
Dus niet iedereen is zo overtuigd van hem als sommige hier
Dat kan wel zo zijn, maar hij was wel een van de eerste keuzes van Tsjechië U21 in het EK wat nu ook loopt. Denk bijvoorbeeld aan spelers als Noa Lang, Teze en bijvoorbeeld Gakpo voorheen die voor de U21 en het hoogste Nationale elftal kunnen spelen, maar in de selectie zitten voor het Jong elftal. Zulke spelers zijn niet ineens slecht.
 
Hij zou niet mee gaan, maar omdat die ander voor 10 wedstrijden geschorst is mag hij als laatste optie maar mee, dus zo goed is hij niet en staat al helemaal niet hoog op de lijst als international dus.

Denemarken was in 1992 niet gekwalificeerd voor het EK, was al op vakantie, werd alsnog opgeroepen en versloeg in de halve finale NL en in de finale Duitsland. Het kan verkeren...
 
Ach dat hele Tsjechie stelt geen moer meer voor dus zo bijzonder is dit niet. Gauw verkopen die jongen.
 
En misschien zeg ik iets heel geks, maar ik zie Sadilek het best leuk doen daar in Duitsland. Misschien dat Wolfsburg alleen een stapje te hoog is, en zekerheod van die basisplek heb je ook niet echt als je trainer na een half seizoen alweer weg is. (Ja, ik heb echt 0 vertrouwen in Van Bommel) :maniac:

Dit verwacht ik wel. Bundesliga, op een paar clubs na, wordt wel redelijk overschat. Lopen veel slagers en ''harde werkers'' rond. Sadilek komt daar met zijn werkethiek en ''bijter'' mentaliteit wel uit de verf.
 
Rosario ook toevallig?
Hij die niet genoemd mag worden is nog een maand gratis op te halen in Istanbul,
voordat hij een zwervend bestaan gaat hebben. Want de sloten van het Philips Stadion en De Herdgang zijn direct vervangen toen hij vertrok. Hij komt er niet meer in. :p


;)
 
Laatste wedstrijd in de Tsjechische competie is gespeeld, laatste melding die ik hiervan maak. Sadilek heeft weer gescoord! 6de doelpunt dit seizoen!
15M package deal met ihattaren naar Wolfsburg?
 
Laatste wedstrijd in de Tsjechische competie is gespeeld, laatste melding die ik hiervan maak. Sadilek heeft weer gescoord! 6de doelpunt dit seizoen!
15M package deal met ihattaren naar Wolfsburg?

Sadilek + Ihattaren gratis erbij? Mwah, lijkt me niet heel verstandig.
 
Ik vind hem zeker niet minder dan rosario. Dat ventje is sympathiek, fel, fair en kan een goal maken! Van die punten heeft rosario er 2. Qua Voetbal slimheid vind ik hem te druistig en daardoor slordig. Ik gun het hem een mooie club te vinden(Wolfsburg) maar ik had hem nog niet afgeschreven
 
Ik vind hem zeker niet minder dan rosario. Dat ventje is sympathiek, fel, fair en kan een goal maken! Van die punten heeft rosario er 2. Qua Voetbal slimheid vind ik hem te druistig en daardoor slordig. Ik gun het hem een mooie club te vinden(Wolfsburg) maar ik had hem nog niet afgeschreven
Voor mijn gevoel zo‘n Theo Lucius, prima om erbij te hebben, maar een dragende kracht zit er waarschijnlijk niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan