Michal Sadilek (M)

Kun je toch mooi een miljoentje of 3 - 5 op verdienen
Ik twijfelde of hij misschien niet beter nog iets kon toevoegen op onze middenveld na zo'n goed seizoen voor hem. Hij heeft meer gif dan de helft van de huidige selectie en blijkbaar weet hij ook wat scoren is. Maar misschien is het beter om deze clubs het te laten uitvechten met de zekerheid dat er zo nog iets uit te halen valt.
 
Ik twijfelde of hij misschien niet beter nog iets kon toevoegen op onze middenveld na zo'n goed seizoen voor hem. Hij heeft meer gif dan de helft van de huidige selectie en blijkbaar weet hij ook wat scoren is. Maar misschien is het beter om deze clubs het te laten uitvechten met de zekerheid dat er zo nog iets uit te halen valt.

Lekker laten uitvechten. De Tsjechische competitie stelt niet zoveel voor. Voor PSV wel een leuke selectiespeler, maar als basisspeler zie ik er weinig in.
 
Ik twijfelde of hij misschien niet beter nog iets kon toevoegen op onze middenveld na zo'n goed seizoen voor hem. Hij heeft meer gif dan de helft van de huidige selectie en blijkbaar weet hij ook wat scoren is. Maar misschien is het beter om deze clubs het te laten uitvechten met de zekerheid dat er zo nog iets uit te halen valt.
Gif is een ding, maar je moet ook kunnen voetballen. Tel daarbij op zijn beperkte lengte en je hebt er niks aan op het middenveld.
 
Gif is een ding, maar je moet ook kunnen voetballen. Tel daarbij op zijn beperkte lengte en je hebt er niks aan op het middenveld.

Sadilek is een modelprof, uitstekende mentaliteit voor zover ik dat kan beoordelen. Als je dat hebt en een beetje kan voetballen kan je in dat soort competities wel mee. Het voetbal in Nederland vraagt technisch meer van hem.
 
Volgens het ED is trouwens ook Sadilek eventueel een optie voor Wolfsburg wanneer van Bommel daar tekent. Als dat maar goed gaat..
 
Volgens het ED is trouwens ook Sadilek eventueel een optie voor Wolfsburg wanneer van Bommel daar tekent. Als dat maar goed gaat..
Mocht je voor Sadilek een paar miljoen kunnen ontvangen zou ik het persoonlijk altijd doen, ik vind Sadilek een 13 in een dozijn voetballer.
Lijkt mij dat je dit soort types ook wel in jong PSV hebt rondlopen met minimaal dezelfde kwaliteiten.
 
Mocht je voor Sadilek een paar miljoen kunnen ontvangen zou ik het persoonlijk altijd doen, ik vind Sadilek een 13 in een dozijn voetballer.
Lijkt mij dat je dit soort types ook wel in jong PSV hebt rondlopen met minimaal dezelfde kwaliteiten.
Nou, dat gifkikkerachtige is ook bijzonder. Zijn voetbalkwaliteiten lijken mij echter inderdaad 13 in een dozijn. Concluderend: leuk als reserve-reserve middenvelder. Maar kan ook net zo goed verkocht worden.
 
En misschien zeg ik iets heel geks, maar ik zie Sadilek het best leuk doen daar in Duitsland. Misschien dat Wolfsburg alleen een stapje te hoog is, en zekerheod van die basisplek heb je ook niet echt als je trainer na een half seizoen alweer weg is. (Ja, ik heb echt 0 vertrouwen in Van Bommel) :maniac:
 
En misschien zeg ik iets heel geks, maar ik zie Sadilek het best leuk doen daar in Duitsland. Misschien dat Wolfsburg alleen een stapje te hoog is, en zekerheod van die basisplek heb je ook niet echt als je trainer na een half seizoen alweer weg is. (Ja, ik heb echt 0 vertrouwen in Van Bommel) :maniac:
En toch...als je kijkt wie er nu nog in de basis staat van de selectie waar van Bommel het mee moest doen:

https://en.wikipedia.org/wiki/2019–20_PSV_Eindhoven_season

Het was, zeker achteraf, ook wel een heel matige selectie.
 
En toch...als je kijkt wie er nu nog in de basis staat van de selectie waar van Bommel het mee moest doen:

https://en.wikipedia.org/wiki/2019–20_PSV_Eindhoven_season

Het was, zeker achteraf, ook wel een heel matige selectie.
Dat elftal speelde toch heel aardig voetbal in de eerste seizoenshelft. (of was dat het seizoen ervoor?) Het feit dat het daarna compleet instortte geeft aan dat er iets is gebeurd binnenskamers. Wat blijft natuurlijk gissen, maar ik denk dat Van Bommel er een groot aandeel in heeft gehad. Wat Mart vd Heuvel vertelde kan ik me wel voorstellen dat het zoiets is geweest. Ik vind hem ook niet de persoon om te gaan zitten liegen, omdat hij zowat zijn leven heeft besteed aan PSV.
 
En toch...als je kijkt wie er nu nog in de basis staat van de selectie waar van Bommel het mee moest doen:

https://en.wikipedia.org/wiki/2019–20_PSV_Eindhoven_season

Het was, zeker achteraf, ook wel een heel matige selectie.
Klopt, de selectie was matig. Maar het was nu ook weer niet zo matig dat je om een plek 4/5 moest meespelen.
Zeker pre winterstop. Daar had hij 1,82 punten per wedstrijd (eredivisie). Faber behaalde al een gemiddelde van 2,00 en een Schmidt heeft
2,09. Het seizoen ervoor behaalde MvB wel goede resultaten (volgensmij zelfs een puntgemiddelde van 2,44, hoewel daar de tweede helft ook significant slecht was dan de eerste seizoenshelft). Tel daar dan ook nog de slechte Europese resultaten bij op (LASK die wint met 4 - 0). Dan had MvB een slechte selectie maar presteerde er ook (ver) ondermaats mee. Daarnaast was het ook een zeer verkeerde keuze om Sadilek linksback te plaatsen. Denk dat Boscali, met vertrouwen, daar een beter seizoen had gepresteerd.

Sadilek zou ik prima vinden om erbij te hebben. Tegelijk als Wolfsburg met MvB een goed bod doet dan mogen ze hem ook ophalen. Ik vind hem een leuke speler in de breedte maar komt denk ik (nog steeds )te kort voor de basis.
 
Hij zou niet mee gaan, maar omdat die ander voor 10 wedstrijden geschorst is mag hij als laatste optie maar mee, dus zo goed is hij niet en staat al helemaal niet hoog op de lijst als international dus.
och gut, dat maakt m slechts de 8e ofzo keuze op t middenveld, is nog steeds niet slecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan